3-vuotias poika puhui, että jos haikara tuo meille vauvan, sen nimi on Enni Tiia
Kysyin, että mistä tuo nimi? No se on minun kaveri, joka tulee aina seinästä. Mutta, kun olin ulkona, hän nukkui meidän sängyssä.
Mielikuvitus.
Kävin katsomassa netistä, onko sellainen nimi kuin Enni ja onhan se. No vauvaa ei ole tulossa.
Kommentit (25)
Nomen est omen.
Enne siis, ei Enni.
Sopii muutenkin paremmin tuon spookyn mielikuvitusystävän teeman.
Vierailija kirjoitti:
Sen haikaran nimikö?
Ei ku kaverin, joka tulee seinästä meille. Nimi on Enni Tiia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että joku ei tiedä Ennin olevan oikea nimi? Sehän on kalenterissakin ollut vuosikausia.
No enpä ole aiemmin törmännyt nimeen Enni. Enkä ole opiskellut kalenterista nimiä ulkoa. Mutta 3-vuotias näköjään tiesi.
En ole minäkään niitä opiskellut. Mutta silti olen kuullut lähes kaikki niistä. Enni-nimisiä on Suomessa yli 8 000, joten ei edes ole mitenkään harvinainen nimi. Toisin kuin mainitsemasi Enna, joita on vain noin 1 600[/qu
No tunnen yhden Ennan ja Innan. En ketään Enniä.
Minä tunnen yhden Sipuliinan, mutta en yhtään Eeviä. Silti tiedän, että Eevi on nimi ja vieläpä hyvin suosittu sellainen.
Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen haikaran nimikö?
Ei ku kaverin, joka tulee seinästä meille. Nimi on Enni Tiia
Suosittelen viemään sen pojan lanttumaakarille.
:) Mun lapsi sanoi kaksi päivää sitten, että jos mies muuttaa tänne meidän kanssa, voit saada kaksi lasta. Kyllä, kaksi lasta, jos haluat. Näin hän sanoi sanatarkasti. Minun intuitiivinen lapseni.