Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten miesten valtavat ulkonäköerot

Vierailija
11.01.2020 |

Riippuen maakunnasta. Onko kenelläkään muulla pistänyt silmään? Etelässä ja lännessä on niin kuumia miehiä, pohjoisessa ja idässä taas ei. Johtuuko geeneistä, liikunnan määrästä vai mistä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lännessä naiset ottivat puolisokseen veljensä, kun taas idässä isänsä.

Vierailija
2/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut vähän samaa! Itse olen liikkunut länsi-etelä akselilla ja erot on valtaisat. Ei sillä että asialla sinänsä olisi mitään merkitystä, mutta joskus mietin että miksiköhän näin. Vai onko tämä näkökulmavääristymä ja omasta mielestäni miehet ovat komeampia siellä mistä itse tulen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lännessä naiset ottivat puolisokseen veljensä, kun taas idässä isänsä.

Molempi parempi.

T: Pohjalais-karjalainen

Vierailija
4/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä todellakin on kuumia miehiä. Pää pyörii kuin väkkärä aamulla julkisissa työmatkalla. Ihanaa, että on silmänruokaa!

Vierailija
5/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä idässä on kuumemmat miehet kuin lännessä. Jos siis tosiaan Suomen sisällä puhutaan.

Vierailija
6/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on suomalaistien äitiensä kohduista maailmaan tulleet. Geenipoolinsa eivät pysty vaikuttamaan, kuten ei naisetkaan.

Vierailija
7/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on naisissa. Lännessä on ruotsigeenejä, todelliset suomalais-ugrilaiset ovat idässä ja pohjoisessa. Lännessä henkinen hyvinvointikin on parempaa ainakin tilastollisesti, mutta kummallisesti jotenkin ihmiset ovat idässä mukavampia ja puheliaampia? Pohjanmaalta tänne Jyväskylään muuttanut kaverikin sanoi, että ihmiset ovat täällä ihanan vastaanottavaisia. Idässähän tämä ei ole, mutta idemmässä kuitenkin.

Vierailija
8/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole rásismia.

Vierailija
9/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska takahikiällä, mitä serkumpi sitä herkumpi ja siitä nyt ei kovin priimaa seuraa.

Vierailija
10/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suomalaisia naisia kauniimpia naisia löytyy sekä Suomen länsinaapurista että Suomen itänaapurista varsinkin! On se kumma, että miten tähän kahden kaunottaria täynnä olevan maan välissä asustaa naisväestö, joka ei todellakaan ulkonäöllään häikäise.

Vierailija
11/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta suomalaisia naisia kauniimpia naisia löytyy sekä Suomen länsinaapurista että Suomen itänaapurista varsinkin! On se kumma, että miten tähän kahden kaunottaria täynnä olevan maan välissä asustaa naisväestö, joka ei todellakaan ulkonäöllään häikäise.

Asun itä Suomessa ja sukulainen esitteli mulle tinderiä kerran. Yritti saada mua sinne. Näytti minkälaisia naisia siellä on. Raja on niin lähellä että siellä näkyi venäläisiä naisia, kaikki melkein jotain supermallin näköisiä. Suomalaisen naisen tunnisti heti. Ihan eri kroppa ja iso pää sian nenällä. Ihan kuin olisi ilmapumpulla laitettu ilmaa päähän.

Vierailija
12/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idässä ihmiset ovat rumia. Naiset muistuttavat venäläistä maatuskaa ja miehet siperialaista perusigoria. Lännessä tosin serkusavioliitot olivat yleisempiä. Helsingissä taas asuu pian pelkkiä somaleita.

Vierailija
13/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kyllä sekä ruotsalaiset, että länsirannikon suomalaiset naiset ovat venäläisiä naisia paremman näköisiä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että venäläisiä naisia pidetään kauniina.

M38

Vierailija
14/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun itä Suomessa ja sukulainen esitteli mulle tinderiä kerran. Yritti saada mua sinne. Näytti minkälaisia naisia siellä on. Raja on niin lähellä että siellä näkyi venäläisiä naisia, kaikki melkein jotain supermallin näköisiä. Suomalaisen naisen tunnisti heti. Ihan eri kroppa ja iso pää sian nenällä. Ihan kuin olisi ilmapumpulla laitettu ilmaa päähän.

En ole samaa mieltä, mutta nauroin ääneen.

Vierailija
15/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksististä, miehiä esineellistävää ja miehille ulkonäköpaineita luovaa toksista naispuhetta. Aloitus ja koko ketju. 

Vierailija
16/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ystäväpiirissä taas todenneet että Lapissa komeimmat MIEHET ja siis he todellakin ovat miehiä isolla M eikä mitään etelän veteliä hippikukkakeppejä. Naiset taas etelässä huomattavasti kauniimpia kuin Lapissa.

Vierailija
17/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aina ajatellaan, että suomalaiset ovat sisäsiittoista väkeä, koska kukapa tänne pohjan perukoille olisi entisaikaan tullut geenipoolia laajentamaan, niin itse asiassa suomalaisissa on melko laaja skaala eri perimää. Ja jostain luin hiljattain, että pohjois-/itäsuomalaiset eroavat länsi-/eteläsuomalaisista geneettisesti enemmän kuin esim. saksalaiset englantilaisista. Joten ei ole ihme, jos eri puolilla Suomea on erinäköistä porukkaa (joskin että nyky-yhteiskunnassa väki sekoittuu huomattavasti enemmän kuin joskus ennen sotia).

Vierailija
18/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kyllä sekä ruotsalaiset, että länsirannikon suomalaiset naiset ovat venäläisiä naisia paremman näköisiä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että venäläisiä naisia pidetään kauniina.

M38

Koko maailma pitää venäläisiä naisia maailman kauneimpien naisten joukossa. Sun ei tarvitse sitä ymmärtää mutta minä ymmärrän ja niin tekee suurinosa maailman miehistä. Tykkäät maskuliinisista naisista. Siis ei hemmetti mikä puusilmä.

Vierailija
19/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on katsojan silmissä. Itäsuomalaisilla geeneillä on vedetty nälkävuodet ja muut kärsimykset, hitaasti mutta verkkaisesti. Lännemmässä on ollut enemmän ruokaa ja enemmän mahdollisuuksia, joten nopeammallakin aineenvaihdunnalla on selvinnyt hengissä.

Oottakaapa kun tulee seuraava jääkausi tai ydintalvi, niin itäsuomalaiset tehokkaasti rasvaa säilövät, vantterat työihmiset pääsevät vielä kunniaan kun ruokaa on vähän ja pitää vaan aivottomasti raataa senkin vähän eteen.

Vierailija
20/45 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä lännenmiehenä voi muuta sano kuin: kylä näi o silkkaa faktaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän