Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”

Vierailija
10.01.2020 |

https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…

Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.

Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.

Kommentit (685)

Vierailija
301/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nää selkeästi naisten markkinat joten helposti ei niin komea ujo mies jää ilman läheisyyttä.

Maailma ei ole reilu paikka. Minäkään en taaskaan saanut lottovoittoa vaikka olisin sen mielestäni ansainnut.

Juu ei tämä itseäni haittaa, ikävää vain niille keitä tämä koskettaa. Sä et taida niin empaattinen olla?

Vierailija
302/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta tällaista "aikamiespoikaa", ja kyllä se syy sinkkuuteen löytyy sieltä korvien välistä, eli persoonasta, ei ulkonäöstä, naisten naurattaa taidoista, rahasta, statuksesta, autosta , vaan persoonasta....

Noinhan se naisen mielessä menee. Käytännössä se menee niin että ruma mies on ahdisteleva sika heti kun sanoo moi, komea taas ihanan rohkea aloitekykyinen.

Älä jaksa jauhaa tätä infantiiliä paskaa. Jos naisten mielestä olet ahdisteleva sika niin mitä jos koettaisit ensimmäistä kertaa elämässäsi katsoa peiliin ja miettiä mistä se johtuu.

Ihan kuule on koettu tuo. Olen yrittänyt opettaa niksejä vähemmän komeille kavereille. Ei ne vaan toimi vaikka sanasta sanaan sanovat samat jutut.

Selittyyköhän tällä nuo päin naamaa nauramiset? Kuvittele että räväkkä kaunotar kehottaa rumaa, lihavaa ja akwardia kaveriaan menemään hyvännäköisen miehen luo ja kysymään kelpaako tällainen kuuma pakkaus. Jos vastauksena on hämmästynyt naurunhörähdys niin onko se todiste siitä että miehet on saatanasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiset rakastaa juoppoja ja huonoja miehiä"

Niin no, omani suhtautuu alkoholiin ihan normaaliin tapaan ja on kaikin puolin hyvä mies: avulias, fiksu, ymmärtäväinen, hyvätapainen, huomioiva, kiinnostunut maailmasta jne. Toki hänessäkin on vikoja, mutta kaikin puolin jää kyllä plussalle.

Vierailija
304/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais lähestyä muualla kuin netissä

Vierailija
305/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ikinä seurustellut, saati pitänyt miestä kädestä. Enkä ole katkera tai valita siitä. Minua yleensäkin ärsyttää liika parisuhdekeskeisyys. Olen iloinen niiden puolesta ketkä ovat löytäneet itselleen sopivan kumppanin, mutta jos et ole, niin ei sinun elämäsi ole yhtään sen huonompaa tai keskeneräisempää. Esimerkiksi tuo ensimmäinen vastaaja voisi nostaa omaa elämänlaatuaan ihan sillä että yrittäisi päästä opiskelemaan/töihin ja löytäisi itseään kiinnostavia juttuja joita tehdä. Siinä sivussa saattaisi löytää kavereitakin.

Oho, palsta menee kiinni. En kerkeä kirjoittaa enempää.

Vierailija
306/685 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän rehellisesti, etten ole koskaan pitänyt toista edes kädestä. Olen liian tunnevammainen ja perustavanlaatuisen rikki synkästä menneisyydestäni ja vanhempani olivat iäkkäitä minut saadessaan (nyt vanhuksia), että asoista ei kotona vahingossakaan puhuttu. Ei ole naisten syy vaan minun, mutta tunnistin itseni osittain tekstistä. En vain samaistu katkeruuteen, se ei ole rakentavaa tai reilua.

Opiskelija M27

Vierailija
307/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tällaisissa ikisinkuissa miehissä on yksi vika: heillä on aivan olemattoman surkea itsetunto ja naiset näkevät ja vaistoavat sen kaukaa. Kukaan ei halua surkeaa tossukkaa miehekseen. En tarkoita, että miehemn pitää olla ylimielinen ja yli-itsevarma (yök!) mutta terve itsunto olisi hyvä olla. Myöskään liian nuorten naisten perässä ei kannata roikkua, teinit tai 20v pimut eivät ole yli 30-vuotiaasta kiinnostuneita.

Tuohan on itsestäänselvää jo toteamuksesta "jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa". Täytyy tehdä jotain todella päin mäntyä tai todennäköisyys, että tällaista konkreettisesti tapahtuisi muualla kuin omassa mielikuvituksessa on luokkaa 1:10000. 

Vierailija
308/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nää selkeästi naisten markkinat joten helposti ei niin komea ujo mies jää ilman läheisyyttä.

Maailma ei ole reilu paikka. Minäkään en taaskaan saanut lottovoittoa vaikka olisin sen mielestäni ansainnut.

Sitä odotellessa voi halutessaan vinguttaa luottokorttia tai hakea lainaa. Sama pätee naisiin -> rahalla pääsee etenemään jonossa ja saada tätä kautta just sinua fanittavan kaunottaren. Tuolla edempänä jo sanottiinkin hyvästä kikasta miten tällainen järjestely onnistuu. Epäilen lähinnä nyt vaan sitä ettei täällä olevilla ukoilla ole rahkeita luottokorttiin, saati tuontiin. Haaveilla saa totta kai aina ;)

Vierailija
309/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kavereita on pyöreä nolla. Viihdyn todella hyvin yksikseni jos en sitä naista löydä elämääni".

Joo-o, enpä haluaisi olla tämä herran ainut elämän sisältö :/

Vierailija
310/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandraa kirjoitti:

Keskustelu ei sinänsä koske minua mutta täytyy todeta, että onpas rumaa ja ilkeää puhetta ihmisistä täällä.

No tuollaisissa aloituksissa jää aina jotain olennaista kertomatta.

Vierailija
311/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki naisetkaan saa miestä. Mulle tehtiin jo nuorena selväksi, että olen ruma, outo, inhottava ja vastenmielinen. En ole sen jälkeen uhrannut ajatustakaan miehille, on niin paljon muutakin elämää.

T: 30-vuotias nainen

Vierailija
312/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole kukaan ventovieras nainen

sanonut tosta noin vaan ikinä semmosia

törkeyksiä ja inhottavuuksia kuin miehet.

Tiedän, että naiset eivät tällaista tee.

Se on nimenomaan miehet, jotka heittää

ohimennen ja usein ensi ja viime repliikkinä

kapakassa, ravintolassa naiselle asiattomuuden

ulkonäöstä, vaatetuksesta, ilmeestä, seksuaalisen arvuuttelun.

Näitä on saanut kuulla kouluajoista lähtien.

En tiedä mitä miehet tästä hyötyvät.

Ehkä se ilkeä persoona sitten nauttii

siitä ajatuksesta, että kuvittelevat päässeensä

nolaamaan toisen.

Tuollaisesta reaktio: ihmetys, syvä vastenmielisyys ja ehdoton halu pysyä

loitolla.

Tietenkään kaikki eivät toimi näin.

Mutta monet.

Johtopäätös: todella tyhmiä joiden kanssa

kukaan ei taatusti ole vapaaehtoisesti missään

tekemisissä. Vaikka ilkeys ei kohdistu minuun, nostan heti kytkintä. Ilkeys leimaa koko persoonaa, kertoo vakavasta häiriintyneisyydestä ja tulee tavaksi.

Jotkut miehet tuntuvat oikein suunnittelevan

miten parhaiten satuttaisivat.

Voin kertoa, että se ei onnistu.

Ääliöt on ääliöitä, eikä heidän aivoituksistaan

kannata välittää.

Näin mut on kasvatettu ajattelemaan, ja

hyödyllinen oppi se onkin.

Nykyään moni mies lähestyy passiivis-aggressiivisella mollaamisella. Aletaan arvuuttelemaan ja arvioimaan ikää eri naisten välillä ja vertailemaan ulkonäköä, kelpaavuutta muka huumorin varjolla. Mulle on kaverin kanssa sattunut näitä. Ja vaikka kehut osuisi minulle, niin mitäpä miehet veikkaatte kuinka idioottina ja junttina pidän miestä, joka samalla mollaa muka hienovaraisesti rakasta ystävääni?

Nykyinen miesystäväni tuli rehdisti ja aidosti juttelemaan, omana itsenä. Ei pelannut pelejä, vaan kertoi opinnoistaan ja mielenkiinnon kohteistaan, joista löytyi heti yhtäläisyyksiä. Niiden myötä oli helppo jatkaa jutustelua, käydä treffeillä ja aloittaa seurustelu. Ja miesystävälläni olisi ottajia muitakin enkä ihmettele, koska käytös on mukavaa ja ystävällistä, keskusteluaiheet älykkäitä ja itsetunto kunnossa. Ei ole suurta omaisuutta ja ajaa vanhalla lahoavalla autolla, asuu vuokralla, mutta näillä asioilla ei ole mitään merkitystä, jos omaa käytöstavat, kunnioittaa muita ja itseään. Mikään ei ole luontaantyöntävämpää, kuin alentava piilovittuilu ja suoranainen naisviha.

Vierailija
313/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä työnteolla on nykyään pariutumisessa? Parinkymmenen vuoden päästä nekin loppuu ihmisiltä.

Vierailija
314/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista saa sen käsityksen että kaikki naiset on tuollaisia itse naisena voisin sanoa samaa: miehet jopa ne kiltit miehet haluaa paksulla meikillä, Ankka huulilla, isotissisellä, hoikalla, pikku perseellä varustetun räväkän ryyppäävän ja polttavan naisen, joka kiroilee ja omaa hyvin vittumaiset käytöstavat

Ei kelpaa miehille kiltti, absolutisti, perus käytöstavat omaava meikitön ja luomu nainen

Vierailija
315/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa miehet vinkumisen. Jos kerta haette seuraa 18-40-vuotiaita naisia kun itse olette 45-vuotiad, niin saatte itkee sitä yksinäisyyttänne

Vierailija
316/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisista seurapalveluista olisi osalle apua. Jostain syystä niihin suhtaudutaan suomessa todella kielteisesti. Eipä se olisi naisilta pois jos joku yksinäinen mies sellaisia palveluita käyttäisi?

Vierailija
317/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä työnteolla on nykyään pariutumisessa? Parinkymmenen vuoden päästä nekin loppuu ihmisiltä.

Eihän sillä olekaan, jos kookas nainen kelpaa. Täältä saa tuon tuosta lukea miten rumat/isot naiset oikein kehtaavat laittaa viestiä. Mikäli mikä tahansa kelpaa niin saat tulla sellaisena kuin olet. Muussa tapauksessa joutuu valitettavasti maksamaan vuokraa siitä haluamastaan naisesta.

Vierailija
318/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki naisetkaan saa miestä. Mulle tehtiin jo nuorena selväksi, että olen ruma, outo, inhottava ja vastenmielinen. En ole sen jälkeen uhrannut ajatustakaan miehille, on niin paljon muutakin elämää.

Sama täällä, selväksi tullut monen monituista kertaa. Ihan sama vaikka ois kiltti, rehellinen ja huomaavainen, huumorintajuinenkin, jos ei ole timmi, hoikka, räväkkä ja kiroileva pakkelinaama et kelpaa edes niille kilteille miehille

Vierailija
319/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kavereita on pyöreä nolla. Viihdyn todella hyvin yksikseni jos en sitä naista löydä elämääni".

Joo-o, enpä haluaisi olla tämä herran ainut elämän sisältö :/

Jos herra viihtyy hyvin yksin, niin silloinhan hänellä on jo paljon sisältöä elämässään.

Vierailija
320/685 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samatäällä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, selväksi tullut monen monituista kertaa. Ihan sama vaikka ois kiltti, rehellinen ja huomaavainen, huumorintajuinenkin, jos ei ole timmi, hoikka, räväkkä ja kiroileva pakkelinaama et kelpaa edes niille kilteille miehille

Nämäkin osaa antaa tiukkaa palautetta huolimatta siitä ettei ole itsellään töitä tai ulkonäköä. Mikä funktio tässäkin mahtaa olla takana kun ruma sorsii toista rumaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi