Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se on aina tyhjäpäältä näyttävä nuori nainen, jolla on Canada Goose -takki?

Vierailija
10.01.2020 |

Niin koominen näky.

Hih!

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on silmissä vikaa. Tai korvien välissä.

Tavalliset ihmiset harvemmin pitävät silmällä ýhtään mitään tuotemerkkijä. Oletko sinä vanha jäsenemme Kånken-hullu vai oletko uusi tällä palstalla?

Vierailija
2/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä hävettäisi kantaa sitä ankkalogoa hihassa. Vähintään repisin sen pois, jos erehtyisin semmoisen takin ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa köyhää ap:ta kirvellä, kun ei ole varaa talvitakkiin ja nuoruuskin on kaukana takana. Katkeruus ei kaunista sinua.

Vierailija
4/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni Canada Goose -untuvatakin, jos minulla olisi sellaiseen varaa.

Katselen näyteikkunoita tai tuotteita, en ihmisiä.

Ehkä tyhjäpäänä pidät muita tyhjäpäinä?

Vierailija
5/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä hävettäisi kantaa sitä ankkalogoa hihassa. Vähintään repisin sen pois, jos erehtyisin semmoisen takin ostamaan.

Et sinä niin vain erehtyisi sellaista ostamaan. :D Ja jos ostaisit niin en todellakaan repisi mitään logoja pois. Niiden takkien hinnat liikkuvat noin tonnissa.

Ja aapeelle; minkä näköinen on tyhjäpäältä näyttävä ihminen? Arvatenkin nuori ja kaunis nainen?

Vierailija
6/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut moista vastaavuutta. Jotkut vilusempia kuin toiset ja tietääkseni takki on lämmin ja mukava.

Vierailija
7/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei tykännyt, kun huomautin, että syy on siinä, että hän tarkastelee asiaa perssilmällään.

Vierailija
8/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy aika tyhjäpää olla jos tunnistaa jonkun vaatteen merkin. Se on aikalailla tyhjäpäiden harrastus tuo muoti.

Vierailija
9/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkkaan syynäät...

Vierailija
10/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

After You See These Pictures, You’ll Return Your Canada Goose Jacket

https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/

Vierailija
11/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noita googlettelin niin ihan hyvän ja lämpimän näköisiä takkeja. Voisin käyttää tuollaista, jos minulla sellainen olisi.

Noin paljon en kyllä maksaisi takista, varsinkin kun eettisyys epäilyttää. Jos laittaisin takkiin tonnin, teettäisin sen jollain taitavalla ompelijalla

Vierailija
12/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sellaisen juuri n 15-vuotiaan tytön päällä, jonka seurassa oli mustaan burghaan pukeutunut vanhempi nainen. Mietin, että minulla ja miehelläni, joilla on korkeakoulututkinnot ja bruttopalkka yhteensä n 10 tuhatta, ei ole pienintäkään halua ostaa sellaista takkia omalle teinitytöllemme. Mutta joillakin maahanmuttajilla siis on? Enkä äänestä perussuomalaisia, vaan kokoomusta tai vihreitä.

Vierailija
13/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla sellainen tyhjäpää edes ostaa jotain ökytakkia?

Vierailija
14/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita on miehilläkin ja vanhemmilla naisilla, ainakin Helsigissä.

Karhunraudoissa kituneella kojootinraadolla kaulustettu takki ei kaunista ketään, mutta kertoo kyllä jotain kantajastaan.

Vierailija
15/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikkaatsä joka kerta kun näet edes sanat CANADA GOOSE 🥳

Vierailija
16/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sellaisen juuri n 15-vuotiaan tytön päällä, jonka seurassa oli mustaan burghaan pukeutunut vanhempi nainen. Mietin, että minulla ja miehelläni, joilla on korkeakoulututkinnot ja bruttopalkka yhteensä n 10 tuhatta, ei ole pienintäkään halua ostaa sellaista takkia omalle teinitytöllemme. Mutta joillakin maahanmuttajilla siis on? Enkä äänestä perussuomalaisia, vaan kokoomusta tai vihreitä.

Nyt en ihan ymmärtänyt tätä sun logiikkaa. Selitä.

Vierailija
17/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, ehkä tunnista kyseistä merkkiä, mutta olen lukenut lehtiä ja muistaakseni heidän turkiksissaan oli jotain ongelmallista.

Yleensä nuoret kauniit naiset ovat eturintamassa eettisyyskysymyksissä, joten kyllähän se jotain käyttäjistä ehkä kertoo.

Vierailija
18/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kun teillä ei ole halua ostaa niin ei saa muillakaan olla, varsinkaan muihin uskontoihin kuuluvilla? :D

/5

Vierailija
19/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose -takin todellinen hinta

Vierailija
20/144 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei kyseisellä burghaan pukeutuneella naisella ole hyvä palkka? Tai miksi ylipäätään puhut tuolla tavalla alentuvasti ”jollakin maahanmuuttajalla”. Maahanmuuttajiakin on niin paljon erilaisia. Ja itse äänestin ”rasisteja”. Teidän kaltaisten takia esimerkiksi minuakin pidetään rasistina, vaikka katson ihmisiä aina yksilöinä. Minä kuitenkin koen syrjintää suvaitsevaisten taholta.