Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderiä käyttävä nainen! Mitä ajattelet miehestä, jonka profiilissa lukee että hän hakee pelkkää seksiseuraa?

Vierailija
09.01.2020 |

Positiivinen vai negatiivinen?

Jos ulkonäkö muuten miellyttää kovasti, ja sinä et itse välttämättä hae pelkkää seksiä, niin swaippaatko silti oikealle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta jokainen hakekoon mitä haluaa.

Vierailija
2/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan tuota ei kannata sanoa suoraan profiilissa. Vähentää matchien määrää. Itse kerron tuon vasta chatissa ja olen huomannut, että moni eronnut 35-40-vuotias nainenkin etsii puhdasta seksiseuraa Tinderistä. 👍 M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, mutten itse pysty sekstailuun täysin vieraiden kanssa, joten leftiä tulee.

Vierailija
4/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan neutraali mutta vasemmalle menee, näytti miltä hyvänsä.

Vierailija
5/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti pitää olla asiat jos täällä päivät pitkät mietti moisia.

Vierailija
6/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näyttää siltä, että on negatiivinen asia. Eli miesten on parempi feikata ja sitten iskeä se seksikortti pöytään vasta myöhemmin ?

Vierailija
7/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauran ja jatkan profiilien selaamista.  :DD

Vierailija
8/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän haluaa seksiseuraa.

Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
9/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta seksiseuraa - nimenomaan puhdasta. Kelpais hyvin jos ensin olisi muutaman tunnin treffit joiden aikana tultaisiin hyvin juttuun. Siihen perään kun on miehellä näyttää tuore viesti sukupuolitautien poliklinikalta jonka mukaan hän on puhdas, eikun menoksi. 766

Vierailija
10/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruksin pois, koska en ole itse hakemassa vain seksiseuraa. Ei nappaa, olipa ulkomuoto miten hyvä tahansa.

Vierailija
11/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuollaisella profiililla käy flaksi.

Vierailija
12/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käytä tinderiä mutta silloin kun käytin, en hakenut sieltä pelkkää seksiseuraa joten huitaisin aina vasemmalle. Ihan riippumatta miehen ulkonäöstä.

Vierailija
13/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta itse miehenä en muuta haekaan kuin seksiseuraa. En ymmärrä mitä lisäarvoa joku ns. parisuhde naisen kanssa elämääni toisi, tai mitä minä hänen elämäänsä.

Vierailija
14/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näyttää siltä, että on negatiivinen asia. Eli miesten on parempi feikata ja sitten iskeä se seksikortti pöytään vasta myöhemmin ?

Onko sulla mitään omaa elämää? Ihan tosissana pohdit täällä mitä jotkut miettii mistäkin tinder asiasta.

Vierailija
15/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan valittava niistä jotka antavat sydämen. Jos niitä ei ole yhtään niin sitten ei voi mitään.

Vierailija
16/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään omaa elämää? Ihan tosissana pohdit täällä mitä jotkut miettii mistäkin tinder asiasta.

Eikö tämä ole keskustelupalsta? Eli kuuluu asiaan täällä.

Vierailija
17/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hienoa kun mies on rehellinen siitä mitä hakee, ja että kumpa muutkin miehet toimisivat samoin. Näin säästyisi monen aikaa, vaivaa ja sydäntä.

Itse olen hiljattain eronnut enkä pysty vielä edes siihen seksiin, mutta jossain vaiheessa varmaan avaan tilin ja silloin asetan etusijalle miehet, jotka eivät etsi vakavaa suhdetta. Tuo muotoilu voisi olla parempi kuin "etsin seksiseuraa", joka voi joidenkin korvaan kuulostaa juntilta.

Vierailija
18/18 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä hetkellä panettaa, niin sydäntä jos ei, niin ruksia. Minulle käy kaikki. T: eronnut N 35-40 v