Yksinäisten suomalaismiesten tuska: ”En ole koskaan edes pitänyt naista kädestä – jos yritän lähestyä, nauretaan päin naamaa”
https://www.studio55.fi/tositarina/article/yksinaisten-suomalaismiesten…
Uutinen on vuodelta 2016, mutta eipä mikään ole silti tuosta muuttunut. Tai jos on, niin siten, että entistäkin useampi mies on tuossa jamassa.
Tuo on nykyisin valitettavaa karua todellisuutta monelle miehelle.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa tästä ketjusta miten ilkeitä ja pahansuopia suomalaiset naiset ovat nykyisin.
Itsessäni ei ollut mitään vikaa. Turha väittää. Komeaksi kehuttu (harvoin, mutta kehut ovat niin vaikea juttu suomalaisille naisille), hyväpalkkainen työ, miljoonaomaisuus jne. Eipä kuitenkaan naisia pörrännyt ympärillä.
Itse en viitsinyt olla aktiivinen. Miksi olisin kun naisetkaan eivät ole. Menin sitten ulkomaille missä naiset olivat aktiivisiä ja nuori ja kaunis nainen löysi minut.
Noniin! Loppu hyvin kaikki hyvin, miksi olet edelleen niin katkeran kuuloinen? Ollaan täälläkin yritetty kannustaa miehiä sekä jopa naisiakin lähtemään muualle mikäli tuntuu ettei nyt tärppää. Tosin kaksilahkeisille sinkkuus tuntuu ottavan enemmän hermoon ihan jo näiden uutisissa olleiden itkuvirttä vetävien perusteella. Tosiaan, saat heti tänään liikennettä siihen Tinderiin ilmaisemalla olevasi maksukykyinen kotirouvaa kaipaava puoliso. #kotirouva/kotiäiti tuntuu riittävän kummallakin puolella naapurimaita, jos vaan jaksat käyttää Google translatea. Mikäli et tätä ole, sitten ei käytä saati ala huutelemaan tällaisten perään.
Tehän tässä kuulostatte katkerilta kun heti piti alapeukuttaa ja tulla vihjailemaan mua huonoksi mieheksi.
Ihan omasta tyhmyydestä ja laiskuudesta johtuen päästitte hyvän saaliin menemään.
Eli sinun mielestäsi olisi hyvä asia että naiset valitsisivat kumppanin taloudellisten tekijöiden perusteella? Suurin osa meistä haluaa jonkun, kenen kanssa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on pelottavaa, jos "en hakkaa naisia enkä ketään muutakaan" pitää erikseen mainita meriittinä.
Se, että on kaikille kohtelias, mukava eikä riko lakia, on perusvaatimus ihmisyydelle. Ihan sama kuin laittaisi treffi-ilmoitukseen "Olen ihminen. Lupaan olla murhaamatta ketään."
Niin, minkähän takia se mainittaisiin? Oletko yhtään lukeneet palstaa? Naiset yleistävät Lähes kaikki miehet väkivaltaisiksi juopoiksi pettäjiksi, vain pieni osa miehistä on kuulemma ylipäätään ”hyviä”.
Miksiköhän mies tällaisessa keskustelussa mainitsee että EI hakkaa ketään?
Voi höpönpöpönpöppö. Ainoa joka yleistää lähes kaikki miehet väkivaltaisiksi juopoiksi pettäjiksi on palstamiehet. Jännnnnnn--- tarviiko jatkaa? Naiset hokee hokemasta päästyään että tavalliset miehet on kivoja ja normaaleja ja mutta teille jokainen pariutumaan päässyt mies on jiiii joka hakkaa ja pettää.
Vierailija kirjoitti:
Musta on pelottavaa, jos "en hakkaa naisia enkä ketään muutakaan" pitää erikseen mainita meriittinä.
Se, että on kaikille kohtelias, mukava eikä riko lakia, on perusvaatimus ihmisyydelle. Ihan sama kuin laittaisi treffi-ilmoitukseen "Olen ihminen. Lupaan olla murhaamatta ketään."
Minkä takia nainen täällä monesti kertoo, että ”minä en ole koskaan pettänyt enkä petä” vaatiessaan esim oikeutusta ratsata miehen puhelimen viestit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta tällaista "aikamiespoikaa", ja kyllä se syy sinkkuuteen löytyy sieltä korvien välistä, eli persoonasta, ei ulkonäöstä, naisten naurattaa taidoista, rahasta, statuksesta, autosta , vaan persoonasta....
Noinhan se naisen mielessä menee. Käytännössä se menee niin että ruma mies on ahdisteleva sika heti kun sanoo moi, komea taas ihanan rohkea aloitekykyinen.
Älä jaksa jauhaa tätä infantiiliä paskaa. Jos naisten mielestä olet ahdisteleva sika niin mitä jos koettaisit ensimmäistä kertaa elämässäsi katsoa peiliin ja miettiä mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on oltava tarkkana.
Oikea, todellinen, ei valheeseen perustuva otsikko kuuluu: yksinäisten suomalaismiesten tuska - en ole koskaan edes pitänyt kaunista naista kädestä – jos yritän lähestyä, kaunis nainen nauraa päin naamaa”.
Niin. On se tushkaa. Ihan hirveän kauhea kohtalo, kun ei saa kaunista naista. Ei kannata elää, kannattaa tehdä se oma henkilökohtainen ratkaisu.
Mitä nyt te naiset tuosta tietäisi. Avaatte vaan tinderit niin heti on ysin ja kympin miehiä halukkaita treffeille. Siinä sitten on varaa sikailla ja nirsoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta tällaista "aikamiespoikaa", ja kyllä se syy sinkkuuteen löytyy sieltä korvien välistä, eli persoonasta, ei ulkonäöstä, naisten naurattaa taidoista, rahasta, statuksesta, autosta , vaan persoonasta....
Noinhan se naisen mielessä menee. Käytännössä se menee niin että ruma mies on ahdisteleva sika heti kun sanoo moi, komea taas ihanan rohkea aloitekykyinen.
Höh. No tottakai jokainen viehättyy
hyvännäköisestä. Niinhän sinäkin teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa tästä ketjusta miten ilkeitä ja pahansuopia suomalaiset naiset ovat nykyisin.
Itsessäni ei ollut mitään vikaa. Turha väittää. Komeaksi kehuttu (harvoin, mutta kehut ovat niin vaikea juttu suomalaisille naisille), hyväpalkkainen työ, miljoonaomaisuus jne. Eipä kuitenkaan naisia pörrännyt ympärillä.
Itse en viitsinyt olla aktiivinen. Miksi olisin kun naisetkaan eivät ole. Menin sitten ulkomaille missä naiset olivat aktiivisiä ja nuori ja kaunis nainen löysi minut.
Noniin! Loppu hyvin kaikki hyvin, miksi olet edelleen niin katkeran kuuloinen? Ollaan täälläkin yritetty kannustaa miehiä sekä jopa naisiakin lähtemään muualle mikäli tuntuu ettei nyt tärppää. Tosin kaksilahkeisille sinkkuus tuntuu ottavan enemmän hermoon ihan jo näiden uutisissa olleiden itkuvirttä vetävien perusteella. Tosiaan, saat heti tänään liikennettä siihen Tinderiin ilmaisemalla olevasi maksukykyinen kotirouvaa kaipaava puoliso. #kotirouva/kotiäiti tuntuu riittävän kummallakin puolella naapurimaita, jos vaan jaksat käyttää Google translatea. Mikäli et tätä ole, sitten ei käytä saati ala huutelemaan tällaisten perään.
Tehän tässä kuulostatte katkerilta kun heti piti alapeukuttaa ja tulla vihjailemaan mua huonoksi mieheksi.
Ihan omasta tyhmyydestä ja laiskuudesta johtuen päästitte hyvän saaliin menemään.
Eli sinun mielestäsi olisi hyvä asia että naiset valitsisivat kumppanin taloudellisten tekijöiden perusteella? Suurin osa meistä haluaa jonkun, kenen kanssa on hyvä olla.
Siis mitä vttuu nyt taas?? Mistä edes vedät nuo sun johtopäätökset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. No tottakai jokainen viehättyy
hyvännäköisestä. Niinhän sinäkin teet.
Aivan. Eli ei syy sinkkuuten ollutkaan korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa tätä infantiiliä paskaa. Jos naisten mielestä olet ahdisteleva sika niin mitä jos koettaisit ensimmäistä kertaa elämässäsi katsoa peiliin ja miettiä mistä se johtuu.
Ihan kuule on koettu tuo. Olen yrittänyt opettaa niksejä vähemmän komeille kavereille. Ei ne vaan toimi vaikka sanasta sanaan sanovat samat jutut.
Mulla menee heti maku, kun joku tulee kertomaan mitä haluan tai mitä olen mieltä ennen kuin olen edes avannut suutani. Ihan vaan koska tissit ja reikä jalkojen välissä.
Olisi kiva jos lähestyttäisiin ennakkoluulottomasti ja esim. haukkumatta kaikkia muita naisia lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule on koettu tuo. Olen yrittänyt opettaa niksejä vähemmän komeille kavereille. Ei ne vaan toimi vaikka sanasta sanaan sanovat samat jutut.
Ja te ootte oikeasti niin tyhmiä jätkiä että kuvittelette että komean pelimiehen lainit toimii rumilla tai ujoilla ja hiljaisilla miehillä. No ei tosiaan mikään ihme että kaverit koetaan ahdisteleviksi sioiksi. Röyhkeät ja suorat lähestymiset toimii vain jos on itseluottamusta ja hyvännäköisillä on sitä ihan luonnostaan. Kun ei-hyvännäköinen nössö laitetaan toistamaan niitä samoja lopputulos ei toimi ollenkaan. Mistä te oikein saisitte edes alkeellista ihmistuntemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, jospa vaan antaisit niiden kavereiden olla ihan omia itsejään. Toimii varmasti paremmin kuin kaltaisesi wanna-be -pelimiehen neuvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa voisi miettiä myös toisin päin: mies, kiinnostuisitko itse naisesta, joka olisi ruma, kolmekymppinen, lihava, eikä ole koskaan ollut miehen kanssa?
Ja olisi katkera ja syyttäisi miehiä kaikesta.
Katkeruus ja syyttely olisivat pahoja juttuja, kokemattomuus plussaa. Nuo pari muuta juttua voi helposti kompensoida vaikka hellyydellä, avuliaisuudella, huumorilla ja/tai älyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te ootte oikeasti niin tyhmiä jätkiä että kuvittelette että komean pelimiehen lainit toimii rumilla tai ujoilla ja hiljaisilla miehillä. No ei tosiaan mikään ihme että kaverit koetaan ahdisteleviksi sioiksi. Röyhkeät ja suorat lähestymiset toimii vain jos on itseluottamusta ja hyvännäköisillä on sitä ihan luonnostaan. Kun ei-hyvännäköinen nössö laitetaan toistamaan niitä samoja lopputulos ei toimi ollenkaan. Mistä te oikein saisitte edes alkeellista ihmistuntemusta?
Te puhutte nyt vähän toistenne ohitse. Tietenkin on niin ja on vain hyväksyttävä että vain kaunis nainen voi sanoa "olen aika kuuma pakkaus enkö olekin" kuulostamatta idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt te naiset tuosta tietäisi. Avaatte vaan tinderit niin heti on ysin ja kympin miehiä halukkaita treffeille. Siinä sitten on varaa sikailla ja nirsoilla.
No jos kerran ysin ja kympin miehiä riittää kaikille naisille, niin pitäisikö olla joku syy, miksi naiset sitten alkaisivat tyytyä niihin nelosen ja vitosen miehiin? (Oletan että asteikko on 4-10, kuten koulunumeroissa.)
Pikkuserkkuni , on jo edesmennyt, oli huono koulussa, ylipainoinen ja maanviljelija pienessä kylässä.
Miten ihmeessä olisi sieltä naisen saanut, kun kaikki muutti töiden perässä kaupunkiin.
Muistan naapurustossa oli mansikkapelto ja sinne tuli kesötyöntekijöitö, mutta ei sekään parin v päästä enää käynyt, koska tytöt olivat alaikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minkähän takia se mainittaisiin? Oletko yhtään lukeneet palstaa? Naiset yleistävät Lähes kaikki miehet väkivaltaisiksi juopoiksi pettäjiksi, vain pieni osa miehistä on kuulemma ylipäätään ”hyviä”.
Miksiköhän mies tällaisessa keskustelussa mainitsee että EI hakkaa ketään?
Minulle on aina ollut ja on edelleen hälytysmerkki, jos mies kysymättä ilmoittaa, ettei ole väkivaltainen. Normaali mies ei nimittäin edes tule ajatelleeksi, että joku kuvittelisi häntä väkivaltaiseksi. Sama pätee pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mies tällaisessa keskustelussa mainitsee että EI hakkaa ketään?Minulle on aina ollut ja on edelleen hälytysmerkki, jos mies kysymättä ilmoittaa, ettei ole väkivaltainen. Normaali mies ei nimittäin edes tule ajatelleeksi, että joku kuvittelisi häntä väkivaltaiseksi. Sama pätee pettämiseen.
Just näin. Jos mies ilmoittaa etten sitten lyö naista juokse ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä on oltava tarkkana.
Oikea, todellinen, ei valheeseen perustuva otsikko kuuluu: yksinäisten suomalaismiesten tuska - en ole koskaan edes pitänyt kaunista naista kädestä – jos yritän lähestyä, kaunis nainen nauraa päin naamaa”.
Niin. On se tushkaa. Ihan hirveän kauhea kohtalo, kun ei saa kaunista naista. Ei kannata elää, kannattaa tehdä se oma henkilökohtainen ratkaisu.
Kun olin tinderissä niin ei ne miehet olleet lähellekään ysejä tai kymppejä jotka halusi heti treffeille tai seksiä. Arvaatko yhtään miksi eivät olleet?