Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen julkisuus, jossa Meghan esiintyy vaatimattomasti pukeutuneena, mahdollisimman tavallista elämää viettäen sekä lapsistaan ja lemmikeistään huolehtivana on juuri sitä, mitä minkä tahansa imagonrakennustiimin Meghanille kuvittelisi nyt haluavankin saada.
Kuvissa ja videolla Meghan on selvästi tietoinen kameroista.
Mikäli Meghania olisi kuvien perusteella ainoastaan kehuttu ja esitetty hänen haluamastaan näkökulmasta, hän olisi ollut näihin kuviin täysin tyytyväinen, mutta koska Meghan ei nyt tullutkaan esiin haluamallaan tavalla hän on haastamassa kuvien ottajaa oikeuteen.Oli kuvaus sovittu tai ei, niin turhaa riitelyä uhata jälleen kerran oikeudella.
Julkisuutta ei voi itse määritellä ja rajata vain positiiviseen julkisuuteen. Meghan ei suinkaan ole ainut julkkis, jota kritisoidaan ja kuvataan myös huonossa valossa, mutta yrittää taas saada asian näyttämään siltä, että hän on ainut jota kiusataan.[/
Mitä muuta uhkaukset oikeusjutusta saati ne itse oikeudenkäynnitkin ovat kuin lisää julkisuutta?Meghanin on ihan turha elvistellä oikeusjuttu-uhkauksillaan meille av-mammoille. Maisa on jo opettanut meille suomalaisille, että ainahan voi uhata, harvemmin ne uhkailut mihinkään johtaa.
Maisahan olisikin hyvä hämmentämään tuota soppaa. Hänkin osaa sekoittaa miesten päitä ja hänellä ja Meghanilla tuntuu olevan paljon samanlaisia elämänarvoja, joten miksei Harrykin olisi myytyä miestä.
Nyt vaan Maisalle tilaisuuksia päästä hurmaamaan miestä, niin kohta saadaan taas nauttia uusista upeista hääjuhlista ja saadaan suomalaista verta kuninkaalliseen hoviin : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Meghanin kampaus oli ihan kuin olisi kadulta poimittu ja laitettu vaan tamineet päälle, rasvaisen näköinen letti roikkui löysänä, ja tissittömänä liian valkoinen puku vei loputkin muodot täysin ja se puku kollotti luisevan naisen päällä. Puku on kuin peltiä ja siinä sitten kuitenkin rimsuinen huntu. Tiara oli kopio minkä näkee auringonvalossa heti. Harryn musta (krokotiilipuku) puku ja kaikkialla valkoiset ruusut ja musiikki oli hautajaistunnelmaa. Ei mattoa vaan kivilattia. Ei isää edes. Kolhointa ikinä.
Hyi helve**i sunlaisia ihmisiä!
Ni helvetiltä tuo vaikuttikin, tulikin niin outo olo jo musiikistakin. Liian sielutonta. heliseviä sanoja onton tunnelman yllä. Silmiäriipaisevan valkoinen puku vielä, oikein silmiä särki.
Lähdön tunnelmaa oli niinkuin jäähyväiset enemmän kuin ilon juhlaa. Miksi he halusivat sen vetää noin isosti ellei ollut takana jo suunnitelmia?
Ne vetivät tirskuen vttuillakseen koko häät isosti ja Dianan sormus sormessa näyttävästi. Harry joutui ohjelmaansa mukaan. Jokainenhan tämän tajuaa jolla on tajua missä mennään. Isin Jaguarilla mentiin heh, kuitenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli yksi kaikkien aikojen kauneimmista morsiammista! Ne silmät😍
Niin oli. Tykkäsin myös Madeleinen hääpuvusta😊
Myös hääkuvat olivat Meghanilla ja Harrylla kauniit, varsinkin se mustavalkoinen.
Mä tykkäsin siitä myös. Meghan on yksi kauneimmista morsiamista, hääpuku oli todella kaunis.
Minusta myös se asu oli kaunis missä näkyi olkapäät (kun etiketin mukaan ei olisi saanut)
En vaan löytänyt googlesta enää kuvaa.
Muistaakseni Stella McCartneyn suunittelema. Melkein vielä onnistuneempi kun itse häämekko.
Älä sahaa oksaa joka ruokkii sanotaan. Sarjakuvahan tästä tuli. Ei iso tarina. Mikki Hiiri ja Minni Hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hääkuvat olivat Meghanilla ja Harrylla kauniit, varsinkin se mustavalkoinen.
Mä tykkäsin siitä myös. Meghan on yksi kauneimmista morsiamista, hääpuku oli todella kaunis.
Minusta myös se asu oli kaunis missä näkyi olkapäät (kun etiketin mukaan ei olisi saanut)
En vaan löytänyt googlesta enää kuvaa.Muistaakseni Stella McCartneyn suunittelema. Melkein vielä onnistuneempi kun itse häämekko.
Kiitos, kokeilen josko tuolla hakusanalla löytyisi, haluaisin teettää itselleni samantyylisen.
Meghan on ihan Chaplinin näköinen, sama naama.
Martina Aitolehti vaan kisaan mukaan :) Siinä Meghan jäisi hiireksi rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ehtii vuodessa imaista 10 miljoonaa taas briteistä. jos riittää kun uusi talokin 25 miljoonaa jälleen.
Nuo on Meghanille pelkkiä taskurahoja. Hän haluaa elämän, missä vauvakutsut saa maksaa puoli miljoonaa ja talot lähemmäs sata miljoonaa ja someseuraajat vaan ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan löytänyt googlesta enää kuvaa.Muistaakseni Stella McCartneyn suunittelema. Melkein vielä onnistuneempi kun itse häämekko.
Kiitos, kokeilen josko tuolla hakusanalla löytyisi, haluaisin teettää itselleni samantyylisen.
Meghanilla on ollut todella monta kaunista mekkoa, ei häntä suotta sanota tyyli-ikoniksi. Mä tykkäsin siitä keltasesta, sopi tosi hyvin hänelle.
Myös Katella on ollut kauniita asuja, ainoa kuninkaallinen kenen asuista en oikein pidä on Victoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää iltalookki oli paljon makeempi kuin varsinainen häälook.
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a20116003/dresses-like-m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on ollut todella monta kaunista mekkoa, ei häntä suotta sanota tyyli-ikoniksi. Mä tykkäsin siitä keltasesta, sopi tosi hyvin hänelle.
Myös Katella on ollut kauniita asuja, ainoa kuninkaallinen kenen asuista en oikein pidä on Victoria.
Mä taas tykkään Victorian asuista. Katen en tykkää, ovat niin perienglantilaisia, kuin vanhanaikaisesta pukudraamasta.
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli brittihovin historian kaunein morsian. Ne pisamat!
Eugenie oli samana vuonna kauniimpi. Hän oli myös aidosti rakastuneen oloinen ja onnellinen morsian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää iltalookki oli paljon makeempi kuin varsinainen häälook.
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a20116003/dresses-like-m…
Niin oli! Toki varmaan johtuu siitä että Kirkossa ei saa olla paljaat olkapäät mutta tuo oli kyllä upea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Meghanin kampaus oli ihan kuin olisi kadulta poimittu ja laitettu vaan tamineet päälle, rasvaisen näköinen letti roikkui löysänä, ja tissittömänä liian valkoinen puku vei loputkin muodot täysin ja se puku kollotti luisevan naisen päällä. Puku on kuin peltiä ja siinä sitten kuitenkin rimsuinen huntu. Tiara oli kopio minkä näkee auringonvalossa heti. Harryn musta (krokotiilipuku) puku ja kaikkialla valkoiset ruusut ja musiikki oli hautajaistunnelmaa. Ei mattoa vaan kivilattia. Ei isää edes. Kolhointa ikinä.
Hyi helve**i sunlaisia ihmisiä!
Ni helvetiltä tuo vaikuttikin, tulikin niin outo olo jo musiikistakin. Liian sielutonta. heliseviä sanoja onton tunnelman yllä. Silmiäriipaisevan valkoinen puku vielä, oikein silmiä särki.
Ja sinä jatkoit katsomista vaikka vatsassa väänsi ja silmiä särki 🤣
Pitäähän se katsoa kun joku haluaa sen sirkuksen esittää :) Hupiahan se on mutta silmiä särkee vieläkin se puku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ehtii vuodessa imaista 10 miljoonaa taas briteistä. jos riittää kun uusi talokin 25 miljoonaa jälleen.
Nuo on Meghanille pelkkiä taskurahoja. Hän haluaa elämän, missä vauvakutsut saa maksaa puoli miljoonaa ja talot lähemmäs sata miljoonaa ja someseuraajat vaan ihailee.
He, jotka ovat toista mieltä, ettekö usko, että tuo on se taso "taloudellista riippumattomuutta" eli rahastusta Harryn kuninkaallisuudella, jota Meghan elämässään tulee tavoittelemaan?
Nähtäväksi jää, miten ero hovista vaikuttaa suunnitelmiin, kun toiveena oli saada säilytettyä täysi kuninkaallinen arvovalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan oli brittihovin historian kaunein morsian. Ne pisamat!
Eugenie oli samana vuonna kauniimpi. Hän oli myös aidosti rakastuneen oloinen ja onnellinen morsian.
Eugenielle sopi hyvin se vihreä tiara. Häämekon yläosasta en oikein tykännyt. Mutta toki kaunis morsian hänkin.
Psoriasis on hetkittäin Megsulla. Peittelee senkin.
Johan kommunistit onnistuivat näitten serkut ja niitten lapsetkin la htamaan Venäjällä niin miksei ne näitäkin yrittäisi nykytyyliin yksitellen?
Siitä on kysymys. Ja siitä ettei heidän maailmassaan ole rahalla kotimaata vaan maapllo on bisnes kaikkine arvoineen.
En vaan löytänyt googlesta enää kuvaa.