Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Beyoncen ja Dianeyn johtajan vaimon ilmeet kertoo kaiken... en usko että Meghan tulee pärjäämään Hollywoodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ei mennyt omien sotilaittensa hautajaisiinkaan koska meni Leijonakuningas ensi- iltaan. Jota paheksuttiin niissä piireissä syvästi.
Meghan on Leijona merkiltään ja Harry punatukkainen kuin Leijonan värinen, eli todennäköisesti mielenhallinta toimii ja Harryä imarreltu Afrikkateemaisella Leijonakuninkaan tittelillä. Kanadassa Meghan piti Leijona- merkkiään esillä, kun vieraili naisten suojassa.
Harry meni ensi-iltaan kerjäämään ääniroolia vaimolle Disneyltä.
Joo, viimeisimmät videot tuosta ovat hulvattoman hauskoja.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7903455/Moment-Prince-Harry-te…
Niin noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhmaaminen vaatii rohkeutta.
Ei ainakaan oikeanlaista rohkeutta, lapsekasta toimintaa, näyttää että uskaltaa laittaa mustaa kynsilakkaa, kun tietää säännöt. Muillakin on työssä sääntöjä, joihin sopeudutaan, vapaa-aika erikseen.
Naisen olisi pitänyt ymmärtää, mihin pitää sopeutua, kun naimisiin meni, mutta ehkäpä tarkoitus olikin pyöräyttää pienokainen ja sitten häipyä. Tai voi tietysti olla, että todellisuus ei miellyttänyt...mutta niinkuin William sanoi, että jutteli tulevan vaimonsa kanssa pitkään, jotta Kate tiesi, mihin sitoutuu.
William joutui tyytymään Kateen ja siksi se kesti ja kesti.
Kanada on kaukana Hollywoodista.
Vierailija kirjoitti:
Beyoncen ja Dianeyn johtajan vaimon ilmeet kertoo kaiken... en usko että Meghan tulee pärjäämään Hollywoodissa.
Serena Williamsin äiti ja mieshän ovat jo tehneet selväksi, etteivät halua olla missään tekemisissä Meghanin kanssa.
Trudeaukin alkoi ottaa etäisyyttä kun kävi ilmi, että Kanadan pitäisi maksaa noiden turvallisuuskustannukset.
On se mahtanut William silmät viirulla kytätä Meghania ja miettinyt oisko hänkin voinut saada tommosen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ei mennyt omien sotilaittensa hautajaisiinkaan koska meni Leijonakuningas ensi- iltaan. Jota paheksuttiin niissä piireissä syvästi.
Meghan on Leijona merkiltään ja Harry punatukkainen kuin Leijonan värinen, eli todennäköisesti mielenhallinta toimii ja Harryä imarreltu Afrikkateemaisella Leijonakuninkaan tittelillä. Kanadassa Meghan piti Leijona- merkkiään esillä, kun vieraili naisten suojassa.
Ja sopimuskin kai onnistui....
Kun brittihovin edustaja kerjää itselleen julkisesti töitä, onhan se mahdotonta kieltäytyä.
Mielenkiintoista nähdä, millainen menestys on jatkossa kun eivät enää kuulu brittihoviin. Sehän on ollut ainoa mikä heissä on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serena Williamsin äiti ja mieshän ovat jo tehneet selväksi, etteivät halua olla missään tekemisissä Meghanin kanssa.
Trudeaukin alkoi ottaa etäisyyttä kun kävi ilmi, että Kanadan pitäisi maksaa noiden turvallisuuskustannukset.
Älä viitsi puhua p askaa Alexis Ohanianin suulla. Se on kiva kundi.
Kuningattaren on oltava mukava ja mukautuva, viis kauneudesta!
Tätä tulee olemaan viihdyttävää seurata.
Ei ihme että v*tuttaa kirjoitti:
On se mahtanut William silmät viirulla kytätä Meghania ja miettinyt oisko hänkin voinut saada tommosen.
Katehan on vaimo- ja kuningatarmateriaalia. Meghan jalkavaimomatskua.
Nyt ovat Harry ja Meghan norjan lapissa lomalla. Pikku Archie mukana. Luulisi ettei noin pienen ole hyvä lentää paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7903455/Moment-Prince-Harry-te…
Niin noloa!
Harryllä ei kyllä ole lainkaan tilannetajua. Näkyy tuossa selvästi. Meghan yrittää pelastaa tilannetta lyömällä leikiksi, mutta kiusallinen tunnelma kyllä. Kuninkaalliset anelevat töitä.
Kyllä Katesta hyvä kuningatar tulee, sen minkä maa kuningatarta tarvitsee hymyilemään ja vilkuttelemaan.
William oli Rosen kanssa hotellihuoneessa ja ovessa lappu "ei saa häiritä":/
Vierailija kirjoitti:
Nyt ovat Harry ja Meghan norjan lapissa lomalla. Pikku Archie mukana. Luulisi ettei noin pienen ole hyvä lentää paljoa.
Mistä ne oikein tarvii lomaa? Eihän ne tee töitäkään? Haluavat elää vain kuin joutilaat rikkaat.
Ei kai Harrylle tarvi olla enää mitään tajua kuin yksityishenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sandra kirjoitti:
Miten tämä juttu on. ILtasanomissa joku kolumnisti kirjoitti, että Harry on aina halunnut taviselämää, mutta miksei sitten hyvpännyt siihen elämään sen yhden naisen kanssa, joka ei halunnut hovielämää?
Kyllä mä luulen, että Meghanin vaikutus, siis manipulointi on suuri juttu ja jos Harry on vielä rakastunut, ei suostu näkemään sitä.
MIksi ihmeessä täällä vatkataan sivukaupalla Meghanin koulutusta? Ei yliopistokoulutus tee ihmisestä välttämättä fiksua.
Hyvään yliopistoon pääseminen kuitenkin edellyttää tietyn määrän fiksuutta, ainakin ns. taviksilta.
Ei edellytä. Pänttäämistå vain.
Miksi kaikki pänttääjät eivät sitten pääse sinne? Naurettavaa miten pitää mitätöidä kaikki Meghanin tekeminen, viimeistään tuo asenne paljastaa että ei ole minkäänlaista yritystä puolueettomuuteen.
Itse en ole mikään pro Meghan, en tiedä mitä mieltä minulle tuntemattomasta ihmisestä pitäisi olla, mutta oikeudentajuni ei siedä tällaista joukkolynkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Harry kyllästyivät lehdistöön ja juoruihin joita heistä laitettiin liikkeelle.
Halusivat pois hovista ja luopua titteleistä.
Osalle on näköjään vaikea uskoa ettei Meghan halua olla herttuatar vaan haluaa elä rauhassa miehensä ja lapsensa kanssa. Britanniassa tämä ei onnistu kun lehdistö seuraa 24/7 joten muuttivat kai siksi Kanadaan.Ja paskat. Kun täällä niin mielellään Madeleine mainitaan niin hänen puolisonsahan kieltäytyi alunalkaenkin tittelistä koska halusi olla itsensä herra ja elättää perheensä itse. Heitä ei millään tavalla voi verrata tähän herttuapariin joka halusi tittelit, halusi julkkishäät, julkaistiin oma dokumentti ja pyörittiin kaikenmaailman kissanristiäisissä jotka eivät liittyneet kuninkaallisiin yhtään. Eiköhän Chris O’Neillillä ole myös kavereita, mutta eipä häntä ole näkynyt tapahtumien lavalla mahaansa hieromassa antamassa ystävilleen palkintoja. Elämä on valintoja ja ihan itse herttuapari on halunnu julkisuutta
Myös Madeleinella oli julkkishäät, myös hänellä ja lapsillaan oli tittelit, myös hänen perheestään on tehty dokumentti joka yllätys yllätys sisälsi samoja asioita, Mm. ei ole koskaan tottunut julkisuuteen.
Ja vaikka Chris itse halusi olla pois julkisuudesta silti häntä ja hänen perhettään arvosteltiin ja muistaakseni tällä palstalla on haukuttu heidän lapsensakkin (Leonore) niin kuin myös Harryn lapsi on haukuttu.
Madeleinen häitä nyt voi verrata, Harryn ja Meghanin häihin oli kutsuttu valtavasti julkkiksia jotka ei todellakaan ole mitään parin läheisiä ystäviä. Ehkä ollaan nähty joissain tilaisuuksissa ym. Ja edelleen miksi Meghan ei kieltäytynyt tittelistä naimisiin mentyään? Kyllä se silloin kelpasi, Chris tiesi heti ettei hän halua titteliä tai olla osa kunigasperhettä. En ole nähnyt Madden dokkaria, mutta tuskin hän siinä märisi kuinka kukaan ei kysele häneltä onko hän ok. Saati Chris olisi itkenyt jotain tällaista.
En tiedä mistä julkkiksista sinä puhut ja en tiedä kuka päättää kenet kutsutaan, mutta ihan itse saavat päättää kenet kutsuvat.
Oliko Meghanilla oikeus kieltäytyä tittelistä? Käsittääkseni joutui luopumaan työstään ja sosiaalisesta mediasta vain sen vuoksi että rakasti Harrya ja halusi tämän kanssa naimisiin!
Chris sai jatkaa töitään, ei häntä pakotettu luopumaan työstään.
Ja mitä dokkariin tulee niin kumpikaan ei ole märissyt, lähinnä kertoivat että työ on raskasta, niinkuin se varmasti onkin. Kuka haluaa että esim. omaa lasta haukutaan?
Saat toki haukkua Meghania ja arvostella. Minä vain kerroin mitä mieltä minä olen. Mukavaa loppuviikkoa.