Kuinka petit tai petät kumppaniasi?
Mikä ajaa tai ajoi sinut tekemään niin? Miksi haluat kahta suhdetta samaan aikaan? Tuntuuko se hyvältä?
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan omissa fantasioissani kuvitteellisen henkilön kanssa.
Eikö tärpännyt parinvalinnassa, vai miksi pitää irl tyytyä - ja sitten fantasioida toisenlaisista?
Tuota toista osapuolta ei ole enää vähään aikaan huvittanut.
Keskutelu/terapia/ero.
Tai sivusuhde, jos ei tuollaiset kiinnosta.
Tai ero. Sinä kun et siitä yksin päätä.
olen auttanut vaimon siskoa hakkimaan lapsen ihan luonnollisin menetelmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettäjät ovat minun silmissäni selkärangattomia pelkureita eikä pettämiselle koskaan ole todellista, perusteltua syytä mutta pettäjät ovat taitavia keksimään syitä luultavasti lievittääkseen omantunnontuskaansa. Minua on petetty ja vaikka siitä on jo aikaa, en ole siltikään täysin toipunut sen aiheuttamista peloista. En yleensä koe paremmuudentunnetta itsestäni verrattuna muihin kanssaihmisiin, mutta pettäjien yläpuolella tiedän olevani kevyesti. Olette heikkoja vässyköitä.
Sinä se tässä kyllä melkoiselta vässykältä kuulostat. Ensin teet puolisostasi pettäjän, et ota mitään vastuuta itsestäsi ja pidät tätä vielä jotenkin hienona ja ylväänä asiana. Huh huh...
Miten niin hän teki puolisosta pettäjän? Itse se puoliso vieraisiin meni, ei siihen ketään pakoteta. ERI
En petä fyysisesti, mutta viestittelen ahkerasti kaverin/vanhan tutun kanssa. Joskus aika tuhmiakin juttuja. Olen aika ihastunut, mutta molemmilla on perhe eikä aikomusta erota. Molemmat tahoillaan "ihan tyytyväisiä".
Petin kumppaniani eräällä baarireissulla. Oli todella viinanhuuruinen ilta eikä tapahtumasta jäänyt paljon muistikuvia.
Parisuhteessani oli ollut/ on edelleen joitakin ongelmia, joista olen lukemattomat kerrat yrittänyt keskustella ja puhua, mutta asiat eivät ole muuttuneet. En tiedä varmaa syytä miksi petin, koska tunteita minulla ei ole muita kuin tätä omaa kumppaniani kohtaan. Alkoholi kai vei kontrollin, järjen ja harkintakyvyn pois.
Seksi tämän baarituttavuuden kanssa ei ollut hyvää emmekä ole olleet sen jälkeen yhteydessä.
En näe itseäni paskana ihmisenä tms, vaikka tiedänkin mokanneeni. Kerroin heti seuraavana aamuna kumppanilleni, mutta hän ei halunnut erota. Itse ehdotin eroa. Meillä menee nykyään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin toivon, että kaikki pettäjät joutuu myös petetyiksi. Pettäminen on pahinta, mitä voi puolisolleen tehdä. Erotkaa ensin ja uittakaa sitten vehkeitänne missä mieli tekee.
Höpsistä.
Uskottomuudesta kiinni jääminen on pahinta mitä voi puolisolleen tehdä.
Mielestäni pettäminen ei itsessään ole niin mahdottoman paha asia, mutta puolisoaan pitää kunnioittaa sen verran edes, että peittelee jälkensä tarpeeksi hyvin.Eli selvennetäänpä tätä. Pettäminen - eli toisen luottamuksen rikkominen - ei ole paha asia jos siitä ei jää kiinni, ja on tarpeeksi psykopaatti peittääkseen jälkensä?
Junalauta mikä narsistilogiikan helmi!
Olet ymmärtänyt täysin oikein.
”Mitä silmä ei näe, sitä sydän ei sure”-fraasi pätee ihan hyvin tässäkin paikassa.Entä ”sen minkä rakkuloina, haisevana vuotona ja kutinana alapäässä tuntee, se satuttaa”?
Ei mulla oikein muuta ole sinulle neuvoa kuin että älä pane tautisia.
Ok, eli ollaan harjoittamatta seksiä lopun avioliittoa varmuuden vuoksi. Itsestäni menen takuuseen, mutta muista en voi mennä.
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
En petä fyysisesti, mutta viestittelen ahkerasti kaverin/vanhan tutun kanssa. Joskus aika tuhmiakin juttuja. Olen aika ihastunut, mutta molemmilla on perhe eikä aikomusta erota. Molemmat tahoillaan "ihan tyytyväisiä".
Mikroaaltouunipettäjä, te vuosituhannen uusi ihmisvariaatio. Huoh.
Mitä on ”tuhmat jutut”? Jotain alapäätarinointia? Kirjallista kuvailua elimistä?
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettäjät ovat minun silmissäni selkärangattomia pelkureita eikä pettämiselle koskaan ole todellista, perusteltua syytä mutta pettäjät ovat taitavia keksimään syitä luultavasti lievittääkseen omantunnontuskaansa. Minua on petetty ja vaikka siitä on jo aikaa, en ole siltikään täysin toipunut sen aiheuttamista peloista. En yleensä koe paremmuudentunnetta itsestäni verrattuna muihin kanssaihmisiin, mutta pettäjien yläpuolella tiedän olevani kevyesti. Olette heikkoja vässyköitä.
Sinä se tässä kyllä melkoiselta vässykältä kuulostat. Ensin teet puolisostasi pettäjän, et ota mitään vastuuta itsestäsi ja pidät tätä vielä jotenkin hienona ja ylväänä asiana. Huh huh...
Miten niin hän teki puolisosta pettäjän? Itse se puoliso vieraisiin meni, ei siihen ketään pakoteta. ERI
No ei kukaan tietenkään ilman syytä lähde pettämään, ja pettämisellehän ei muita syitä oikein ole kuin se petetyn käytös ja toiminta. Niin makaa kuin petaa. Jos ajaa puolison toisen syliin, ei siitä mielestäni voi olla vihainen kuin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
olen auttanut vaimon siskoa hakkimaan lapsen ihan luonnollisin menetelmin.
Tietääkö vaimo asiasta? Jos tietää, ihan okei ja asia ei muille kuulu. Jos ei tiedä, niin sinä ja tämä sisko saisitte molemmat hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Aasian viennissä paljon työreissussa. Olen aina pitänyt aasialaisists tyttömäisistä naisista, etenkin businestyyli miellyttää silmää; hoikkia ja sorjia, sukat tai sukkahousut. Alusta saakka olen käyttänyt täällä palveluja, ja osttainhan tämä kuuluu kauppatapaankin. Minun avuoliitollani ja kotielämälläni ei on näiden asioiden kanssa aivan yhtä paljon tekemistä kuik liikelounaiden - puhdas nolla. Perustarpeiden tyydytystä erilaisessa virikkeellisessä ympäristössä. Ihan Normaalia!
Kai käytät edes kondomia? Vai ajattelitko tuoda SP-taudit mukanasi? Se kortsukaan tosin ei suojaa 100 % varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Petin kumppaniani eräällä baarireissulla. Oli todella viinanhuuruinen ilta eikä tapahtumasta jäänyt paljon muistikuvia.
Parisuhteessani oli ollut/ on edelleen joitakin ongelmia, joista olen lukemattomat kerrat yrittänyt keskustella ja puhua, mutta asiat eivät ole muuttuneet. En tiedä varmaa syytä miksi petin, koska tunteita minulla ei ole muita kuin tätä omaa kumppaniani kohtaan. Alkoholi kai vei kontrollin, järjen ja harkintakyvyn pois.
Seksi tämän baarituttavuuden kanssa ei ollut hyvää emmekä ole olleet sen jälkeen yhteydessä.
En näe itseäni paskana ihmisenä tms, vaikka tiedänkin mokanneeni. Kerroin heti seuraavana aamuna kumppanilleni, mutta hän ei halunnut erota. Itse ehdotin eroa. Meillä menee nykyään hyvin.
Ihan hirveä tarina! Ja vielä paskaa seksiä? Halusit varmaan kuolla pois pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasian viennissä paljon työreissussa. Olen aina pitänyt aasialaisists tyttömäisistä naisista, etenkin businestyyli miellyttää silmää; hoikkia ja sorjia, sukat tai sukkahousut. Alusta saakka olen käyttänyt täällä palveluja, ja osttainhan tämä kuuluu kauppatapaankin. Minun avuoliitollani ja kotielämälläni ei on näiden asioiden kanssa aivan yhtä paljon tekemistä kuik liikelounaiden - puhdas nolla. Perustarpeiden tyydytystä erilaisessa virikkeellisessä ympäristössä. Ihan Normaalia!
Kai käytät edes kondomia? Vai ajattelitko tuoda SP-taudit mukanasi? Se kortsukaan tosin ei suojaa 100 % varmuudella.
Käytän kondomia, elmukelmua ja vielä toista kondomia kielisuudelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tärpännyt parinvalinnassa, vai miksi pitää irl tyytyä - ja sitten fantasioida toisenlaisista?
Keskutelu/terapia/ero.
Ei se ole pettämistä jos seksifantasioissa haaveilee toisesta, vieläpä täysin kuvitteellisesta henkilöstä jota ei ole olemassakaan. Ei tuollaisen takia kannata erota.
Toki jos suhteessa ei ole seksiä ja vain toinen osapuoli haluaa sitä, asiasta olisi hyvä keskustella tai mennä parisuhdeterapiaan. Joku siinä suhteessa on varmasti muutenkin vialla, jos ei ole seksiäkään. ERI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä tarina! Ja vielä paskaa seksiä? Halusit varmaan kuolla pois pitkään?
Joo ei ollut hyvää seksiä todellakaan, mitä nyt seksiltä tuntemattoman kanssa voi yleensä olettaa... Ja kyllä, tapahtuma kaduttaa edelleen. Tiedän loukanneeni kumppaniani niin paljon kuin on mahdollista.
Tunsin pitkään syyllisyyttä ja tunnen edelleen, vaikka kumppanini sanookin päässeensä yli tapahtuneesta jo ajat sitten. Hänestä tuo pettäminen ei edes ollut niin iso asia. Itse taisin enemmän havahtua tilanteeseemme pettämisen jälkeen ja tajusin alkaa olemaan kiitollisempi kaikesta. Ehkä joku päivä pystyn antamaan itselleni kokonaan anteeksi kumppanini loukkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskutelu/terapia/ero.
Ei se ole pettämistä jos seksifantasioissa haaveilee toisesta, vieläpä täysin kuvitteellisesta henkilöstä jota ei ole olemassakaan. Ei tuollaisen takia kannata erota.
Toki jos suhteessa ei ole seksiä ja vain toinen osapuoli haluaa sitä, asiasta olisi hyvä keskustella tai mennä parisuhdeterapiaan. Joku siinä suhteessa on varmasti muutenkin vialla, jos ei ole seksiäkään. ERI
Ei se pettämistä olekaan, mutta suhde on täysin susi. Miksi olla ihmisen kanssa jos tarvitsee hakea stimulaatiota muualta - ihan vaikka vain omasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suudellessa tuo kondomi kielessä unohtuu monelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan tietenkään ilman syytä lähde pettämään, ja pettämisellehän ei muita syitä oikein ole kuin se petetyn käytös ja toiminta. Niin makaa kuin petaa. Jos ajaa puolison toisen syliin, ei siitä mielestäni voi olla vihainen kuin itselleen.
Just, pakenee se pettäjä siinä vastuuta kuin lapsi. Yhyy kun ei saa seksiä (miksiköhän?) yhyy toinen nalkuttaa (onko aihetta mahdollisesti? Veitkö niitä sukkia siitä olohuoneen lattialta haisemasta ja siivoatko jälkesi vai jätätkö kaiken vastuun kodista toiselle ja kun toinen pyytää osallistumaan, se on nalkuttamista?)
Jos voit pettää eli satuttaa toista, et voi toista rakastaa. Miksi elät rakkaudettomassa suhteessa vai otatko vai kermat kakusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia? Hyvin olet onnistunut itsellesi selittämään tämän.
Kulttuurieroja.
Mitä hiton 'kulttuurieroja'? Olen minäkin matkustellut ympäri maailmaa ml. Aasiassa työasioissa, eikä koskaan ole tarvinnut lykätä moloani vieraaseen koloon 'kulttuurierojen' takia. Ei siksi, etteikö aasialaiset naiset olisi varsin seksikkäitä, vaan siksi, että minulla odottaa kotona vaimo jolle haluan olla uskollinen, olipa reissun kohteena Bangkok tai Boston.
Aasialainen nainen siis kuitenkin miellyttää kovasti silmää ”seksikkäänä”?
No mitäs vikaa siinä on? Ei kai seksikäs nainen ole seksikäs vain silloin, kun minä olen vapaa, ja kun menen avioon niin kaikista maailman seksikkäistä naisista tulee yhtäkkiä vastenmielisiä. Itse ainakin olen miettinyt tämän niin, että se on ihan okei että joku vieras nainen on mielestäni seksikäs, mutta se ei ole okei että hyppään hänen kanssaan sänkyyn, vaikka olen suhteessa. Vai olenko käsittänyt jotain väärin?
Ei uusi haiseva elin ole ratkaisu juurisyyhyn. Itseasiassa taitaa pahentaa.