Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te voitte käydä hieronnassa?

Vierailija
11.01.2020 |

Vai olenko itse vain jotenkin liian herkkä? Puhun ihan tavallisesta klassisesta ja urheiluhieronnasta. Se tuntuu liian hyvältä. Pakko siellä on käydä, kun menee paikat jumiin, mutta ei se ole mukavaa, kun tuntuu liian hyvältä. Pitää ajatella mummoja ja lentokoneita ja kylmää vettä ja kaikkea muuta siinä samalla, ettei liikaa "innostu".

Ja ihan nainen olen. Erehdyin tänään menemään mieshierojalle niska-hartiahierontaan (koska miksi se muka olisi yhtään erilaista?). Joo ei. Oli kiusallista molemmille.

Sanokaa please, etten ole yksin näiden tuntemuksieni kanssa. Että esim. epäkkäiden hieronta niin, että tekee kipeää, on sytyttävää. Olenko mä jotenkin poikkeuksellisen paljon puutteessa? Vai tottuuko tuohon? Olen käynyt vasta neljä kertaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en "uskalla" käydä hierojalla mainitsemastasi syystä.

Vierailija
2/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ymmärrän tuon, että pitää ajatella jotain mummoja ja töitä, kun se kiihottuminen näkyy ihan fyysisesti, mutta mitä väliä naisella on jos se tuntuu hyvältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miten se naisesta näkyy jos kiihotut kesken hieronnan?

Miesten ongelman ymmärrän kyllä

Vierailija
4/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kiihottuneena alan huohottaa ja väristä. Kerron, koska kysyitte. Ja kyllä, niin just kävi sen mieshierojan kanssa ja nyt haluan vaipua maan alle.

-AP

Vierailija
5/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kerran mieshierojalla, ja voi veljet, miten mielikuvitus laukkasi koko ajan :D Oli hyvännäköinen ja urheilullinen nuori mies, ja hieroi TODELLA hyvin. Piti kiirehtiä hieronnasta suoraan kotiin oman miehen luokse. Eli et ole ainoa! :D Mulla ei naisten kanssa kyllä käy noin, mutta olen kyllä 100 % hetero.

Kun järjellä miettii, niin onhan se aika intiimi tilanne. Siinä ollaan tosi lähekkäin. Ja se tekee hyvää. Tuntuu aika luonnolliselta, jos ajatukset lähtevät laukalle. :)

Vierailija
6/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaa tuntunu tolta.

t. nainen ja aina meen mieshierojalle koska naiset on huonoja hieromaan. paitsi intialaisessa nainenki käy

Vierailija
7/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on paha laittaa pahemmaksi :D :D :D

Vierailija
8/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä kiihottuneena alan huohottaa ja väristä. Kerron, koska kysyitte. Ja kyllä, niin just kävi sen mieshierojan kanssa ja nyt haluan vaipua maan alle.

-AP

Hierojat ovat varmasti nähneet kaikenlaista, ei tarvitse hävetä. Olette vain molemmat kuin ette olisikaan.

Vierailija
9/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshieroja todennäköisesti vaan salaa ilahtui :)

Vierailija
10/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Haluan uskoa, että kuten lääkärit, hoitajat ja kosmetologit (siis nää jotka tekee intiimivahauksia) hierojat on nähneet kaiken.

Vierailija
11/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Hierojat ovat varmasti nähneet kaikenlaista, ei tarvitse hävetä. Olette vain molemmat kuin ette olisikaan.

Mä seurustelin aikoinaan hierojamiehen kanssa. Se oli järjettömän komea ja sillä oli jumalainen kroppa. Kysyin kerran, että onko ollut joskus tuollaista naishierottavan kanssa, ja sanoi, että ei se ole edes kovin harvinaista. Mulla ei jotenkin itsetunto kestänyt sitä ja jätin sen. Oon katunut sitä. Kävitköhän sä sillä? Meinaan sillä oli sellainen kosketus että ei pystynyt estelemäänkään sitä kiihottumista. Vaikka olis vaan tosiaan neutraalisti hieronutkin.

Vierailija
12/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran vedät siltä konsikäshierojalta housut alas ja imet sen sapelin valmiustilaan. Sitten yhdytte ahnaasti.

Vierailija
13/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on paha laittaa pahemmaksi :D :D :D

Kiitos tästä, pelasti päiväni

Vierailija
14/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mieshieroja todennäköisesti vaan salaa ilahtui :)

Niin aivan. Ikään kuin mies ei voisi kokea tilannetta mitenkään ahdistavana tai edes epämiellyttävänä.

Vierailija
15/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieromasauva, niin en ole käynyt hierojalla.

N20

Vierailija
16/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana se, että olen ylipainoinen. Hävettää ajatuskin olla hierottavana. Miten hieroja pystyy lihavaa selkää edes hieromaan? Selkä ja hartiat täysin jumissa, mutta ei vaan kehtaa mennä hierottavaksi.

Vierailija
17/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis miks siellä ois pakko käydä? kuoleeko muuten?

teet jotain väärin jos oot aina rikki/jumit

ei sellasiat lihasjumia olemassakaan jota ei sais jumpalla pois.

Vierailija
18/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa thaihieronnoissa te oikein käytte? Minulle hieronta on lääkärikäyntiin verrattava kliininen tapahtuma.

Vierailija
19/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, parempi että et tosiaan käy jos et voi pitää reaktioitasi kurissa. Jokaisella on oikeus tehdä töitään ilman altistumista epätoivotulle seksuaaliselle käytökselle. Miettikääpä jotain äijää huohottamassa naishierojalla muna pystyssä, ei paljoa tulisi empatiaa. Ihan sama asia sukupuolet toisinpäin!

Vierailija
20/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Joo varmasti kaikenlaista, paitsi naishierojat erektiota mieshierottavalla. Senverran kiireenvilkkaa hävisi eräskin naishieroja paikalta kun jouduin lopusta kääntymään selälleni ja ilmeisesti huomasi liikehdintää pöksyissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä