Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pyytää tori.fissä 9 vuotta vanhasta videotykistä lähes 700 euroa. Lamppukin lähes loppuun käytetty.

Vierailija
08.01.2020 |

Aiempi hintapyyntö oli 750e. Parempia uusia saa halvemmalla kaupasta :D Millaisiin hintahirvityksiin sinä olet törmännyt tori.fi:ssä

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjät pitävät ostajia tyhminä? kirjoitti:

Toinen huvittava on Taulu-Tv:n pyyntihinnat.Toki se 55" maksoi 800€ muutama vuosi sitten, nyt pyynti yli 500€. Uuden paremman takuineen saa kaupan tarjouksesta 300€:lla.

Tämä, sekä esim. tietokoneista pyydetään varsin usein aivan selvää ylihintaa tavaran ikään nähden.

Olen usein myynyt tori.fi:ssä tavaraa, toinen hauska lukunsa on nämä "tarjoajat". Laitat vaikkapa 300 eurolla myyntiin tuotteen niin max 200 tarjoavat ja vinkuvänky päälle miksi juuri kahdellasadalla pitäisi se tuote saada. Vaikkakin on jo tuolla pyyntihinnalla selvästi edullisimmasta päästä.

Lisäksi ostin itse uuden television pari kuukautta sitten, ja lahjoitin täysin ilmaiseksi pois vanhan 40 tuumaisen full-hd televisioni joka maksoi 10+ vuotta sitten tonnin. Ei siitä olisi voinut nykypäivänä pyytää kuin nimellistä hintaa, parempi antaa pois vaan jollekin joka tarvitsee. Ja tarpeeseen menikin.

Joo mä tein samoin ku ostin uuden 4k-tv:n ni laitoin myyntiin 11v vanhan taulutv:n, uutena maksanu siis 2000€, jonka siis ite ostin broidiltani 300e muutama vuosi sit niin kokeilin ensin pyytää 100€, (niin siis kyse 48" HD-ready, eli ei kämä pystyny edes full-hd tarkkuuteen)

Viikkoon ei mitään kuulunu niin aattelin et 50€ vois joku sen hakea niin menihän set sit parissa päivässä 30 eurolla. Ei olis tullu mieleenkään vinkua että joo tää on maksanu vuonna kivi ja keppi 2000€! Sivumennen sanoen ehkä broidikin oppi että sitä uusinta tekniikkaa ei ehkä kannata just heti hankkia.

Vierailija
62/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä mitä olen nähnyt pitkään aikaan, on tulla tänne taivastelemaan jotain torin hintapyyntöä. Jokainen saa pyytää tavarastansa mitä tahtoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä hintapyyntö AP:ta on näin paljon nyppinyt? Haittasiko se jotenkin sinun shoppailuasi, vai miksi tuohon tartuit? Vai etkö keksinyt tälle päivälle muuta aloitusta?

Samaa voisin kysyä sinulta, että mikä aloituksessa sinua niin nyppii, että päätit tulla avautumaan asiasta  tänne. Onhan täällä muitakin keskusteluja käynnissä ;)

No, minua nyppii ihmisten tyhmyys. Ja ne ihmiset eivät sitä omaa tyhmyyttään tajua, jollei joku sitä heille kerro. Haluaisitko sinä esimerkiksi, että joku aikuinen ihminen tulisi aina sinut nähdessään, taivastelemaan Tori.fi:n järjettömistä hintapyynnöistä?

En laita tuotteita myyntiin ylihintaan. Jos myyn täysin uuden tuotteen pyydän siitä noin 40% ovh:sta. Tuollaisen tuotteen antaisin jo luultavasti ilmaiseksi noudettavaksi. 

ap

Täysin uudesta laitteesta 40%????

Miksi?

Itse katsoisin netistä halvimman hinnan millä voi ostaa ja siitä hinnasta tiputtaisin 20%.

Vierailija
64/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make74 kirjoitti:

Tyhmintä mitä olen nähnyt pitkään aikaan, on tulla tänne taivastelemaan jotain torin hintapyyntöä. Jokainen saa pyytää tavarastansa mitä tahtoo. 

No jotain rajaa silti noille hintapyynnöille. Itsellä oli kerran ostoilmoitus torissa ja tuotteen tarjoajat vertasivat omia hintapyyntöjään juuri noihin ylihinnoteltuihin tuotteisiin ja pyysivät sillä verukkeella omastaan myös reilua ylihintaa. 

Vierailija
65/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan eletroniikan ja puhelimet huuto.netiin. Sitten vain tavaralle sopiva lähtöhinta, ja markkinat hoitavat sille oikean myyntihinnan. Kolme vuotta vanhalle pöytäkoneelle laitoin lähtöhinnaksi satasen, ja kaupat toteutuivat 180 eurolla.

Vierailija
66/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan eletroniikan ja puhelimet huuto.netiin. Sitten vain tavaralle sopiva lähtöhinta, ja markkinat hoitavat sille oikean myyntihinnan. Kolme vuotta vanhalle pöytäkoneelle laitoin lähtöhinnaksi satasen, ja kaupat toteutuivat 180 eurolla.

Tämä on just hyvä tapa päästä tavarasta helposti eroon. Ostajat päättävät oikean hinnan.

Vierailija
67/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muutama vuosi sitten oli ihan lehtijuttukin autovahinkokeskuksesta, miten mersumiehet ostaa kolaroituja autoja järkyttävään ylihintaan (siis jopa samaan hintaan mitä vastaava kolaroimaton yksilö maksaa nettiautossa) mutta kyllähän suomalainen setämies uskoo, että halpa on kun myyjä niin vaikuttaa. Siis aivan käsittämätöntä urpoutta!

Vierailija
70/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mitä naureskellu välillä ku nettiauto selailu niin siellä on vuodesta toiseen autoliikkeessä joku talbotti myynnissä 1800e pyyntihintaan. Paljonkohan on jo ylläpitokulut tullu maksamaan tähän mennessä🤣

Vierailija
71/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyydän aina älyttömiä. Vain yhden myynnin olen saanut elämäni aikana. Myin tavallisen noin kilon painoisen kiven hintaan 6999€. Myynti-ilmoitus oli kunnon tarina kiven historiasta ja sen erilaisista hyvistä ominaisuuksista, kuten avusta kivun lievitykseen ja onnen tuottamiseen jne.

Kyllä hulluja ja rikkaita Suomessakin riittää.

Vierailija
72/83 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt onnistuneesti tavaraa tori.fi:ssä. Syy nopeaan ja onnistuneeseen kaupankäyntiin: selkeät, hyvässä valossa otetut kuvat ja realistiset hintapyynnöt. Jos tavara kiikkuu siellä useamman päivän eikä kukaan siitä kiinnostu, lasken hintaa ja toistan tarvittaessa kunnes menee. Toki, jos on aikaa voi odottaa, että joku ostaa sen ylihintaisen tuotteen, mutta jos haluaa tehdä kauppaa nopeasti, mennään ostajien ehdoilla. Tavaran hinta on se hinta, jolla se menee kaupaksi!

Vierailija
73/83 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt onnistuneesti tavaraa tori.fi:ssä. Syy nopeaan ja onnistuneeseen kaupankäyntiin: selkeät, hyvässä valossa otetut kuvat ja realistiset hintapyynnöt. Jos tavara kiikkuu siellä useamman päivän eikä kukaan siitä kiinnostu, lasken hintaa ja toistan tarvittaessa kunnes menee. Toki, jos on aikaa voi odottaa, että joku ostaa sen ylihintaisen tuotteen, mutta jos haluaa tehdä kauppaa nopeasti, mennään ostajien ehdoilla. Tavaran hinta on se hinta, jolla se menee kaupaksi!

Näinhän sen pitäisi olla. Harmi vain, että torissa valtaosa tavaroista on ylihinnoiteltuja ja se hidastaa monesti oikean tuotteen etsimistä. Samat tavarat roikkuu siellä myynnissä kuukausi tolkulla.

Vierailija
74/83 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus laittanut kysymyksen myyjälle, että tuotteella on varmasti täysi takuu ja palautusoikeus kun hintakin on sama kuin uuden(kyse oli lähes kymmenen vuotta vanhasta tuotteesta jolla oli uuden vastaavan(=paremman) hinta. ). Sain vastaukseksi pelkän: Hmmmmmm.. 

Vierailija
75/83 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Optoma_HD33_videotykki__kattoteline…

Tämä?

Verkkokaupasta löytyy heti samaan hintaan uusi, paremmilla spekseillä plus myös kangas mukaan.

https://www.verkkokauppa.com/fi/produ

ct/30769/kgxbg/Epson-EH-TW5400-3LCD-3D-Full-HD-kotiteatteriprojektori-Leinw

relistinen hinta tuolle olisi ehkä 120e johtuen valkokankaasta

no jaa..valkokangas ei näytä järin laadukkaalta..en tuosta yli satasta tarjoaisi

Vierailija
76/83 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mitä naureskellu välillä ku nettiauto selailu niin siellä on vuodesta toiseen autoliikkeessä joku talbotti myynnissä 1800e pyyntihintaan. Paljonkohan on jo ylläpitokulut tullu maksamaan tähän mennessä🤣

linkki?

Vierailija
77/83 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

linkki?

Olipa vaikea kysymys. Menin ko. sivustolle, valitsin alasvetovalikosta merkin, ja painoin 'näytä tulokset' nappia:

https://www.nettiauto.com/talbot/vaihtoautot

Vierailija
78/83 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

linkki?

Olipa vaikea kysymys. Menin ko. sivustolle, valitsin alasvetovalikosta merkin, ja painoin 'näytä tulokset' nappia:

https://www.nettiauto.com/talbot/vaihtoautot

ei ollut yhtään talbottia myynnissä 1800 eurolla

Vierailija
79/83 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt myynnissä käytetty tykki yli 80 euroa kalliimmalla kuin mitä uusi samanlainen maksaa kaupassa :D

Vierailija
80/83 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta vanha 13" piirtonäyttö 800e :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän