Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota puistokuvaustakaan ei olisi noteerattu ellei siitä olisi nostettu juttua. Seuratkaapa vaan, tekevät kaikkensa pysyäkseen julkisuudessa. Eivätkä edes ole itsenäisiä vaan käyttävät Charlesin rahoja.
Asunnon ympärillä pyörii kuvaajia ja valittivat siitä. Miksi mennä julkiseen puistoon autolla kun tietävät että kuvaajat seuraavat?
Kyllä! Kannattaa ottaa mallia palstamammoista ja pysytellä tiiviisti neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herttuapari suivaantui pusikoissa vaanivien valokuvaajien käytöksestä ja uhkaa nyt mediaa oikeustoimilla.
Prinssi Harry ja herttuatar Meghan uhkaavat BBC:n mukaan mediaa oikeustoimilla. Syynä ovat paparazzien ottamat tuoreet valokuvat, joissa Meghan kantaa parin Archie-poikaa kantorepussa ja ulkoiluttaa kahta koiraa Vancouverinsaarella Horth Hill Regional Park -puistossa."
Herttuatar hymyili puskakuvassa mutta kun twitterissä arvosteltiin lapsen roikottamista, muuttui koko asetelma.Ehkä hän hymyili ihan muuten vaan? Onko tullut mieleen tällainen mahdollisuus. Hyväntuulisena kävelyllä.
Näet että sinua kuvataan ja otat katsekontaktin kameraan. Hymyiletkö vai et?
Käännyn aina pois turistien kuvaillessa kuuluisia paikkoja, joiden lähellä asun ja usein liikun. En ole julkkis eikä kukaan kuvaa minua, vaan rakennuksia eikä kukaan edes tunnista kuvista minua. Silti en halua päätyä kenenkään kotialbumiin.
Jos olisin paparazzien takaa-ajama, julkisuutta kaihtava julkkis, niin kääntyisin kuvaajan nähdessäni saman tien kannoillani.
Niin no, Meghan tiesi kuvaajien olevan paikalla ja hymyili koko ajan. Kuka hymyilee suu korvissa koko ajan, en ole vielä tavannut sellaista lenkkeilijää. Ei edes puhunut lapselleen, ei katsonut lastaan eikä koiriaan, vaan suoraan kameraan hymyili. Mitä seuraavaksi?
Miksi valehtelet?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7912183/Harry-Meghan-Markles-2…
Jo eka kuva kertoo että katsoi koiriaan. Videolla näkyy selvästi että katsoo lastaan.
Vasta kun kuvaaja zoomaa Meghaniin näyttää siltä että hän katsoisi kameraan. Videon kuvaaja on oikeasti todella kaukana Meghanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota puistokuvaustakaan ei olisi noteerattu ellei siitä olisi nostettu juttua. Seuratkaapa vaan, tekevät kaikkensa pysyäkseen julkisuudessa. Eivätkä edes ole itsenäisiä vaan käyttävät Charlesin rahoja.
Asunnon ympärillä pyörii kuvaajia ja valittivat siitä. Miksi mennä julkiseen puistoon autolla kun tietävät että kuvaajat seuraavat?
Kyllä! Kannattaa ottaa mallia palstamammoista ja pysytellä tiiviisti neljän seinän sisällä.
Voi myös pysyä Englannissa, hoitaa työnsä ja vapaa-aikana ulkoilla rauhassa kuningattaren erilaisilla tiluksilla, esim siellä Windsorissa, jossa ei kukaan kuvannut
Megahani jos olisi halunnut suuren luokan huomiota niin ei olisi lähtenyt Kanadaan. Tarkoitus on viettää aikaa myös Briteissä. Harri tuli vaan toppis yllä ja pipo päässä Kanadaan. Mikä ettei. Varmaan jännää pukeutua kun nyt ei tarvi olla niin viimeisen päälle.
Luin uusimman artikkelin: Siis pari on "saanut tarpeeksensa paparazzeista". Siis mitä? Luulevatko he, että he ovat jotenkin etuoikeutettuja, että heitä ei paparazzit saa kuvata, mutta muita julkkiksia saa??? Eihän kukaan julkkis tykkää paparazzeista! HALOO! En tajunnut että tämä pari nolaa itsensä näin perusteellisesti. Miten voi kuvitella, että he säästyisivät paparazzeilta? Ja jos oikeasti haluaisi medialta rauhaan, pysyisi hiljaa siellä luonnon keskellä Kanadassa, eikä vähään aikaa liikkuisi mihinkään, niin paparazzitkaan ei saisi heti uusia kuvia heistä. Tietenkin mediaa kiinnostaa heidän liikkeet, on se nyt aika hemmetin tyhmää kuvitella että ei kiinnostaisi. Alkaa epäilyttämään koko tämä touhu, mitä nuo kaksi oikein haluavat???
Vierailija kirjoitti:
Luin uusimman artikkelin: Siis pari on "saanut tarpeeksensa paparazzeista". Siis mitä? Luulevatko he, että he ovat jotenkin etuoikeutettuja, että heitä ei paparazzit saa kuvata, mutta muita julkkiksia saa??? Eihän kukaan julkkis tykkää paparazzeista! HALOO! En tajunnut että tämä pari nolaa itsensä näin perusteellisesti. Miten voi kuvitella, että he säästyisivät paparazzeilta? Ja jos oikeasti haluaisi medialta rauhaan, pysyisi hiljaa siellä luonnon keskellä Kanadassa, eikä vähään aikaa liikkuisi mihinkään, niin paparazzitkaan ei saisi heti uusia kuvia heistä. Tietenkin mediaa kiinnostaa heidän liikkeet, on se nyt aika hemmetin tyhmää kuvitella että ei kiinnostaisi. Alkaa epäilyttämään koko tämä touhu, mitä nuo kaksi oikein haluavat???
Jaa nyt tämä menee tähän, eilen väitettiin että Meghan on itse tilannut kuvaajat paikalle, ja video on lavastettu. Kun tämä väite kaatui niin nyt aletaan syyttää että mitäs meni puistoon lenkille.
Mitä te mammat oikein haluatte?
Ja miten voi vetää oikeuteen median? Kun paparazzit vaan tekevät töitään. Ketä voi syyttää siitä, että tekee sitä työtä mihin on ryhtynyt? Eihän nää juorulehdetkään saa elantoa, jos ei julkaise kuvia. Pitäisikö koko maailman medialla olla kielto, että näitä kahta ei saa kuvata? Artikkelissa luki että Meghan ei antanut lupaa kuvata. No eihän kukaan anna paparazzeille lupaa kuvata, senhän takia ne niin agressiivisia ja tunkeilevia ovatkin. En enää pysy juonessa mukana, ihan sekaisin nuo kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt tämä menee tähän, eilen väitettiin että Meghan on itse tilannut kuvaajat paikalle, ja video on lavastettu. Kun tämä väite kaatui niin nyt aletaan syyttää että mitäs meni puistoon lenkille.
Ei se totuus mihinkään ole kaatunut. Itse tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse haluat? Minä henkilökohtaisesti välttelisin yleisiä paikkoja esim. kuukauden verran, jos haluaisin olla pois julkisuudesta. Miten itse tekisit? Vancouver Island on valtava paikka, varmasti löytyy luontoa mihin paparazzit ei löydä. Tuo oli julkinen puisto. Miksi hymyili kameralle? Jos minua ottaisi päähän paparazzit, en ainakaan hymyilisi niille vaan katsoisin maahan myrtsin näköisenä ja lähtisin äkkiä pois. Toiseksi ihmetyttää miksi turvamiehet kävelee takana? Kuka tahansa pystyisi tekemään jotain edestä päin. Eikö turvamiesten kannattaisi kulkea edessä, ja takana? Kyllä toi kuva vähän haiskahtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että Meghan tässä nyt yrittää itselleen saada samanlaista paparazzikohua kuin mitä Kate joutui kokemaan? Pitää kaikki kopioida. Se on aivan eri asia kuvata jotain ottamassa yläosattomissa aurinkoa suljetussa pihapiirissä kuin kävelyllä yleisessä puistossa. Kate ei tiennyt paljastavansa itsensä kuvaajalle, mutta kun liikut kodin ulkopuolella ja olet julkkis, et voi välttyä siltä, että joku kuvaa ja just epäedustavimmalla hetkellä.
Se, tai sitten tämä on osa jo alusta jatkunutta Diana-larppausta.
Meghan on selvästi ajatellut muitta mutkitta pääsevänsä uudeksi Dianan kaltaiseksi "sydänten prinsessaksi". Luotti selvästi liikaa näyttelijän taitoihinsa.
Ilmeisesti kuvitteli myös, että prinsessana saa tarvittaessa määrätä lehdistön kirjoittamaan pelkästään positiivisia asioita itsestään.
Nukkea ei olisi otettu mukaan ellei kyse olisi ollut järjestetystä kuvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat provoilla ihan lämpimiksesi, kun jokaikiselle täytyy keksiä jokin vastalause, vai etkö oikeasti ymmärrä, että täällä on useampi keskustelija.
Mitä pidemmälle luen tätä ketjua, sitä enemmän näen Meganin häijyjen ihmisten uhrina. Joka on siitä kiitollisessa asemassa, että miehensä haluaa suojella ja tukea häntä ja poikaansa.
Ketjun alussa vielä ajattelin eron olevan hyvinkin laskelmoitu, mutta nyt kun lueskelen kuraa täältä ja brittien keskusteluista. Ei voi olla ihmettelemättä, miten jaksoi näinkin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse haluat? Minä henkilökohtaisesti välttelisin yleisiä paikkoja esim. kuukauden verran, jos haluaisin olla pois julkisuudesta. Miten itse tekisit? Vancouver Island on valtava paikka, varmasti löytyy luontoa mihin paparazzit ei löydä. Tuo oli julkinen puisto. Miksi hymyili kameralle? Jos minua ottaisi päähän paparazzit, en ainakaan hymyilisi niille vaan katsoisin maahan myrtsin näköisenä ja lähtisin äkkiä pois. Toiseksi ihmetyttää miksi turvamiehet kävelee takana? Kuka tahansa pystyisi tekemään jotain edestä päin. Eikö turvamiesten kannattaisi kulkea edessä, ja takana? Kyllä toi kuva vähän haiskahtaa...
Eipä siellä puistossa paljon muita ollut? En nyt nimittäisi julkiseksi paikaksi kun ketään muita ei näkynyt lähimaillakaan eikä tuo edes näyttänyt miltään julkiselta puistolta, vaan rauhalliselta sivutieltä.
Eihän se kameralle hymyillyt, näkee selvästi kun kamera zoomaa kauempaa ja Meghan hymyilee. Mistä sitä tietää vaikka olis ollut kuulokkeet päässä ja kuunnellut jotain biisiä.
Turvamiehistä en tiedä mitään, myös Ruotsin Victoria on kuvattu usein niin että turvamiehet on takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siellä puistossa paljon muita ollut? En nyt nimittäisi julkiseksi paikaksi kun ketään muita ei näkynyt lähimaillakaan eikä tuo edes näyttänyt miltään julkiselta puistolta, vaan rauhalliselta sivutieltä.
Eihän se kameralle hymyillyt, näkee selvästi kun kamera zoomaa kauempaa ja Meghan hymyilee. Mistä sitä tietää vaikka olis ollut kuulokkeet päässä ja kuunnellut jotain biisiä.
Turvamiehistä en tiedä mitään, myös Ruotsin Victoria on kuvattu usein niin että turvamiehet on takana.
Jos paikan nimi on PARK niin kyllä se on julkinen puisto, näyttää se sinusta sitten miltä tahansa.
Julkisuutta tarvitsevat ja paljon jotta voivat hankkia sen miljardiomaisuuden
Meghan järjesti ulkoilun ja tiesi että tullasn kuvaamaan. Sit Harry vinkuu että äidinkieli kohtalo.... äippä Di ja Meghan tietää mitä tekevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat provoilla ihan lämpimiksesi, kun jokaikiselle täytyy keksiä jokin vastalause, vai etkö oikeasti ymmärrä, että täällä on useampi keskustelija.
Ihan eilen kuule seurasin tätä keskustelua ja moni väitti kiven kovaa että Meghan on itse tilannut nuo paparazzit, jos siihen väliin yritti sanoa jotain että ei nyt ihan vaikuta siltä että olisi itse tilannut niin väitettiin että kyllä on.
Joten alkaa vain tuntua siltä että keksimällä keksitään näitä juttuja vailla minkäänlaisia faktoja.
Jatkakaa toki, siihen teillä on oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herttuapari suivaantui pusikoissa vaanivien valokuvaajien käytöksestä ja uhkaa nyt mediaa oikeustoimilla.
Prinssi Harry ja herttuatar Meghan uhkaavat BBC:n mukaan mediaa oikeustoimilla. Syynä ovat paparazzien ottamat tuoreet valokuvat, joissa Meghan kantaa parin Archie-poikaa kantorepussa ja ulkoiluttaa kahta koiraa Vancouverinsaarella Horth Hill Regional Park -puistossa."
Herttuatar hymyili puskakuvassa mutta kun twitterissä arvosteltiin lapsen roikottamista, muuttui koko asetelma.Ehkä hän hymyili ihan muuten vaan? Onko tullut mieleen tällainen mahdollisuus. Hyväntuulisena kävelyllä.
Näet että sinua kuvataan ja otat katsekontaktin kameraan. Hymyiletkö vai et?
Käännyn aina pois turistien kuvaillessa kuuluisia paikkoja, joiden lähellä asun ja usein liikun. En ole julkkis eikä kukaan kuvaa minua, vaan rakennuksia eikä kukaan edes tunnista kuvista minua. Silti en halua päätyä kenenkään kotialbumiin.
Jos olisin paparazzien takaa-ajama, julkisuutta kaihtava julkkis, niin kääntyisin kuvaajan nähdessäni saman tien kannoillani.
Niin no, Meghan tiesi kuvaajien olevan paikalla ja hymyili koko ajan. Kuka hymyilee suu korvissa koko ajan, en ole vielä tavannut sellaista lenkkeilijää. Ei edes puhunut lapselleen, ei katsonut lastaan eikä koiriaan, vaan suoraan kameraan hymyili. Mitä seuraavaksi?
Miksi valehtelet?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7912183/Harry-Meghan-Markles-2…
Jo eka kuva kertoo että katsoi koiriaan. Videolla näkyy selvästi että katsoo lastaan.
Vasta kun kuvaaja zoomaa Meghaniin näyttää siltä että hän katsoisi kameraan. Videon kuvaaja on oikeasti todella kaukana Meghanista.
Kun kaikkea katsoo meghanviha-lasien läpi niin jutut on väkisinkin aika väritettyjä. Ja huvittaa nämä tyypit, jos kokee jonkun ihmisen niin vastenmielisenä eikä muuta halua kuin että häviäisi jo julkisuudesta, niin kumminkin tarkkaan lukee jokaikisen jutun mitä lehdet hänestä julkaisee😁
Teatteria.
Tilasi itse ne sinne ja nyt ”uhkailee”. Otsikoissa on pysyttävä.