Kuvitteellinen (tai oikea) nettideittiprofiilisi kriteerit kumpanille
Ikä, pituus, koulutus, ruumiinrakenne, etäitsyys kotoasi.
Esim. 40-50v, 175-190, amk tai ylempi, hoikka/normaali, max 50km
Kommentit (18)
No mulle sinänsä yhdelläkään noista yllämainituista ei olisi mitään väliä, jos ei miehellekään olisi. Tärkeintä olisi yhteiset mielenkiinnon kohteet. Kuka jaksaa pidemmän päälle ihmistä, jonka kanssa ei voi jakaa niitä asioita, jotka on itselle tärkeitä? Mulle esimerkiksi musiikkimaku on miehessä ykköskriteereitä, koska olen kyllästynyt kuulemaan kaikilta muilta miten hirveää epämusiikkia kuuntelen. 😂
Eikö näitä kriteerikeskusteluja ole ollut täällä jo tarpeeksi?
Mutta siis jos selaan esim suomi24:ssä miesten profiileja, en halua kahlata läpi missään Kälviällä asuvien 70-vuotiaiden profiileja, vaan teen ensin rajauksen hyvin tarkkaan. Estän myös epäsopivien yhteydenotot, koska muuten viestejä tulvii ovista ja ikkunoista.
Ap
En viitsi koska saisin varmaan valituksia parista kriteeristä, ja toisaalta mitä se hyödyttää kirjoitella sitä tänne.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi koska saisin varmaan valituksia parista kriteeristä, ja toisaalta mitä se hyödyttää kirjoitella sitä tänne.
Olet 46v mies ja etsit 20-30v hoikkaa blondia =)
Nainen, 30-50v, pituus aivan sama, sopusuhtainen tai hoikka, mukava, ei halua lapsia (voi olla yh) eikä häitä eikä saman katon alle mutta muutoin ihan kokonaisvaltaista parisuhdetta, eroottisessa mielessä yhteensopiva latexfetismiä potevan kandaulistin kanssa.
M
Minun Kriteerit naiselle:
-Ehta nainen, ei muita sukupuoli-identiteettejä
-bi-seksuaalinen
-yksiavioinen
-halukas ryhmäseksiin eri kokoonpanoilla ja tykkää käydä ulkomailla seksiklubeilla
-naimaton, haluaa kanssani naimisiin
-lapseton, haluaa kanssani lapsia
-vähintään AMK tasoinen koulutus
-sivistynyt
-maailmaa nähnyt
-ei ääriajattelumalleja (vasssari/kommmari/fasiisti tms)
-keskustelu ja argumentointitaitoinen
-tulot yli suomalaisen palkkamediaanin
-yli 170cm
-isot tissit ja hyvä perse, vyötärö oltava!
-ei ylipainoa
-posliini
-ei tupakoi
-pystyy olemaan DOM/SUB
-ei dokaa
-harrastaa tavoitteellisesti liikuntaa
-asuu omistusasunnossa
-vähintään BC luokan ajokortti
-osaa pukeutua naisellisesti ja meikata
Vierailija kirjoitti:
Nainen, 30-50v, pituus aivan sama, sopusuhtainen tai hoikka, mukava, ei halua lapsia (voi olla yh) eikä häitä eikä saman katon alle mutta muutoin ihan kokonaisvaltaista parisuhdetta, eroottisessa mielessä yhteensopiva latexfetismiä potevan kandaulistin kanssa.
M
Et sattumoisin ole Länsi-Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Et sattumoisin ole Länsi-Suomesta?
Uusimaa :-/
M
Kriteerini miehelle:
-urheilullinen ja erähenkinen
- metsästää tai vähintään kalastaa
- pääsee kyykkyyn ja ylös kevyesti, voi istua jalat ristissä maassa pitkiäkin aikoja (tämä ei nykyään ole selviö vaikka luulisi. En siedä kankeita miehiä.)
- elättää itse itsensä jollain laillisella tavalla
- lukee kirjoja
- ei pidä telkkaria tai radiota auki
- juo erittäin vähän alkoholia, ei tupakoi eikä käytä nuuskaa
- sopuisa ja rauhallinen luonne, ei koskaan korota ääntään
- kohtelias ja rauhallinen käytös, hiljaisen itsevarma "harmaa mies"
- ikä 35-55
Itse olen N41.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerini miehelle:
-urheilullinen ja erähenkinen
- metsästää tai vähintään kalastaa
- pääsee kyykkyyn ja ylös kevyesti, voi istua jalat ristissä maassa pitkiäkin aikoja (tämä ei nykyään ole selviö vaikka luulisi. En siedä kankeita miehiä.)
- elättää itse itsensä jollain laillisella tavalla
- lukee kirjoja
- ei pidä telkkaria tai radiota auki
- juo erittäin vähän alkoholia, ei tupakoi eikä käytä nuuskaa
- sopuisa ja rauhallinen luonne, ei koskaan korota ääntään
- kohtelias ja rauhallinen käytös, hiljaisen itsevarma "harmaa mies"
- ikä 35-55
Itse olen N41.
Lisään vielä että asuu muualla kuin pääkaupunkiseudulla. Mikä hyvänsä muu paikka Suomessa käy ja muutan ihan mielelläni miehen perässä. Mutta PK-seudulle en.
suunnilleen oman ikäiseni eli 45-55
samat arvot
samanlainen huumori
rehellinen, kunnollinen, luotettava ei alkoholin kanssa ongelmaa
tykkää eläimistä ja lapsista
viihtyy kotona ja mökillä, tykkää matkustella ja ulkoilla, käydä elokuvissa tai parilla joskus
pääkoppa kunnossa ehdottomasti
En ole sinkku enkä haku päällä, mutta vastaan niillä, mitä aikoinani käytin.
Ikä: +/- 7 vuotta omaan ikääni verrattuna
Asuinpaikka: Etelä-Suomi
Lapset: Ei lapsia, lapset eivät asu enää kotona, ei halua lapsia
Perhesuhteet: Eronnut tai leski
Ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella
Koulutus: vähintään lukio
Kokopäivätyössä
Ruumiinrakenne normaali tai ylipainoinen
Käytännössä käytin nettideittipalstaa niin, että tehtyäni oman profiilin tein haun suunnilleen noilla kriteereillä lähialueen kuntiin. Jos esikatselussa joku kuva ja tekstin alku herätti mielenkiintoni, klikkasin sen auki ja katsoin ensimmäisenä, mitä mies hakee. Jos hän haki selkeästi minua nuorempaa tai en muuten sopinut hänen kriteereihinsä, en käyttänyt profiiliin enempää aikaa. Jos mies oli sitä, mitä minä etsin, ja minä sovin täysin hänen kriteereihinsä, niin laitoin viestiä. Koskaan ei minun laittamani viesti johtanut mihinkään. Parhaimmillaan sain kohteliaan vastauksen mutta keskustelu hyytyi hyvin nopeasti, useimmat eivät vastanneet lainkaan. Ja teille, jotka jo ajattelitte hihkaista, että "hait itseäsi tasokkaampaa" muistutukseksi, että en koskaan laittanut viestiä miehelle, jonka kriteereihin en mahtunut. Jos siellä luki esim. naisellinen tai kaunis, jätin laittamatta, koska en voinut tietää olisinko hänen mielestään riittävän kaunis.
Eli toisin kuin palstalla annetaan ymmärtää, kyllä miehilläkin on valinnan varaa.
Kun viimeksi oli ns. haku paalla (puolisentoista vuotta sitten) niin seuraavilla rajauksilla mentiin:
Ika: 25-35
Pituus: ei valia
Koulutus: ei valia
Ruumiinrakenne: hoikka/urheilullinen
Etaisyys kotoa: ei valia
Tietysti sitten omassa profiilissani mainitsin, etta olen vela, fem*nisti, koiranomistaja ja su*akki. (En nyt ihan noilla sanoilla, mutta tama kavi ilmi.) Eli tietysti miehella pitaisi olla sama arvopohja.
Kahdessa viikossa tarttui jo saalis koukkuun :)
N44 (hakiessa siis 43)
Mies
Täysijärkinen
Rehellinen ja luotettava
Suunnilleen ikäiseni 40-50-v
Normaalipainoinen
Huumorintajuinen
Ei päihdeongelmaa
Ei riippuvuuksia (pelaaminen, aikuisviihde jne)
Matkustelee kanssani
Miellyttävä ulkonäkö
Itsestään hyvin huolehtiva
Älykäs
N
Etsin naista 20-35v, Hoikka(paitsi muodot oikeissa kohdissa), urheilullinen, Isänmaallinen, naapurintyttömäinen. Pituus 160-170cm. Etäisyys Stadista 10km. Tykkää mökkeilystä ja inhoaa massakohteita -ja tapahtumia
Vierailija kirjoitti:
Etsin naista 20-35v, Hoikka(paitsi muodot oikeissa kohdissa), urheilullinen, Isänmaallinen, naapurintyttömäinen. Pituus 160-170cm. Etäisyys Stadista 10km. Tykkää mökkeilystä ja inhoaa massakohteita -ja tapahtumia
Hyva etta mainitsit tuon isanmaallisuuden niin tietaa heti swaipata perssssun vasemmalle :)
En aseta kriteereitä kumppanille vaan kerron itsestäni. Osaan kyllä pyyhkiä vasemmalle ne kumppaniehdokkaat joista en ole kiinnostunut.