Tinderiä käyttävä nainen! Mitä ajattelet miehestä, jonka profiilissa lukee että hän hakee pelkkää seksiseuraa?
Positiivinen vai negatiivinen?
Jos ulkonäkö muuten miellyttää kovasti, ja sinä et itse välttämättä hae pelkkää seksiä, niin swaippaatko silti oikealle?
Kommentit (18)
Oman kokemukseni mukaan tuota ei kannata sanoa suoraan profiilissa. Vähentää matchien määrää. Itse kerron tuon vasta chatissa ja olen huomannut, että moni eronnut 35-40-vuotias nainenkin etsii puhdasta seksiseuraa Tinderistä. 👍 M41
En ajattele mitään, mutten itse pysty sekstailuun täysin vieraiden kanssa, joten leftiä tulee.
Ihan neutraali mutta vasemmalle menee, näytti miltä hyvänsä.
huonosti pitää olla asiat jos täällä päivät pitkät mietti moisia.
Eli näyttää siltä, että on negatiivinen asia. Eli miesten on parempi feikata ja sitten iskeä se seksikortti pöytään vasta myöhemmin ?
Huutonauran ja jatkan profiilien selaamista. :DD
Ajattelen, että hän haluaa seksiseuraa.
Ei siinä sen kummempaa.
Puhdasta seksiseuraa - nimenomaan puhdasta. Kelpais hyvin jos ensin olisi muutaman tunnin treffit joiden aikana tultaisiin hyvin juttuun. Siihen perään kun on miehellä näyttää tuore viesti sukupuolitautien poliklinikalta jonka mukaan hän on puhdas, eikun menoksi. 766
Ruksin pois, koska en ole itse hakemassa vain seksiseuraa. Ei nappaa, olipa ulkomuoto miten hyvä tahansa.
En usko, että tuollaisella profiililla käy flaksi.
En enää käytä tinderiä mutta silloin kun käytin, en hakenut sieltä pelkkää seksiseuraa joten huitaisin aina vasemmalle. Ihan riippumatta miehen ulkonäöstä.
Ohis mutta itse miehenä en muuta haekaan kuin seksiseuraa. En ymmärrä mitä lisäarvoa joku ns. parisuhde naisen kanssa elämääni toisi, tai mitä minä hänen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eli näyttää siltä, että on negatiivinen asia. Eli miesten on parempi feikata ja sitten iskeä se seksikortti pöytään vasta myöhemmin ?
Onko sulla mitään omaa elämää? Ihan tosissana pohdit täällä mitä jotkut miettii mistäkin tinder asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan valittava niistä jotka antavat sydämen. Jos niitä ei ole yhtään niin sitten ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään omaa elämää? Ihan tosissana pohdit täällä mitä jotkut miettii mistäkin tinder asiasta.
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Eli kuuluu asiaan täällä.
Ajattelen, että hienoa kun mies on rehellinen siitä mitä hakee, ja että kumpa muutkin miehet toimisivat samoin. Näin säästyisi monen aikaa, vaivaa ja sydäntä.
Itse olen hiljattain eronnut enkä pysty vielä edes siihen seksiin, mutta jossain vaiheessa varmaan avaan tilin ja silloin asetan etusijalle miehet, jotka eivät etsi vakavaa suhdetta. Tuo muotoilu voisi olla parempi kuin "etsin seksiseuraa", joka voi joidenkin korvaan kuulostaa juntilta.
Jos sillä hetkellä panettaa, niin sydäntä jos ei, niin ruksia. Minulle käy kaikki. T: eronnut N 35-40 v
En. Mutta jokainen hakekoon mitä haluaa.