Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä

Vierailija
08.01.2020 |

Uusin ig postaus Sussex Royals sivulla.

Kommentit (8664)

Vierailija
1281/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei H&M hovin rahoja tarvitse. Tulevat tienaamaan itsenäisinä paljon enemmän mitä nyt saavat. Siihen lisäksi vapaus.

Vierailija
1282/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nyt kuningatar tekisin  seuraavanlaisen kompromissin  jotta vältetään maksimaalisesti avoimia konflikteja. Asettaa Harry n  ja Meghanin ulkomaille tehtäviin.

Näin kaikki karikot vältettäisiin, Harry ei menisi rikki kokonaan ja illuusio hänelle ei menisi liian rikki. Britit pääsisivät Meghanista, minimikorvauksella. Meghanille pitäisin elämänsä saunan ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai he laskivat hovin rahoja saavansa, mutta ei taida kansalle se käydä.

Vierailija
1284/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Harry nyt lähtee ja William perheineen kuolisi vaikka onnettomuudessa, niin siirtyisikö valta Charlesin jälkeen sille seksikohussa olevalle prinssille?

Vierailija
1285/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nyt kuningatar tekisin  seuraavanlaisen kompromissin  jotta vältetään maksimaalisesti avoimia konflikteja. Asettaa Harry n  ja Meghanin ulkomaille tehtäviin.

Näin kaikki karikot vältettäisiin, Harry ei menisi rikki kokonaan ja illuusio hänelle ei menisi liian rikki. Britit pääsisivät Meghanista, minimikorvauksella. Meghanille pitäisin elämänsä saunan ennen sitä.

Eikös tämän pariskunnan pitänyt muuttaakin Afrikkaan? Mutta Enkkulehdistö heittäytyi niin hirveäksi että halusivat irtisanoutua koko moskasta.

Vierailija
1286/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkevä, koulutettu suomalainen, ja mietin, miksi tämä ketju vetää puoleensa. Tajusin, että tässä ei ole kyse Harrysta ja Meghanista, vaan siitä, mihin tarinaan me median käyttäjät olemme taipuvaisia uskomaan. Kriittisesti tietoon suhtautuva ja tietoa omaksuva ihminen ei tällä hetkellä käytettävissä olevan tiedon perusteella (toisen käden kertomuksia, motiiveja omaavien "läheisten" kertomuksia, hovin syväkurkkuja jne.) voi ajatella oikeasti _tietävänsä_, millainen on oikean Meghanin persoonallisuus, millainen on näiden kahden suhde, mistä motiiveista käsin he toimivat jne.  

Sussexeihin suhtautuminen paljastaakin paljon siitä, miten helposti vietävissä ihminen on.

Kaikessa, mitä Mehganista ja Harrysta kirjoitetaan, on mahdollista olla kaksi tai useampi selitys. Helposti vietävissä olevat ihmiset uskovat fanaattisesti siihen yhteen tarinaan, että Meghan on paha, koska heidän tiedon muodostuksensa on jäänyt alkeelliselle tasolle. Ja media ruokkii kaksinapaista maailmankuvaa, koska elää tarinoista: sankareista, roistoista ja uhreista. 

Itse esitän monessa kohtaa tätä ketjua vaihtoehtoisen tavan nähdä Meghanin ja Harryn toimintaa, mutta en siksi, että uskoisin että asia on juuri niin, vaan siksi, että myös vaihtoehtoinen tapahtumankulku on mahdollinen, koska kenelläkään meistä ei ole tietoa totuudesta. On myös aivan mahdollista, että Meghan-vihaajien arvaus osoittautuukin paikkansapitäväksi, monessa kohtaahan on kyse 50-50-todennäköisyydestä (esim. onko M narsisti vai ei). Kuitenkaan, sitä ei voi kukaan meistä median käyttäjistä tietää, ja itse olen mieluummin väärässä kuin  tyhmä. 

Vierailija
1287/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95 prosenttia heidän tuloistaan on Charlesin yksityisiä tuloja. Mitä se kansakunnalle kuuluu, mihin Charles päättää rahat ohjata?

Vierailija
1288/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Harry nyt lähtee ja William perheineen kuolisi vaikka onnettomuudessa, niin siirtyisikö valta Charlesin jälkeen sille seksikohussa olevalle prinssille?

Harrylle menisi.

Vierailija
1289/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei  Andrew on vasta 8 s perimysjärjestyksessä.

Vierailija
1290/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei  Andrew on vasta 8 s perimysjärjestyksessä.

Andrew on Harryn ja Archien jälkeen järjestyksessä eli mikäli William ja Harry ei olisi käytettävissä lapsineen, vuorossa Charlesin jälkeen olisi Andrew. Tilanne olisi toki erittäin epätodennäköinen.

Vierailija
1291/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Meghan ei pienellä palkalla aikonut tehdä myyräntyötään.

Hänelle maksetaan enemmän nyt ulkopuolelta jo.

Vierailija
1292/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei H&M hovin rahoja tarvitse. Tulevat tienaamaan itsenäisinä paljon enemmän mitä nyt saavat. Siihen lisäksi vapaus.

Kuule kun kuninkaallisena olossa ei ole välimuotoa, olet joko mukana tai ulkona. Siellä on sentason juttuja joissa on pelattava yhteen saumatta että kyllä nuo ulos joutuvat ellei Harry tee valintaansa.

Vierailija
1293/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkevä, koulutettu suomalainen, ja mietin, miksi tämä ketju vetää puoleensa. Tajusin, että tässä ei ole kyse Harrysta ja Meghanista, vaan siitä, mihin tarinaan me median käyttäjät olemme taipuvaisia uskomaan. Kriittisesti tietoon suhtautuva ja tietoa omaksuva ihminen ei tällä hetkellä käytettävissä olevan tiedon perusteella (toisen käden kertomuksia, motiiveja omaavien "läheisten" kertomuksia, hovin syväkurkkuja jne.) voi ajatella oikeasti _tietävänsä_, millainen on oikean Meghanin persoonallisuus, millainen on näiden kahden suhde, mistä motiiveista käsin he toimivat jne.  

Sussexeihin suhtautuminen paljastaakin paljon siitä, miten helposti vietävissä ihminen on.

Kaikessa, mitä Mehganista ja Harrysta kirjoitetaan, on mahdollista olla kaksi tai useampi selitys. Helposti vietävissä olevat ihmiset uskovat fanaattisesti siihen yhteen tarinaan, että Meghan on paha, koska heidän tiedon muodostuksensa on jäänyt alkeelliselle tasolle. Ja media ruokkii kaksinapaista maailmankuvaa, koska elää tarinoista: sankareista, roistoista ja uhreista. 

Itse esitän monessa kohtaa tätä ketjua vaihtoehtoisen tavan nähdä Meghanin ja Harryn toimintaa, mutta en siksi, että uskoisin että asia on juuri niin, vaan siksi, että myös vaihtoehtoinen tapahtumankulku on mahdollinen, koska kenelläkään meistä ei ole tietoa totuudesta. On myös aivan mahdollista, että Meghan-vihaajien arvaus osoittautuukin paikkansapitäväksi, monessa kohtaahan on kyse 50-50-todennäköisyydestä (esim. onko M narsisti vai ei). Kuitenkaan, sitä ei voi kukaan meistä median käyttäjistä tietää, ja itse olen mieluummin väärässä kuin  tyhmä. 

Just näin.

Vierailija
1294/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Meghan ei pienellä palkalla aikonut tehdä myyräntyötään.

Hänelle maksetaan enemmän nyt ulkopuolelta jo.

Meghan vie rahansa piiloon muuanne se on varma.

Vierailija
1295/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän pystyvät ansaitsemaan paljon enemmän ei-kuninkaallisina kuin kuninkaallisina. Jos oma tunnistettavuus on Harryn ja Meghanin luokkaa, niin hovin jäsenyys ei todellakaan ole taloudellisesti hyvä diili, se rajoittaa oman brändin käyttöä merkittävästi.

Eikös se Harryn halunnut elää rauhallista yksityistä elämää eikä juosta superjulkkiksen puolisona jenkkiteeveessä mainostamassa vaimoaan?

Oletko ennustaja? Näinkö tapahtuu? Vai mutuiletko?

Vierailija
1296/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule kun kuninkaallisena olossa ei ole välimuotoa, olet joko mukana tai ulkona. Siellä on sentason juttuja joissa on pelattava yhteen saumatta että kyllä nuo ulos joutuvat ellei Harry tee valintaansa.

Kyllä esim. Edward ja Sophie tekivät työuraa kuningashuoneen ulkopuolella, ja joutuivat valitettavasti lopettamaan työt joidenkin turhien pikkuskandaalien takia. Ruotsissa Madeleine elää yksityisellä rahalla Amerikassa ja käy vain harvoin Ruotsissa. Että on niitä välimuotojakin.

Vierailija
1297/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen koulutettu järkevä suomalainen ja minusta on hauskaa sekä spekuloida, että lukea muiden spekulaatioita. Tuskin Meghan meidän suunsoitosta suuttuu?

Vierailija
1298/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole kovin koulutettu ellet tajua että ihmistuntemuksella ja tiedoilla nämä kaikki osattiin ennustaa mitä tulee Meghanin kanssa. Eikä pieleen mennyt. Revi siitä.

Ei kaikki ole mitään posliininmaalaajia naistenlehtien varassa olevia tomppeleita vaan seuraavat aikaansa, historiaa ja politiikkaa maailmalla.

Näihin perustaen täällä ollaan onnistuttu näkemään alusta jo mitä tulossa.

Äläkä yhtään yritä alentaa, katso miten tämä nähtiin tulevan. Et sinä mutta muut näkivät.

Persoonallisuutta oppii arvioimaan hyvin pienestäkin, saati sitten siitä että koko oma perhe kertoo itse livenä tyypistä, tyyppi jättää oman isän ja sairaan siskon jne.

Paljon pienempikin kertoo jo asioita kuin nuo.

Vierailija
1299/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin.

Normaali järkevä koulutettu ihminen näkee otsallaankin että tämä Meghanin toiminta on törkeää. Ei tarvitse edes lukea kuin heidän omaa someaan niin sen näkee. Koko tuo viimeisin julistus ihan ehtaa teinimäistä keskaria. Ja se tekopyhyys on täysin omaa luokkaansa.

Vierailija
1300/8664 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen koulutettu järkevä suomalainen ja minusta on hauskaa sekä spekuloida, että lukea muiden spekulaatioita. Tuskin Meghan meidän suunsoitosta suuttuu?

Varmaan seuraa herkeämättä ja saa ensitietonsa hovin jäsenten mielenliikkeistä ja omista etikettivirheistään palstalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan