"Sä voisit olla ihan nätti jos laihtuisit jonkun 25, no ei, ehkä 20 kiloa, laittaisit jonkin nätin kampauksen ja meikkaisit enemmän"
Näin mies avautui eilen illalla ihan oma-aloitteisesti. Puhuttiin päivänpolttavasta poliittisesta asiasta sitä ennen. Yhtäkkiä pamautti tuon.
No mitäs? Mäpä lähden tästä salille huhkimaan, varaan kampaajalle ajan ja uusin meikkilaukun ja alan herätä vielä aikaisemmin aamulla laittautumaan. Mies varmaan vahtii lapset sillä aikaa. Ai ei? En mä uskonutkaan.
Mies on itse 176 cm + 125 kg ja kaljuuntunut.
Mulla ei todellakaan ole 20 kg ylipainoa (166cm + 68 kg). Ja ennen piti musta kun olin niin luonnonlapsi. Tuli vissiin yllätyksenä, etten mäkään ole ikuisesti nuori.
Nyt mä tässä mietin, että päästänkö etsimään uutta vaimoa itselleen. Ärsyttää, kun otin sen niin vakavasti.
Kommentit (46)
Huhhuh! Miten ne onkaan aina ne lihavimmat ja rumimmat miehet, jotka arvostelee naisensa/naisten ulkonäköä? Mä olen itse esiteinistä asti ollut monia kymmeniä kiloja ylipainoinen, mutta on ollut elämän varrella 3 ihanaa poikaystävää, jotka kaikki ovat olleet keskivertoa paremman näköisiä ja hoikkia sekä urheilullisia ja aina ovat kehuneet ulkonäköäni kiloistani huolimatta. Eikä kellään heistä ollut ns. ”läskifetissiä” vaan rakastivat mua älyn ja sisäisen kauneuden takia. Toisten kanssa kasvettiin vaan erilleen, mutta tuon kolmannen kanssa olen edelleen onnellisesti yhdessä.
Ompa kauhea kommentti😤 mun mies ei oo koskaan sanonu mua lihavaksi. Nyt oonkin 163cm ja 63kg edelleen putoaa koska liikun todella paljon ja olen avustajana niin tulee aika paljon ruumiillista hommaa tehtyy. Vapaa ajalla sitten pilatesta ja lenkkeilya plus kotihommat jeps mies kandee vaihtaa Jos noin kuspaa kommentteja alkaa laukoa kun ite on niin pulleassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh! Miten ne onkaan aina ne lihavimmat ja rumimmat miehet, jotka arvostelee naisensa/naisten ulkonäköä? Mä olen itse esiteinistä asti ollut monia kymmeniä kiloja ylipainoinen, mutta on ollut elämän varrella 3 ihanaa poikaystävää, jotka kaikki ovat olleet keskivertoa paremman näköisiä ja hoikkia sekä urheilullisia ja aina ovat kehuneet ulkonäköäni kiloistani huolimatta. Eikä kellään heistä ollut ns. ”läskifetissiä” vaan rakastivat mua älyn ja sisäisen kauneuden takia. Toisten kanssa kasvettiin vaan erilleen, mutta tuon kolmannen kanssa olen edelleen onnellisesti yhdessä.
itellä sama tilanne. ei oo ikinä kumppani haukkunu tai moittinu. yhden illan juttujakin ollu, eli tuskin kovin kammottava olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muuten ihana ja sydämellinen mies.. Ei mitään syytä näyttää ovea.. (huokaus)
Ei se ole kumpaakaan ollut enää pitkään aikaan. Mutta en mä hetken mielijohteesta eroakaan. Lapsille hyvä isä, se kantaa pitkälle. Mulla on elämässä paljon muitakin asioita mietittävänä kuin oma napa.
Omaa napaasihan tuossa juuri mietit. Noin paha ihminen ei ole hyvä lapsillekkaan. Tyypillinen tekosyy miksei voi erota on lapset vaikka todellinen syy on joku itsekäs kuten ei uskalleta olla yksin, ei haluta paljastaa muille että puolison valinta oli virhe, läheisriippuvuus jne..
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mä kans olen kuullut, että voisin olla ihan nätti jos vähän laihduttaisin, meikkaisin kunnolla joka päivä, käyttäisin korkokenkiä joka päivä ja laittaisin silikonit. Sellaisia kullanmurusia ne suomalaiset miehet on. Ja joo, itsekin painan 54 kg eli laihdutettavaa ei oikeasti juurikaan ole, mutta silti pitäisi olla hoikempi...
Näiden kommenttien saajien pitäisi aina miettiä, mikä vastapuolella on tavoitteena. En usko hetkeäkään selitystä, että mies olisi "tyhmä" tai "se vaan möläyttelee" tai "suomalaiset on sellaisia". Toki niin olisi mukavampi ajatella, sehän on vain itsesuojeluvaistoa. Ei kukaan halua uskoa, että läheinen ihminen loukkaa tarkoituksella. Mutta juuri siitä on kyse. Kysymys kuuluukin: mitä hän yrittää saavuttaa loukkaamalla?
Mahtaa sulla olla tylsä elämä, jos tämä tuntuu mahdottomalta. Ja ilmeisen onnekaskin olet. Se siitä.