Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästövinkki ruokaan!

Vierailija
10.01.2020 |

Pidän suunnattomasti kaiserpastasalaatista, mutta siinä on liikaa majoneesia joten keitän siihen vähän lisää makaroonia. Sama myös esim italianpadan kanssa. Tulee enemmän syötävää maun kärsimättä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä niin eksoottisia ruokia, etteivät ne kelpaa miehelle ja lapsille, joten he ostavat omilla rahoillaan itse itselleen ruokaa.

TV: av-mammuliinikkä

Vierailija
2/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisersalaatissa ei varsinaisesti käytetä majoa kastikkeena. Ihan kirkas öljy-viinietikkapohjainen sekoitus siinä kuuluu olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihialaiset reseptit kehiin, esim laihialainen kesäkeitto. (Kuumaa vettä kukalliselta lautaselta)

Vierailija
4/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan näitä esim Atrian valmissalaatteja ja Jalostajan pussiaineksia

Vierailija
5/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää jonkun viisastella..

Vierailija
6/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus ostan jotain valmista salaattia, vaikka majoneesipohjaista, niin kyllä siihen tulee lisättyä jotain, kun sitä kastiketta on niin paljon. Esimerkiksi perunasalaattiin voi lisätä omenan, kurkkua tms.

Vierailija
7/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus ostan jotain valmista salaattia, vaikka majoneesipohjaista, niin kyllä siihen tulee lisättyä jotain, kun sitä kastiketta on niin paljon. Esimerkiksi perunasalaattiin voi lisätä omenan, kurkkua tms.

No tätä juurikin tarkoitin.

Vierailija
8/10 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna käy moniin eineksiin jatkeeksi. Olen siis sinkku ja ostan usein eineksiä. Tuunaan ne sitten oman makuni mukaisiksi. Ap.

Vierailija
9/10 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän, säästät enemmän.

Vierailija
10/10 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta punalappuisia tuotteita pakastin täyteen. Siinä säästät samalla kun päiväysvanha ruoka raikastuu pakkasessa. Itse olen säästänyt keskimäärin 60 euroa kuukaudessa, kun olen ostanut pakkaseen näitä punaisella merkattuja tuotteita verrattuna siihen, että olisin ostanut normaalihintaisia ruokia. Ilman punalappuisia tuotteita en pystyisi viettämään joulua ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän