Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos näkisitte maassa istuvan, aikuisen itkevän ihmisen?

Vierailija
10.01.2020 |

Kysyisittekö mikä hätänä?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, miksi en kysyisi?

Vierailija
2/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai kysyisin. Ei kai se ole normaalia, että istuu maassa ja itkee, pakko siinä joku hätä on olla. Enkä todellakaan halua olla se ihminen, joka vaan kävelee toisen hädän ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap näkisi maassa hymyilevän aikuisen ihmisen? Kysyisitkö että mitäs siinä vinistelet?

Vierailija
4/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla

Vierailija
5/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kysyn ja oon kysynytkin. Tosin, se ihminen istui meidän pihassa.

Vierailija
6/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta siitä ei olisi mitään hyötyä. En ole ammatti-ihminen. Ota puhelin käteen ja hakeudu avun piiriin. Terapiaa että saat yhteyden kestäviin ihmissuhteisiin, ei ventovieraisiin kaduntallaajiin jotka ei pysty sinua auttamaan.

Vierailija
7/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos nainen ja siistin näköinen ihminen. Joku puliukko saa itkeä kemialliset itkunsa rauhassa.

Vierailija
8/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi narkin oloinen, niin kulkisin pikaisesti ohi ettei tulisi ruiskusta. Mutta jos joku söpö tyttönen, niin lohduttaisin parhaani mukaan.

Vierailija
9/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, paitsi jos on joku pultsari. Niille en jaksa jutella. 

Vierailija
10/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos nainen ja siistin näköinen ihminen. Joku puliukko saa itkeä kemialliset itkunsa rauhassa.

Mä olin tällainen nainen sossun käytävällä elämäni pahimman hädän hetkellä. Sossut kävivät potkimassa, että mene pois siitä parkumasta, säikäytät muut asiakkaat. Kiitos ammattilaisille...

Vierailija
11/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.. en viitsi puuttua tuntemattomien asioihin.

Toisaalta ei minultakaan ole kukaan koskaan kysynyt mitään kun olen itkenyt julkisilla paikoilla.

Vierailija
12/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

setämies. kirjoitti:

Jos olisi narkin oloinen, niin kulkisin pikaisesti ohi ettei tulisi ruiskusta. Mutta jos joku söpö tyttönen, niin lohduttaisin parhaani mukaan.

Pitää muistaa että narkomaanitkin on ihan vain ihmisiä, yhtä lailla niissä on mukavia ihmisiä kuin "normaaleissa" ihmisissä

Vierailija
13/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap näkisi maassa hymyilevän aikuisen ihmisen? Kysyisitkö että mitäs siinä vinistelet?

Sinulla ei ole tilannetajua, hymyilevällä ihmisellä tuskin on hätä, mutta maassa istuva itkevä ihminen ei voi hyvin ja mahdollisesti tarvitsee apua, ymmärrätkö?

Vierailija
14/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan poliisin auttamaan.

Vierailija
15/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tällainen nainen sossun käytävällä elämäni pahimman hädän hetkellä. Sossut kävivät potkimassa, että mene pois siitä parkumasta, säikäytät muut asiakkaat. Kiitos ammattilaisille...

Eli rahaa puliakalle vaan kouraan että saa viinaa ja/tai piriä?

Vierailija
16/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tosin mut hätistettiin pois sanomalla, että me mentäs nyt kiinni.

On niin mukavaa haluta ulkoistaa auttaminen ammattilaisille. Voi kun tietäisivät siitä kohtelusta edes hitusen...

Vierailija
17/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tapasin maassa istuvan, kysyin onko joku hätä, henkilöl oli astmakohtaus ei tarvinnu apua. joo tosiaan voi ehkä kysästä asiaa. 

Vierailija
18/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin huomauttamassa että tuollainen julkisella paikalla parkuminen on todella epäkohteliasta ja muutenkin huonoa käytöstä.

Vierailija
19/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/74 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, paitsi jos on joku pultsari. Niille en jaksa jutella. 

No ei se pultsarikaan huvikseen itke, kyllä silläkin voi ihan oikeasti hätä olla.