Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te voitte käydä hieronnassa?

Vierailija
11.01.2020 |

Vai olenko itse vain jotenkin liian herkkä? Puhun ihan tavallisesta klassisesta ja urheiluhieronnasta. Se tuntuu liian hyvältä. Pakko siellä on käydä, kun menee paikat jumiin, mutta ei se ole mukavaa, kun tuntuu liian hyvältä. Pitää ajatella mummoja ja lentokoneita ja kylmää vettä ja kaikkea muuta siinä samalla, ettei liikaa "innostu".

Ja ihan nainen olen. Erehdyin tänään menemään mieshierojalle niska-hartiahierontaan (koska miksi se muka olisi yhtään erilaista?). Joo ei. Oli kiusallista molemmille.

Sanokaa please, etten ole yksin näiden tuntemuksieni kanssa. Että esim. epäkkäiden hieronta niin, että tekee kipeää, on sytyttävää. Olenko mä jotenkin poikkeuksellisen paljon puutteessa? Vai tottuuko tuohon? Olen käynyt vasta neljä kertaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutian niin hirvittävästi, etten käy hierojalla. Olen kokeillut pari kertaa ja rentoutumisen sijasta jännitän hartioita, kun kutittaa. Tarvitsisin jonkun paikallispuudutuksen :-(

Vierailija
22/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin sattuu niin paljon että keskityn vain kestämään sen kivun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten omaa huohotusta ei pysty kontrolloimaan.....

Ehkä kannattaisi mennä jatkossa naishierojalle.

Vierailija
24/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkään itse pitää itsensä ja lihakset kunnossa, niin ei todellakaan ole pakko mennä hierojalle koskaan.

Vierailija
25/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä-hartiaseutu täysin jumissa ja käsivarret kipeät. Rintaa vihloo. En vain kehtaa mennä hierottavaksi, kun olen läski. Markkinarako hierojille, jotka hierovat ylipainoisia. Voisin maksaa ekstraa, ettei tarvitsisi hävetä.

Vierailija
26/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin tehdä mokan mennessäni liian hyvännäköiselle keski-ikäiselle naiselle hierottavaksi, on todella hyvässä tikissä urheiluharrastuksensa ansiosta. Onneksi tosin taidan olla jo siinä iässä itsekin, ettei kiusallisista erektioista ole ollut pelkoa, mutta silmät tahtoo vähän karkailla kaikkina muina hetkinä kun en makaa tiskillä käsiteltävänä.

Vierailija
27/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin tehdä mokan mennessäni liian hyvännäköiselle keski-ikäiselle naiselle hierottavaksi, on todella hyvässä tikissä urheiluharrastuksensa ansiosta. Onneksi tosin taidan olla jo siinä iässä itsekin, ettei kiusallisista erektioista ole ollut pelkoa, mutta silmät tahtoo vähän karkailla kaikkina muina hetkinä kun en makaa tiskillä käsiteltävänä.

Mulla kans ei oo enää seissyt vuosiin, etenkään sen jälkeen kun kävin mieshierojalla.

Vierailija
28/29 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa 50+ naisena mennä hierojalle, ylipainoa n.10 kg. Hävettää riisuuntua hierojan edessä. Lihaskipuja selässä ja rintaranka jumissa.

Vierailija
29/29 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähänkään itse pitää itsensä ja lihakset kunnossa, niin ei todellakaan ole pakko mennä hierojalle koskaan.

Minkähän takia sitten huippu-urheilijat käy hierottavana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan