Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sä voisit olla ihan nätti jos laihtuisit jonkun 25, no ei, ehkä 20 kiloa, laittaisit jonkin nätin kampauksen ja meikkaisit enemmän"

Vierailija
11.01.2020 |

Näin mies avautui eilen illalla ihan oma-aloitteisesti. Puhuttiin päivänpolttavasta poliittisesta asiasta sitä ennen. Yhtäkkiä pamautti tuon.

No mitäs? Mäpä lähden tästä salille huhkimaan, varaan kampaajalle ajan ja uusin meikkilaukun ja alan herätä vielä aikaisemmin aamulla laittautumaan. Mies varmaan vahtii lapset sillä aikaa. Ai ei? En mä uskonutkaan.

Mies on itse 176 cm + 125 kg ja kaljuuntunut.

Mulla ei todellakaan ole 20 kg ylipainoa (166cm + 68 kg). Ja ennen piti musta kun olin niin luonnonlapsi. Tuli vissiin yllätyksenä, etten mäkään ole ikuisesti nuori.

Nyt mä tässä mietin, että päästänkö etsimään uutta vaimoa itselleen. Ärsyttää, kun otin sen niin vakavasti.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä ihmeessä, mutta eihän se löydä. :) Törppö mies.

Vierailija
2/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastaa sinuun huonoa itsetuntoaan. Sitä nolottaa oma ulkonäkönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä ihmeessä, mutta eihän se löydä. :) Törppö mies.

Jos sillä on kriteerit tuollaiset ja itse näyttää tuolta niin ei varmasti löydäkään. Kyllä muakin on ärsyttänyt, kun ennen urheilullinen mies on päästänyt itsensä tuohon kuntoon. Mutta ei tulisi mieleenkään sanoa sitä noin. Mä vaan yritän tehdä terveellistä ruokaa ja ehdotella että liikuttais yhdessä. Mutta ei. Hän vaan nykyään katsoo sitä urheilua ja ahtaa samalla kaksin käsin kaiken maailman roskaa.

Sitä joskus vaan pysähtyy miettimään, että miten hitossa mä olen päätynyt tähän tilanteeseen. En mä lapsena tällaisesta haaveillut.

Vierailija
4/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehillä on valtavia illuusioita omasta ulkonäöstään.

Naisilla ja homomiehillä ei ole, vaikka he yleensä näyttävät heteromiehiä paremmilta.

Olen pahoillani siitä, että sinulla on typerä mies.

Vierailija
5/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vastasit, että "olisit oikein mukiinmenevä, jos laihtuisit 50 kg ja kasvattaisit hiukset päähäsi"?

Vierailija
6/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä kans olen kuullut, että voisin olla ihan nätti jos vähän laihduttaisin, meikkaisin kunnolla joka päivä, käyttäisin korkokenkiä joka päivä ja laittaisin silikonit. Sellaisia kullanmurusia ne suomalaiset miehet on. Ja joo, itsekin painan 54 kg eli laihdutettavaa ei oikeasti juurikaan ole, mutta silti pitäisi olla hoikempi... 

Vierailija
7/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai vastasit, että "olisit oikein mukiinmenevä, jos laihtuisit 50 kg ja kasvattaisit hiukset päähäsi"?

En mä vastannut mitään, kun en mä osannut. Menin ihan sanattomaksi tuosta. Ei me olla sen jälkeen juteltu juuri mitään. Mies pitää mykkäkoulua (kuten loogista onkin, eikö).

Vierailija
8/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kukkasia jaeltu muillakin. Mulla on tosi rankasti ylipainoa kylläkin, mutta mulle mun mies totesi eilen, että musta voi tulla ihan hyvännäköinen viiskymppinen jos alan nyt laihduttaa. Olen 26-vuotias.

Vierailija
9/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Tuollaiseen kommenttiin ainut oikea vastaus on tällainen vastaisku! Palauttaa toisen maanpinnalle että ei hänkään mikään kreikkalainen jumala ole!

Vierailija
10/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä kans olen kuullut, että voisin olla ihan nätti jos vähän laihduttaisin, meikkaisin kunnolla joka päivä, käyttäisin korkokenkiä joka päivä ja laittaisin silikonit. Sellaisia kullanmurusia ne suomalaiset miehet on. Ja joo, itsekin painan 54 kg eli laihdutettavaa ei oikeasti juurikaan ole, mutta silti pitäisi olla hoikempi... 

Mä olin 178 cm ja 54 kg (luonnostaan laiha) kun silloinen poikaystävä otti mun mahasta kiinni ja sanoi, että olisi varaa laihduttaa. Mulla on sellainen naisellinen vatsa ollut aina, ei sixpackia. Urheilullinen noin niin kuin muuten kyllä. Mä jätin sen jätkän, enkä ole katunut. Suosittelen lämpimästi muillekin.

Vierailija
11/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä vastannut mitään, kun en mä osannut. Menin ihan sanattomaksi tuosta. Ei me olla sen jälkeen juteltu juuri mitään. Mies pitää mykkäkoulua (kuten loogista onkin, eikö).

No voisit keskustelun aloituksena kertoa tuon toiveen, niin sitten olisi aihettakin kiukutella ison miehen

Vierailija
12/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmh miesten mykkäkouluttamisen logiikka onkin usein tosi terävää... Onko ihan tervettä että oon 23 vuotias nainen ja alan olla jo ihan kypsä miehiin. Oman kokemuksen ja ehkä vähän av-palstankin vaikutuksesta. Mulla ei oo takana yhtäkään erityisen huonoa parisuhdetta, eli kehenkään oikeasti ongelmaiseen en ole törmännyt, mutta kaikilla miehillä tuntuu olevan aina samat ongelmakohdat: tietynlainen epäkypsyys (joka ilmenee tuona mökötyksenä ja teini-poikamaisena laiskuutena) ja itsensä näkeminen vääristyneen hyvässä valossa.

Haluaisin edes kerran elämässäni todeta että on olemassa myös muunlaisia miehiä!

Vierailija
13/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit ostaa peruukin, sellaista Farrah Fawcett mallisen. Säästyisi aikaa hiusten laitossa ja miehesi arvostaisi sinua enemmän.

Vierailija
14/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(166cm + 68 kg) noilla mitoilla olet kyllä aika läskissä kunnossa.

Ihan normaalipainon sisällä olen. Sinun kannattaisi tarkastaa näkemyksiäsi siitä, mikä on läski ja mikä ei.

Vierailija
15/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI 24,7 = normaalipainoinen

Vierailija
16/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kukkasia jaeltu muillakin. Mulla on tosi rankasti ylipainoa kylläkin, mutta mulle mun mies totesi eilen, että musta voi tulla ihan hyvännäköinen viiskymppinen jos alan nyt laihduttaa. Olen 26-vuotias.

Aika rankka läppä :D Ei kai se tosissaan ollut? Kuinka paljon sulla on ylipainoa?

Vierailija
17/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisit ostaa peruukin, sellaista Farrah Fawcett mallisen. Säästyisi aikaa hiusten laitossa ja miehesi arvostaisi sinua enemmän.

Tuohon vielä superpaksut reeperbahn-meikit ja puolen vuoden piri-kuuri niin painat 35kg ja näytöt siltä miltä miehesi haluaisi sinun näyttävän.

Vierailija
18/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmh miesten mykkäkouluttamisen logiikka onkin usein tosi terävää... Onko ihan tervettä että oon 23 vuotias nainen ja alan olla jo ihan kypsä miehiin. Oman kokemuksen ja ehkä vähän av-palstankin vaikutuksesta. Mulla ei oo takana yhtäkään erityisen huonoa parisuhdetta, eli kehenkään oikeasti ongelmaiseen en ole törmännyt, mutta kaikilla miehillä tuntuu olevan aina samat ongelmakohdat: tietynlainen epäkypsyys (joka ilmenee tuona mökötyksenä ja teini-poikamaisena laiskuutena) ja itsensä näkeminen vääristyneen hyvässä valossa.

Haluaisin edes kerran elämässäni todeta että on olemassa myös muunlaisia miehiä!

On niitä. Ei montaa, mutta kyllä sinne helmiäkin sekaan mahtuu.

Vierailija
19/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole vielä mitään ap:n miehen mittoihin verrattuna ellei sitten kyseessä ole kehonrakentaja, mitä vähän epäilen.

Vierailija
20/46 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompa naisista "yllätävä" veto lyödä vyön alle. Ei sillä että se mikään uutinen olisi, mutta . . .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi