Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kaupassa. Spurgut ja yyhoot hamstrasivat siellä aletuotteita

Vierailija
08.01.2020 |

Lymyilivät jossain hyllyjen välissä ja tuntia ennen sulkemisaikaa valloittivat kassat.
Siis kuka viitsii toimia näin?!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn kaupassa aamulla ja vilkaisen kyllä punaliputetut tuotteet (30%) ja silloin tulee ostettua esim. vähän hienompaa juustoa, nehän vain paranevat vielä parasta ennen päiväyksen jälkeen, tai jopa jotain ruokaa, joka tulee syötyä samana päivänä. En ole erityisen köyhä, mutta mukava saada jotain alennuksella.

Vierailija
62/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aikaisemmin päivällä katsomassa mitä on alessa ja piilotan ne hyllyn taakse mitä halua ostaa -60% alessa illalla. Sitten käyn vain hakemassa ne pois vika tunnilla.

Yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästetty euro on ilman työntekoa taskussa kun taas työllä tienattuun menee aikaa ja stressiä.

Juuri tämä. Mieluummin säästän kuin teen enemmän töitä.

Vierailija
64/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästetty euro on ilman työntekoa taskussa kun taas työllä tienattuun menee aikaa ja stressiä.

Juuri tämä. Mieluummin säästän kuin teen enemmän töitä.

Minä taas mieluusti elän ilman kikkailuja ja käyn kaupassa kun haluan ja ostan tuoretta ruokaa, mitä milloinkin haluan, enkä ole riippuvainen siitä mitä satun halvalla saamaan kun jaksan kaksi tuntia lymyillä kaupassa. Ei kiitos.

Vierailija
65/70 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todelliset spuget ja elämäntapatyöttömät ovat haaskalla jo pari tuntia ennen alen alkua. Ottavat parhaat päältä ja loppuajan viettävät liimoja haistellen tai lehtihyllyllä öristen.

Haaskalla :D

Sitähän se on. Kuin korppikotkat tai lokit.

Vierailija
66/70 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä alessa ole tarjolla kuin eineksiä ja epäterveellisiä tuotteita. Mitään järkevää ruokaa et saa alessa kuitenkaan.

Vierailija
67/70 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äsmarketin valtaavat nuoret miesporukat ja eläkeläispariskunta. Kundit eivät kehtaa yksin. Hipsterimeininkiä. Yksinhuoltajat ovat kello 21 aikaan nukuttamaan kakaroitaan, vaikka haluaisivat apajille :D

Vierailija
68/70 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn aikaisemmin päivällä katsomassa mitä on alessa ja piilotan ne hyllyn taakse mitä halua ostaa -60% alessa illalla. Sitten käyn vain hakemassa ne pois vika tunnilla.

Yh

Kiitti vinkistä! Toivottavasti saan lapset nukkumaan ja pääsen klo 21 jälkeen kauppaan ilman lastensuojeluilmoitusta.

T. Toinen yyhoo

Vierailija
69/70 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kadehdit tänään spurguja ja yksinhuoltajia. Kyllä sun elämäsi, työttömien kadehtija täytyy olla ankeata.

Monet kadehtivat yksinhuoltajia. Yleisesti väitetään, että he saavat paljon tukia yhteiskunnalta ja elävät niillä rahoilla leveästi. Toisaalta sitten on tällaisia aloituksia, joissa heitä pidetään yhteiskunnan pohjasakkana, jonka pitää kikkailla saadakseen leipää pöytään lapsilleen. 

On varmaan erikoista kuulua ryhmään, jonka katsotaan sekä elelevän leveästi, että olevan kurjalistoa.

Pitäisi polttomerkitä nämä! Voisimme sitten kaikki käydä yhdessä S-Marketissa pilkkaamassa heitä. Leveilevää pohjasakkaa. Näkeehän sen jo naamasta.

Vierailija
70/70 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen säästänyt noin 150€/kk ihan sillä että olen käynyt ilta-alessa. Vuodessa se tekee jo 1800€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi