"Sä voisit olla ihan nätti jos laihtuisit jonkun 25, no ei, ehkä 20 kiloa, laittaisit jonkin nätin kampauksen ja meikkaisit enemmän"
Näin mies avautui eilen illalla ihan oma-aloitteisesti. Puhuttiin päivänpolttavasta poliittisesta asiasta sitä ennen. Yhtäkkiä pamautti tuon.
No mitäs? Mäpä lähden tästä salille huhkimaan, varaan kampaajalle ajan ja uusin meikkilaukun ja alan herätä vielä aikaisemmin aamulla laittautumaan. Mies varmaan vahtii lapset sillä aikaa. Ai ei? En mä uskonutkaan.
Mies on itse 176 cm + 125 kg ja kaljuuntunut.
Mulla ei todellakaan ole 20 kg ylipainoa (166cm + 68 kg). Ja ennen piti musta kun olin niin luonnonlapsi. Tuli vissiin yllätyksenä, etten mäkään ole ikuisesti nuori.
Nyt mä tässä mietin, että päästänkö etsimään uutta vaimoa itselleen. Ärsyttää, kun otin sen niin vakavasti.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(166cm + 68 kg) noilla mitoilla olet kyllä aika läskissä kunnossa.
Ei tuo ole vielä mitään ap:n miehen mittoihin verrattuna ellei sitten kyseessä ole kehonrakentaja, mitä vähän epäilen.
Kaikki se on läskiä. Ei ole koskaan ollut timmissä kunnossa vaikka urheilikin, mutta kun lopetti urheilun niin alkoi paisua. Ruokavalio meni uusiksi, nyt vaan ahmii sipsejä ja valmisruokaa (ei kelpaa mun kokkailut enää). Kun alettiin seurustella, painoi muistaakseni 88 kg tai vähän vähemmän. Siihen on aika paljon kertynyt rasvaa päälle. Ihan suoraan sanoen on mun silmissä nykyään vastenmielinen, mutta ei mulle tulisi mieleenkään sanoa niin sille sitä (edes nyt). Mä yritin olla niin kannustava ja että liikuttais yhdessä yms., mutta ei. Mä uskon että on masentunut, muttei suostu hankkimaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä kans olen kuullut, että voisin olla ihan nätti jos vähän laihduttaisin, meikkaisin kunnolla joka päivä, käyttäisin korkokenkiä joka päivä ja laittaisin silikonit. Sellaisia kullanmurusia ne suomalaiset miehet on. Ja joo, itsekin painan 54 kg eli laihdutettavaa ei oikeasti juurikaan ole, mutta silti pitäisi olla hoikempi...
Mä olin 178 cm ja 54 kg (luonnostaan laiha) kun silloinen poikaystävä otti mun mahasta kiinni ja sanoi, että olisi varaa laihduttaa. Mulla on sellainen naisellinen vatsa ollut aina, ei sixpackia. Urheilullinen noin niin kuin muuten kyllä. Mä jätin sen jätkän, enkä ole katunut. Suosittelen lämpimästi muillekin.
No sehän on selvä, ettei hän tehnyt sitä muuten kuin alistamistarkoituksessa. Vallankäyttöä kaikki kehotukset laihduttaa ja etenkin silloin, kun ne sanotaan täysin normaalipainoiselle.
Ja törkeää toki sanoa kenelle tahansa, mutta tuohon sisältyy erityistä ilkeyttä, kun se sanotaan ns turhaan. Tarve horjuttaa toista, jotta pääsee niskan päälle. Sellaista rakkaudellista käytöstä kumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI 24,7 = normaalipainoinen
Ja painoindeksi kertoo siis sen, että on juuri hitusen alle sen, ettei vielä ole terveydelle haitallista painoa. Kauneusihanteitahan tuollainen paino taas ei vastaa, vaan pitäisi olla enintään siinä 20.
Miksi kenenkään pitäisi vastata kauneusihannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI 24,7 = normaalipainoinen
Ja painoindeksi kertoo siis sen, että on juuri hitusen alle sen, ettei vielä ole terveydelle haitallista painoa. Kauneusihanteitahan tuollainen paino taas ei vastaa, vaan pitäisi olla enintään siinä 20.
En elä elämääni ollakseni kauneusihanteiden mukainen. Olen terve kuin pukki. Liikun paljon lasten kanssa. Minulle sopiva paino, kun terveellisesti syömällä ja terveellisillä elämäntavoilla ei tuosta muutu. Jos haluaisin olla kevyempi, minun pitäisi laihduttaa. En näe järkeä. Ja siis koskaan en ole ollut laiha tai edes hoikka. Ei se ennen ongelma ollut. Kolmen lapsen myötä on ruhtinaalliset 1,5 kg tullut painoa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vastasit, että "olisit oikein mukiinmenevä, jos laihtuisit 50 kg ja kasvattaisit hiukset päähäsi"?
En mä vastannut mitään, kun en mä osannut. Menin ihan sanattomaksi tuosta. Ei me olla sen jälkeen juteltu juuri mitään. Mies pitää mykkäkoulua (kuten loogista onkin, eikö).
Tähän pitää vastata, että kuule, mä mietin tuota sun ulkonäköhuomiota hetken, ja tulin siihen tulokseen, että olet oikeassa. Olisi väärin pakottaa sinut elämään vastenmielisen näköisen kumppanin kanssa joten on parempi, että en aiheuta enempää hankaluuksia vaan päästän sinut etsimään sitä unelmanaistasi. Annoit kyllä hienon inspiraation, mä lähden myös etsimään sitä mun omaa unelmamiestäni huomenna. Kiitos näistä vuosista ja tsemppiä, kyllä tää tästä vielä molemmille unelmaksi kääntyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vielä mitään ap:n miehen mittoihin verrattuna ellei sitten kyseessä ole kehonrakentaja, mitä vähän epäilen.
Kaikki se on läskiä. Ei ole koskaan ollut timmissä kunnossa vaikka urheilikin, mutta kun lopetti urheilun niin alkoi paisua. Ruokavalio meni uusiksi, nyt vaan ahmii sipsejä ja valmisruokaa (ei kelpaa mun kokkailut enää). Kun alettiin seurustella, painoi muistaakseni 88 kg tai vähän vähemmän. Siihen on aika paljon kertynyt rasvaa päälle. Ihan suoraan sanoen on mun silmissä nykyään vastenmielinen, mutta ei mulle tulisi mieleenkään sanoa niin sille sitä (edes nyt). Mä yritin olla niin kannustava ja että liikuttais yhdessä yms., mutta ei. Mä uskon että on masentunut, muttei suostu hankkimaan apua.
Onko teillä seksiä enää...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä seksiä enää...?
Eipä ole, ei. Mua huvittaisi, miestä ei. En mä tiedä pystyisikö se edes, se on niin käsittämättömän lihavassa kunnossa. Ei ole ollut seksiä tosi pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai vastasit, että "olisit oikein mukiinmenevä, jos laihtuisit 50 kg ja kasvattaisit hiukset päähäsi"?
No ompa naisista "yllätävä" veto lyödä vyön alle. Ei sillä että se mikään uutinen olisi, mutta . . .
Ai että kun läskipallokääpiö vattuilee ihan hyvännäköiselle vaimolle vaimon ulkonäöstä niin heikkomieliselle kaljuläskimiehelle ei saisi sanoa totuutta huom ei vattuilua vaan totuutta miehen ulkonäöstä kun voi tulla paha mieli ressukalle ja sitten syö vielä kaksi sinistä lenkkiä kun niin itkettää kun vaimo tuosta vaan ilman mitään syytä sanoi tuollaista pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä vastannut mitään, kun en mä osannut. Menin ihan sanattomaksi tuosta. Ei me olla sen jälkeen juteltu juuri mitään. Mies pitää mykkäkoulua (kuten loogista onkin, eikö).
Tähän pitää vastata, että kuule, mä mietin tuota sun ulkonäköhuomiota hetken, ja tulin siihen tulokseen, että olet oikeassa. Olisi väärin pakottaa sinut elämään vastenmielisen näköisen kumppanin kanssa joten on parempi, että en aiheuta enempää hankaluuksia vaan päästän sinut etsimään sitä unelmanaistasi. Annoit kyllä hienon inspiraation, mä lähden myös etsimään sitä mun omaa unelmamiestäni huomenna. Kiitos näistä vuosista ja tsemppiä, kyllä tää tästä vielä molemmille unelmaksi kääntyy!
Kieltämättä tällä hetkellä houkuttaisi sanoa noin. Mutta mä nyt yritän sen kanssa puhua, kun sillä taas tuuli vaihtuu. Ehkä nyt viimeinkin saan tästä kipinän tunnustaa sille että tää suhde on epätyydyttävä ja mä oon ihan *elvetin huolissani sen terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ompa naisista "yllätävä" veto lyödä vyön alle. Ei sillä että se mikään uutinen olisi, mutta . . .
Ymmärrän kyllä, että miehestä voi olla pelottavaa, kun nainen puolustaa itseään. Tässä tapauksessaahan mies ensin veti puolisolta henkisesti keuhkot pihalle kommentillaan. PS. On -> onpa, ei om -> ompa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun läskipallokääpiö vattuilee ihan hyvännäköiselle vaimolle vaimon ulkonäöstä niin heikkomieliselle kaljuläskimiehelle ei saisi sanoa totuutta huom ei vattuilua vaan totuutta miehen ulkonäöstä kun voi tulla paha mieli ressukalle ja sitten syö vielä kaksi sinistä lenkkiä kun niin itkettää kun vaimo tuosta vaan ilman mitään syytä sanoi tuollaista pahaa?
Mä en oo koskaan *ittuilun kannalla, mutta mä yläpeukutin ite tuota alkuperäistä viestiä. Ei noin vaan sanota kenellekään. Varsinkaan, kun ei ollut puhe mistään tällaisesta, enkä kysynyt. Oon siis ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ääpiö? :E (Ei mennyt sensuurista läpi sellaisenaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsä vastaa ihan täsmälleen niin kuin sinne huudetaan. AP:n läpitörppö mies voi jatkossa syödä ne sammakkonsa, jotka päästää lattialle loikkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ompa ompa OMPA
Vierailija kirjoitti:
0/5
Onko sulla tullut mieleen että keksisit jotain omaa? Oon niin kyllästyny näihin 0/5 viesteihin...
Ohis
Mutta muuten ihana ja sydämellinen mies.. Ei mitään syytä näyttää ovea.. (huokaus)
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten ihana ja sydämellinen mies.. Ei mitään syytä näyttää ovea.. (huokaus)
Ei se ole kumpaakaan ollut enää pitkään aikaan. Mutta en mä hetken mielijohteesta eroakaan. Lapsille hyvä isä, se kantaa pitkälle. Mulla on elämässä paljon muitakin asioita mietittävänä kuin oma napa.
Provo. Tylsä. Ei mielikuvitusta. 1/5.