Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Jokeriin rakastunut paikalla? Haluan kiittää sinua!

Vierailija
10.01.2020 |

En ollut alunperin kiinnostunut Joker-elokuvasta, sillä ajattelin sen olevan vain "jotain Batman-p*skaa", ja kaikki keiden olin netissä nähnyt (etukäteen) hehkuttavan elokuvaa olivat lähinnä vihaisia nuoria miehiä. Näillä perustein en ollut vaivautunut edes kuvausta lukemaan tai traileria katsomaan.

Mutta! Palstalle pesiytyneen Jokeriin rakastuneen ansiosta päädyin kuitenkin googlettamaan miltä tämä "uusi Jokeri" näyttääkään, ja tulinpa siinä samalla viimein lukeneeksi Finnkinon kuvauksen. Yllätyin, kun elokuva vaikuttikin todella erilaiselta kuin olin ajatellut; ei lainkaan tyypillinen "sarjakuvaleffa".

Ja kävi kuin kävikin niin, että päädyin katsomaan Jokerin parin kuukauden "venkoiluni" jälkeen. Ja mikä elokuva! Juuri sopivan synkkä tuntumatta ylilyödyltä, ja "aikuiseen makuun" olematta tylsä. Toimisi vallan mainiosti myös ilman kytköksiä Jokeriin tai "Batman-versumiin".

Joten suurkiitokset, Jokeri-hullu! Saatanpa käydä katsomassa toistamiseenkin...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon ruvennut harkitsemaan sen katsomista, ei vaan taida olla kovin positiivinen leffa.

22/24 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lempikohtauksesi Jokerissa?

Voi että! Minulla on niin monta! Mulla menee kylmät väreet seuraavissa kohtauksissa:

-Arthur on juuri tap panut kolme miestä metrossa, tanssinut wc-tiloissa, viskaisee sitten työkassinsa menemään ja kävelee itsevarmasti Sophien luo ja suutelee tätä. Se musiikki ja tunne, kun hän kävelee rappukäytävää pitkin.. voi luoja.. Kuvittelen aina, että Arthur tulee suutelemaan minua, hah!

-Arthur värjää hiuksensa vihreiksi tanssien Sinatran That’s life-biisin tahtiin.

-Tietysti mieletön, tunnettu tanssikohtaus rappusissa. Voisin katsoa sitä ikuisuuden. Taas ihokarvat pystyssä.

-Kohtaus, jossa Joker vedetään romuttuneesta poliisiautosta ulos ja kun hän kerää voimansa, nousee ylös, tanssii ja maalaa verellään hymyn kasvoilleen. Ja taas musiikki aivan täydellistä juuri tässä kohdassa.

Vitsi, saisipa katsoa elokuvan just nyt :) Uppoan ja eksyn Arthurin silmiin.. ”you wouldn’t get it”

”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”

Arthur Fleck on elämäni rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur’s Harley kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että! Minulla on niin monta! Mulla menee kylmät väreet seuraavissa kohtauksissa:

-Arthur on juuri tap panut kolme miestä metrossa, tanssinut wc-tiloissa, viskaisee sitten työkassinsa menemään ja kävelee itsevarmasti Sophien luo ja suutelee tätä. Se musiikki ja tunne, kun hän kävelee rappukäytävää pitkin.. voi luoja.. Kuvittelen aina, että Arthur tulee suutelemaan minua, hah!

-Arthur värjää hiuksensa vihreiksi tanssien Sinatran That’s life-biisin tahtiin.

-Tietysti mieletön, tunnettu tanssikohtaus rappusissa. Voisin katsoa sitä ikuisuuden. Taas ihokarvat pystyssä.

-Kohtaus, jossa Joker vedetään romuttuneesta poliisiautosta ulos ja kun hän kerää voimansa, nousee ylös, tanssii ja maalaa verellään hymyn kasvoilleen. Ja taas musiikki aivan täydellistä juuri tässä kohdassa.

Vitsi, saisipa katsoa elokuvan just nyt :) Uppoan ja eksyn Arthurin silmiin.. ”you wouldn’t get it”

Näetko paljon Joker-aiheisia unia?

24/24 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arthur’s Harley kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näetko paljon Joker-aiheisia unia?

En niin paljon kuin haluaisin, vaikka Joker on mielessäni koko ajan :(

”I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a fuckin’ comedy.”

Arthur Fleck on elämäni rakkaus.