Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa.

Vierailija
09.01.2020 |

Hei!

Toivoisin, että saisin vähän selkoa tähän tilanteeseeni. Olen ihan avuton tällä hetkellä. Mitä ihmeellisimmät oireet ollut!
Minulla on ollut ihmeellinen maku suussa, siis semmoinen metallin tapainen maku, sanottaisiinko näin. Todella kuiva suu. Tätä on ollut jo 3kk. Rinnat olleet myös arat koko tämän ajan, alussa oli vetistä vuotoa, mikä vaihtui sitten kokkareiseen valkovuotoon, ja sitten alkoi normaali hajuton valkovuoto? Tuntuu, että vatsa olisi turvonnut. Olen tehnyt kotona 5 raskaustestiä, ja kaikki näyttäneet negatiivista. Olen myös käynyt yksityisen lääkärin vastaanotolla, ja hän teki alavatsan ultraäänitutkimuksen. Ei näkynyt mitään poikkeavaa. Kuulemma, mahdollinen raskaus näkyisi alavatsan ultraäänitutkimuksessa. Kävin tk:lla ottamassa HCG-verikokeet, tuloksena sain 2, eli negatiivinen.
Ottivat sitten varmuudeksi vielä sukupuolitautitestit, ja ne on poissuljettu.

Mistä nämä oireet oikein johtuvat? Pelkäänkö raskautta liikaa ja kuvittelen oireet? Voiko stressi tehdä minulle näitä oireita? Eikö se vaikuta hormooneihin ja kuivaan suuhun?

Ei kai minulla nyt niin huono tuuri voi olla, että olisin tehnyt niin monet raskaustestit ym. ja silti olisin raskaana? En ymmärrä yhtään, mistä nämä oireet ovat kotoisin.

Jos olisi 2-3 viikkoa nämä oireet, ja ne häipyisi niin uskoisin että ovat kuvitellut oireet.
mutta onko muka mahdollista, että 3kk ajan kuvittelen raskausoireet, vieläkin samat oireet päällä.

Nimimerkillä. Hullu😒

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin saavani jotakuinkin järkeviä vastauksia tähän.

Vierailija
2/2 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sulla on tästä vielä aktiivisena se edellinen ketju. Ilmiannoin tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi