Kävin tänään kaupassa. Spurgut ja yyhoot hamstrasivat siellä aletuotteita
Lymyilivät jossain hyllyjen välissä ja tuntia ennen sulkemisaikaa valloittivat kassat.
Siis kuka viitsii toimia näin?!
Kommentit (70)
Minä. Ei kiinnosta mitä joku pelle ajattelee. Kuka viitsii ostaa yli puolet kalliimmalla pari minuuttia aiemmin??
Varmaan sellaiset, joilla on tiukkaa rahasta. Ei se väärin ole. Ehkä vähän kyseenalaista, mutta jos kauppiasta ei haittaa niin ei siinä sitten muilla mitään nyrpistelemistä ole. Itse ajattelisin niin päin, että kiva kun saavat kohtuuhinnalla mieleistä ruokaa.
Kaupan hävikkikin pienenee. Kaikki hyötyvät.
Spurgut? Mitenköhän ap luokittelee spurgun
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellaiset, joilla on tiukkaa rahasta. Ei se väärin ole. Ehkä vähän kyseenalaista, mutta jos kauppiasta ei haittaa niin ei siinä sitten muilla mitään nyrpistelemistä ole. Itse ajattelisin niin päin, että kiva kun saavat kohtuuhinnalla mieleistä ruokaa.
Mikä on kyseenalaista? Se että käy tuntia ennen sulkemisaikaa kaupassa ja ostaa aletuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Eikös spurgut ole sellaisia jotka juovat rahansa?
Vierailija kirjoitti:
Spurgu = se, joka odottaa kaupassa hinnan alenemista. Vain spurguilla on siihen aikaa.
Mistä ihmeestä tuollaiset huomaat? Lymyilet hyllyjen välissä sen tunnin seuraamassa? Jos itse keksit, niin kiitti vinkistä. En ajatellut, että se voisi toimia noinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä spurgun haistaa, kaukaa.
ap
Minä kävin! En tosin ole yyhoo enkä spurgu, mutta aikaa kyllä on ja iso pakastin.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla ei ole tekemistä ja voi kytätä tunnin toisten kauppareissuja. Yleensä kännissä ja kiukkuinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin! En tosin ole yyhoo enkä spurgu, mutta aikaa kyllä on ja iso pakastin.
Tukit kassat klo 21:00 spugekavereinesi.
Ja sinä kadehdit tänään spurguja ja yksinhuoltajia. Kyllä sun elämäsi, työttömien kadehtija täytyy olla ankeata.
Missä? Olisi kiva mennä kyttäämään krpä nyrkissä spugeja ja yhäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kadehdit tänään spurguja ja yksinhuoltajia. Kyllä sun elämäsi, työttömien kadehtija täytyy olla ankeata.
Missä todellisuudessa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tuollaiset huomaat? Lymyilet hyllyjen välissä sen tunnin seuraamassa? Jos itse keksit, niin kiitti vinkistä. En ajatellut, että se voisi toimia noinkin.
Kateus saa tämän ap:n tekemään ihan kummallisa asioita, vaikka kyttäämään tunnin kaupassa ketä siellä käy.
(eihän se missään kaupassa ole oikeasti käynyt, vaan keksi kateuspäissään aloituksen)
Minäkin käyn usein tekemässä -60% ostoksia. Olen ihan hyvin toimeentuleva lapseton yksinelävä nainen. Miksi maksaa liikaa jos voi saada reilun alennuksen täysin priimakuntoisesta tuotteesta?
Oli kassaneitien ilmeet näkemisen arvoiset kun spurgut ja yhärit hyökkäsivät alemakkaroineen kimppuun. Yksi kehtasi vielä kysyä kassalta että joko se on yhdeksän??
Kävikö nyt niin, ettei ap:lle riittänyt aletuoteita, vai mistä kenkä puristaa?
Fiksua säästöä helpolla.