Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alaselkä romuna :( Kellään antaa vinkkejä miten selvisit siitä?

Vierailija
09.01.2020 |

Nyt on käynyt niin, että alaselkäni ei kestä jostakin syystä enää kuten ennen. Teen työtä, jossa seison noin 5 tuntia päivässä.
Aamulla selkä ei ole kipeä, mutta kipeytyy päivän mittaan niin että esim penkillä istuminen ja kenkien laitto on tuskaa. Pystyn kyllä suoralla selällä kyykätä ja noukkia maasta tavaraa. Makuullaan selkään ei saty. Yskiminen sattuu alaselkään.

Veikkaan, että selkä ja vatsalihakset ovat minulla kehnossa kunnossa... Tarkoitus mennä lääkäriin ja fyssärin luona käymään.
Sillä välin kyselisin kokemuksia, kuinka te joilla on ollut samantyyppistä kipua olette saaneet alaselän takaisin kuntoon?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selän venyttelyä nimenomaan taaksepäin kaarelle. En olisi uskonut ellen olisi saanut fyssarilta tätä neuvoa, mulla helpotti. Maahan vatsalleen makuulle ja siitä yläkroppa ylös suorien käsivarsien kannattelemamana.

Tämä on vihoviimeinen liike selälle kuvaamallasi tavalla tehtynä. Se pilateksen suosittelija.

Liike on fysioterapeutin suosittelema ja auttoi mulle.

McKenzie-harjoituksissa pitää olla tosi tarkkana, että ei tee väärin ja ei tee liikaa.

Kipuja ja ääriasentoja ei tällä haeta.

Vierailija
22/25 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AFT.fi toiminnallinen selkätreeni. Ihan paras apu selkävaivoihin.

Vanhempi keskustelu mutta iso ääni AFT-treeniin täältäkin.

Vaikka mitä on tullut kokeiltua, mutta ongelma muuttaa iän myötä luontoaan ja pitää löytää uusia työkaluja. Esim pilatesta tein vuosia kunnes se ei enää auttanut vaan itse asiassa pahensi uutta vaivaa.

AFT on kyllä ollut rautaa. Lyhyet mutta tehokkaat treenit, ja apu löytyy kun uskoo prosessiin ja tekee mitä Jukka Harju käskee 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteopaatti/hieroja rusautteli ruotoni järjestykseen. Kuinka kauan kärsinkään turhaan ja popsin särkylääkkeitä.