Olen liian hidas - löytyykö minulle sopivaa alaa mistään?
Sain potkut kahden viikon jälkeen työstäni kaupassa, koska työ ei suju tarpeeksi ripeästi. Menen helposti lukkoon ja tarvitsen aikaa uusien asioiden sisäistämiseen. En haluaisi asiakaspalvelutyöhön liiallisen jännittämisen vuoksi. Tuntuu, että nykyään joka paikassa vaaditaan nopeutta. Onko mitään työtä, jossa ei tarvitsisi olla liikaa ihmisten kanssa tekemisissä tai aikapainetta?
Kommentit (67)
TK takaisinsoittoon töihin . Siellä ei ole kiirettä soitella takaisin . Useampi vuosi voi olla pähkäily aikaa . Eikä sittenkään tarvi soittaa jos ei taho.
Yrittäjä / muusikko . Ei tarvi tehä mitään ja heräilen kolmen aikoihin päivällä . Toki peritty varallisuus auttaa aavistuksen tässä .
Jos olet hidas sen takia, että olet huolellinen, niin opiskele laborantiksi tai kirjanpitäjäksi.
jos olet hidas sen takia, että haaveilet, niin hae lääkkeet add:hen.
Liikennevaloksi tietyömaille.
Seisoskelee vaan ja vaihtaa viiden minuutin välein kyltin asentoa.
Vierailija kirjoitti:
puutarhuri tai kääntäjä.
Kääntäjän hommat voi poissulkea samantein kun elämme tekoälyn murroskautta
Asfalttiprinssi on hyvä duuni ja liksa myös.
Museon myymälä riippuu onko iso vai pieni museo. Muuten se museotyö on eniten matkailualaa, eli monia ulkomaalaisia ja ihan perus kassatyötä ja kesäaikana on tuhansia kävijöitä, ei mitään hiljaista työtä. Ja tuotteita esitellään , samoin pieniä tai isoja näyttelyesittelyitä pidetään. Mulla täysin multitaskaamista, asiakkailla voi olla vaikka mitä kysymyksiä ruokapaikoista alkaen ja taidetoksista sekä historiasta ja hiljaisena hetkenä teen tietokonetöitä, jotka keskeytyy. Työtehtävät on tosi monenlaisia, avajaisia jne ja hyvin paljon asiakaspalvelua, jos esimies niin määrää erilaisia tehtäviä ja usein ne onkin..