Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”
https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…
Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.
Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt te naiset tuosta tietäisi. Avaatte vaan tinderit niin heti on ysin ja kympin miehiä halukkaita treffeille. Siinä sitten on varaa sikailla ja nirsoilla.
No jos kerran ysin ja kympin miehiä riittää kaikille naisille, niin pitäisikö olla joku syy, miksi naiset sitten alkaisivat tyytyä niihin nelosen ja vitosen miehiin? (Oletan että asteikko on 4-10, kuten koulunumeroissa.)
Hoh hoijaa... Taas sitä mennään...
Koska ootte vaan reikä noille panopettereille. Tyytyisitte noihin oman tasosiin niin ei tarvitsisi täällä itkeä kun mies sikailee.
Mä luulen, että ne on ne tyytyneet, jotka täällä itkee, jos joku itkee. Mulla esim. on mulle kympin mies, 15 vuotta jo, eikä todellakaan mitään valittamista. Ei tietenkään, hänhän on kympin mies. Mutta kyllä ne itkijätkin oppivat, että tyytyminen ei kannata. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi alkaa järjestää esim. pikatreffien kaltaisia tapahtumia miehille, jotka eivät jostain syystä ole ikinä naista löytäneet. Tarkoituksena se, että käyvät "treffit" läpi ja naiset sitten kertovat kaunistelematta, mikä miehessä on vikana, jos mikään, ja miten asian voisi korjata.
Markkinarakoa voisi mieluummin olla pikatreffeistä joissa vastakkainen sukupuoli lupautuu "viehättymään" treffikumppanista. Antaa siis sen kokemuksen siitä että joku viehättyy sinusta vaikka se on illuusiota. Koska edes sitä kokemusta ei hurjalla osalla ihmisistä ole. Sen jälkeen voi lähteä miettimään miten parantaa mahdollisuuksiaan. Ja en tarkoita seksitreffejä. Vaan kokemusta siitä että toinen osapuoli kysyy lähdetäänkö taidenäyttelyyn ja jumalauta se toinen sanoo "ihanaa, mennään!".
Palaa muutama nappula taaksepäin siellä annettiin ohjeet juuri tuota varten. Noi naiset vaatii palkkaa tuollaisesta hehkutuksesta..
Voisin lähteä rahasta näyttelemään kiinnostunutta mutta siinä pitäisi riskien minimoimiseksi miehen allekirjoittaa lomake jossa lupautuu olemaan lähestymättä minua jos näkee jossain ja ymmärtävänsä että vain näyttelen. Totta kai minulla olisi myös roolinimi. Toimisiko se silloin enää?
Olen m29 ja mulla on ollut fiksuja, hyvännäköisiä naisia. Komeaksi kehuttu, hyvällä itsetunnolla.
Mutta kummasti kun nainen kuulee että oon monisairas (5 numeroo kelakortin takana) ja tajuaa että oon todella köyhä niin juttu alkaa hiipumaan. Sairauksieni takia oon osittain eläkkeellä ja työ kevyt sekä pienipalkkainen.
Ei toki kaikki jutut noin mennyt mut ne tasokkaimmat naiset on tos kohtaa viheltäny pelin poikki.
No, en mä luovuta :)
Esapeksi kirjoitti:
Olen m29 ja mulla on ollut fiksuja, hyvännäköisiä naisia. Komeaksi kehuttu, hyvällä itsetunnolla.
Mutta kummasti kun nainen kuulee että oon monisairas (5 numeroo kelakortin takana) ja tajuaa että oon todella köyhä niin juttu alkaa hiipumaan. Sairauksieni takia oon osittain eläkkeellä ja työ kevyt sekä pienipalkkainen.
Ei toki kaikki jutut noin mennyt mut ne tasokkaimmat naiset on tos kohtaa viheltäny pelin poikki.
Onko se siis mielestäsi väärin, että nainen ("ne tasokkaimmat naiset" joita itse siis tunnut tavoittelevan) ymmärtää tuossa kohtaa, että teillä on ihan erilaiset lähtökohdat, tulevaisuuden suunnitelmat, mahdollisuudet jne?
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Onko se siis mielestäsi väärin, että nainen ("ne tasokkaimmat naiset" joita itse siis tunnut tavoittelevan) ymmärtää tuossa kohtaa, että teillä on ihan erilaiset lähtökohdat, tulevaisuuden suunnitelmat, mahdollisuudet jne?
No ei eipä kai, tuntuu vaan jotenkin kylmältä. Vanhanaikaisena Romantikkona uskon että tunteet on ne jotka ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä on oltava tarkkana.
Oikea, todellinen, ei valheeseen perustuva otsikko kuuluu: yksinäisten suomalaismiesten tuska - en ole koskaan edes pitänyt kaunista naista kädestä – jos yritän lähestyä, kaunis nainen nauraa päin naamaa”.
Niin. On se tushkaa. Ihan hirveän kauhea kohtalo, kun ei saa kaunista naista. Ei kannata elää, kannattaa tehdä se oma henkilökohtainen ratkaisu.
Mitä nyt te naiset tuosta tietäisi. Avaatte vaan tinderit niin heti on ysin ja kympin miehiä halukkaita treffeille. Siinä sitten on varaa sikailla ja nirsoilla.
Kun olin tinderissä niin ei ne miehet olleet lähellekään ysejä tai kymppejä jotka halusi heti treffeille tai seksiä. Arvaatko yhtään miksi eivät olleet?
Eli olivat ysejä ja kymppejä (ettehän te edes ketään muita edes vedä oikealle) mutta sitten eivät olleet koska olivat liian innokkaita?
Esapeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
No ei eipä kai, tuntuu vaan jotenkin kylmältä. Vanhanaikaisena Romantikkona uskon että tunteet on ne jotka ratkaisee.
Miehet ovat tunteellisia. Naisilla on eri lähtökohdat, pakosta, heillehän homma kaatuu sekä perhe-elämässä että silloin, jos se ei toimikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on pelottavaa, jos "en hakkaa naisia enkä ketään muutakaan" pitää erikseen mainita meriittinä.
Se, että on kaikille kohtelias, mukava eikä riko lakia, on perusvaatimus ihmisyydelle. Ihan sama kuin laittaisi treffi-ilmoitukseen "Olen ihminen. Lupaan olla murhaamatta ketään."
Niin, minkähän takia se mainittaisiin? Oletko yhtään lukeneet palstaa? Naiset yleistävät Lähes kaikki miehet väkivaltaisiksi juopoiksi pettäjiksi, vain pieni osa miehistä on kuulemma ylipäätään ”hyviä”.
Miksiköhän mies tällaisessa keskustelussa mainitsee että EI hakkaa ketään?Minulle on aina ollut ja on edelleen hälytysmerkki, jos mies kysymättä ilmoittaa, ettei ole väkivaltainen. Normaali mies ei nimittäin edes tule ajatelleeksi, että joku kuvittelisi häntä väkivaltaiseksi. Sama pätee pettämiseen.
Kaikkiahan on teille hälytysmerkki. Ihan sama mitä mies sanoo jollei se ole komea.
Esapeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Ja tunteita kehittyy vain niihin tasokkaisiin naisiin? No niin.
Kaunis nainen säästelee itseään kauniille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Näin se vain on. Enkä siis puhu ihmisen laadusta vaan suhteen laadusta.
t. sinkku nainen
Sama on monilla miehilläkin...itse asiassa selvästi useimpien tuntemieni miesten osalta avioerojen jälkeen eivät ole halunnut hakeutua suhteeseen, vaikka selvästi vientiä olisi siellä täällä...
Esapeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Jos joskus törmäät sielunkumppanin niin teistä tulee pari kaikesta huolimatta. Jos nainen on että ollanko vai eikö olla, tuskin voi moittia siitä ettei halua sitoutua noinkin rajoittuneeseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Ja tunteita kehittyy vain niihin tasokkaisiin naisiin? No niin.
Äläpä muuta sano. Tuntuu jotenkin kylmältä.
Onhan nää selkeästi naisten markkinat joten helposti ei niin komea ujo mies jää ilman läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää selkeästi naisten markkinat joten helposti ei niin komea ujo mies jää ilman läheisyyttä.
Maailma ei ole reilu paikka. Minäkään en taaskaan saanut lottovoittoa vaikka olisin sen mielestäni ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on pelottavaa, jos "en hakkaa naisia enkä ketään muutakaan" pitää erikseen mainita meriittinä.
Se, että on kaikille kohtelias, mukava eikä riko lakia, on perusvaatimus ihmisyydelle. Ihan sama kuin laittaisi treffi-ilmoitukseen "Olen ihminen. Lupaan olla murhaamatta ketään."
Niin, minkähän takia se mainittaisiin? Oletko yhtään lukeneet palstaa? Naiset yleistävät Lähes kaikki miehet väkivaltaisiksi juopoiksi pettäjiksi, vain pieni osa miehistä on kuulemma ylipäätään ”hyviä”.
Miksiköhän mies tällaisessa keskustelussa mainitsee että EI hakkaa ketään?Minulle on aina ollut ja on edelleen hälytysmerkki, jos mies kysymättä ilmoittaa, ettei ole väkivaltainen. Normaali mies ei nimittäin edes tule ajatelleeksi, että joku kuvittelisi häntä väkivaltaiseksi. Sama pätee pettämiseen.
Kaikkiahan on teille hälytysmerkki. Ihan sama mitä mies sanoo jollei se ole komea.
Väännän rautalangasta:
Kyllä, on ihan sama, mitä mies sanoo, jos hän ei ole minun mielestäni kiinnostava ja haluttava (eli komea, mutta ei klassisen komeuden määritelmällä). Mutta jos minun mielestäni kiinnostavalta ja haluttavalta vaikuttava mies sanoo, että hän ei ikinä hakkaisi eikä pettäisi, niin se minun kiinnostukseni loppuu siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se ei-kaunis, ylipainoinen mutta luonteeltaan mukava, uskollinen, hauska, perhekeskeinen nainen? Onko ihan ok. että hän jää ilman läheisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esapeksi kirjoitti:
Jos joskus törmäät sielunkumppanin niin teistä tulee pari kaikesta huolimatta. Jos nainen on että ollanko vai eikö olla, tuskin voi moittia siitä ettei halua sitoutua noinkin rajoittuneeseen elämään.
Niin mikä sitten lasketaan rajoitukseksi. Pystyn tekemään kaikenlaista, harrastamaan jopa liikuntaa. Olen musikaalinen soitan bändissä.
Tasokas nainen tarkoittaa mulle ihan tavallistakin naista, joka on itsenäinen, empaattinen, pitää huolta itsestään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei ole reilu paikka. Minäkään en taaskaan saanut lottovoittoa vaikka olisin sen mielestäni ansainnut.
Enkä mikä saanut hakemaani työpaikkaa. En silti katkeroidu ja syytä työnantajaa ”että mikä on kun ei fiksu nainen kelpaa”, vaan kehitän osaamistani ja hion hakemusta paremmaksi.
Miksi pitäisi toimia? Eikö nainen saa ihan itse päättää, kenestä kiinnostuu? Jos kaksi miestä sanoo sanasta sanaan samat jutut, niin ei sillä naisella ole velvollisuutta molemmista kiinnostua. Tai kummastakaan. Tottakai ulkonäölläkin on merkitystä. Teille on moneen kertaan sanottu, että lähestykää vain naisia, jotka "näyttävät vihreää valoa" eli katsovat pitkään, ovat huomanneet teidät, ehkä jopa hymyilevät. Jos sellainen nainen sitten lähestyttäessä tokaiseekin jotain vttumaista, niin hän on joko teini tai pershäröinen pelle. En usko, että mukava ja asiallinen (ei ympärikännissä oleva) nainen tekisi tuollaista, jos aikuisista puhutaan.
Mutta jos on ihan pakko lähestyä niitä naisia, jotka eivät ole huomanneet/välttelevät katsekontaktia, niin ei pidä valittaa pakeista. Ja jos ei usko kerralla, niin ei pidä valittaa siitäkään, jos he hermostuvat. Eikä todellakaan siitä, että joku muu mies saa heidän huomionsa.