Jos näkisitte maassa istuvan, aikuisen itkevän ihmisen?
Kommentit (74)
No totta kai kysyisin. Ei kai se ole normaalia, että istuu maassa ja itkee, pakko siinä joku hätä on olla. Enkä todellakaan halua olla se ihminen, joka vaan kävelee toisen hädän ohi.
Jos ap näkisi maassa hymyilevän aikuisen ihmisen? Kysyisitkö että mitäs siinä vinistelet?
Tietenkin kysyn ja oon kysynytkin. Tosin, se ihminen istui meidän pihassa.
Joo, mutta siitä ei olisi mitään hyötyä. En ole ammatti-ihminen. Ota puhelin käteen ja hakeudu avun piiriin. Terapiaa että saat yhteyden kestäviin ihmissuhteisiin, ei ventovieraisiin kaduntallaajiin jotka ei pysty sinua auttamaan.
Kyllä, jos nainen ja siistin näköinen ihminen. Joku puliukko saa itkeä kemialliset itkunsa rauhassa.
Jos olisi narkin oloinen, niin kulkisin pikaisesti ohi ettei tulisi ruiskusta. Mutta jos joku söpö tyttönen, niin lohduttaisin parhaani mukaan.
Kysyisin, paitsi jos on joku pultsari. Niille en jaksa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos nainen ja siistin näköinen ihminen. Joku puliukko saa itkeä kemialliset itkunsa rauhassa.
Mä olin tällainen nainen sossun käytävällä elämäni pahimman hädän hetkellä. Sossut kävivät potkimassa, että mene pois siitä parkumasta, säikäytät muut asiakkaat. Kiitos ammattilaisille...
En.. en viitsi puuttua tuntemattomien asioihin.
Toisaalta ei minultakaan ole kukaan koskaan kysynyt mitään kun olen itkenyt julkisilla paikoilla.
setämies. kirjoitti:
Jos olisi narkin oloinen, niin kulkisin pikaisesti ohi ettei tulisi ruiskusta. Mutta jos joku söpö tyttönen, niin lohduttaisin parhaani mukaan.
Pitää muistaa että narkomaanitkin on ihan vain ihmisiä, yhtä lailla niissä on mukavia ihmisiä kuin "normaaleissa" ihmisissä
Vierailija kirjoitti:
Jos ap näkisi maassa hymyilevän aikuisen ihmisen? Kysyisitkö että mitäs siinä vinistelet?
Sinulla ei ole tilannetajua, hymyilevällä ihmisellä tuskin on hätä, mutta maassa istuva itkevä ihminen ei voi hyvin ja mahdollisesti tarvitsee apua, ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tällainen nainen sossun käytävällä elämäni pahimman hädän hetkellä. Sossut kävivät potkimassa, että mene pois siitä parkumasta, säikäytät muut asiakkaat. Kiitos ammattilaisille...
Eli rahaa puliakalle vaan kouraan että saa viinaa ja/tai piriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tosin mut hätistettiin pois sanomalla, että me mentäs nyt kiinni.
On niin mukavaa haluta ulkoistaa auttaminen ammattilaisille. Voi kun tietäisivät siitä kohtelusta edes hitusen...
kerran tapasin maassa istuvan, kysyin onko joku hätä, henkilöl oli astmakohtaus ei tarvinnu apua. joo tosiaan voi ehkä kysästä asiaa.
Kävisin huomauttamassa että tuollainen julkisella paikalla parkuminen on todella epäkohteliasta ja muutenkin huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, paitsi jos on joku pultsari. Niille en jaksa jutella.
No ei se pultsarikaan huvikseen itke, kyllä silläkin voi ihan oikeasti hätä olla.
Totta kai, miksi en kysyisi?