Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihottumaa valkokultaisista sormuksista.

Vierailija
20.06.2006 |

Minulle on alkanut tulla kihla- ja vihkisormuksista ihottumaa. Pieniä kutisevia näppyjä, jotka kiertävät sormen juuri tuosta sormusten alta. Miten niiltä voi välttyä? Vaiva on ihan uusi, vaikka sormukset ovat tuossa olleet jo pitkään (=vuosia). Onko kellään kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla nikkeli. Valkokullassa on nikkeliä seassa ja sille voi herkistyä vaikei aiemmin ois tullut mitään oireita.

Mulla kävi samoin ja meni korut vaihtoon..

Vierailija
2/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat valkokultaiset koruni ovat käsintehtyjä ja niistä on aitoustodistus. eivät sisällä nikkeliä. olen todella herkkä saamaan allergioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kosketusallergiat vaativat aikaa kehittyäkseen, joten

ne eivät ilmene heti. Itse olen allergisoitunut mm. kellolle,

jota pidin vuosikausia ennen mitään oireita.

Sinulla tuskin on muita vaihtoehtoja kuin lopettaa näiden

sormusten käyttö ja siirtyä muihin koruihin.

Vierailija:

Minulle on alkanut tulla kihla- ja vihkisormuksista ihottumaa. Pieniä kutisevia näppyjä, jotka kiertävät sormen juuri tuosta sormusten alta. Miten niiltä voi välttyä? Vaiva on ihan uusi, vaikka sormukset ovat tuossa olleet jo pitkään (=vuosia). Onko kellään kokemusta?

Vierailija
4/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuo vuoden sormessa ollut vihkisormus ilmeisesti aiheuttaa kutinaa ja juuri pieniä näppyjä, joista puristamalla tulee nestettä. Minun sormuksien pitäsi olla nikkelittömiä, vihkisormuskessa on erikoisesti istutettu timantti, olen meittinyt voisiko ihottuma johtua siitä. Inhottava vaiva, nytkin olen ilman sormuksia ja yritän parannella ihottumaa.

Vierailija
5/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en voi niitä käyttää. Kesällä voi helposti tulla (bakteeri) tulehdus sormuksen alle kun on koko ajan hikoilusta kostea Kannattaa pitää puhtaana ja kuivana.

Vierailija
6/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin sormuksen alle väritöntä kynsilakkaa. Auttaa vaivaan, ihottuma on hävinnyt.

Vierailija
7/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpyt näyttävät olevan enemmänkin vihkisormuksen alla. Minullakin on siinä istutettuna 3 timanttia. Joka tapauksessa kummassakin sormuksessa on kullan lisäksi hopeaa ja palladiumia, ei siis nikkeliä, joten siitä ongelma ei johdu. Tämän ehdin tässä välissä tarkistaa.

Kiitos siis kaikille asiallisista vastauksistanne ja mukavaa kesää!

Vierailija
8/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on paska sormusten alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme