Menisitkö ensitreffeille paikkaan jossa pitäisi olla meikittä (esim. sauna tms)?
Mietityttää tuo, toisaalta haluaisin olla ensitreffeillä freesinä.
Kommentit (36)
Kuka edes ajattelee menevänsä ensitreffeillä saunaan? (meikittä tai ei mutta siis saunaan?)
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä esim. lenkille ensitreffeille tai vastaavaan meikittömään ja laittautunattomaan tilanteeseen, mutta mielestäni saunaan meno on vähän kyseenalainen ajatus ekoille treffeille. En kyllä kuulu ihmisiin, jotka hyppäävät heti sänkyyn jos joku vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaan haluan tutustua kuitenkin kunnolla ensin, niin siksi ajatus alastomuudesta (vaikkakin saunan muodossa) kuulostaa ekalle tapaamiselle huonolta idealta. Tai voihan saunassakin olla pyyhe/uimapuku päällä, mutta silti..
Kyse olisi tietynlaisesta julkisesta saunasta jossa ollaan uimapuku päällä. Ehkä kuitenkin ehdotan esim. lasillista, tuo saunajuttu voidaan jättää mahdollisille toisille treffeille. :)
ap
Mikä ettei. Sauna tosin tuntuu oudolta paikalta ensitreffeille :D Mutta sittenpä näkisi minut luonnollisen kauniina.. Kun ikää on enemmän se tuntuisi mahdolliselta.
Miksi ihmeessä pitäisi mennä saunaan ensitreffeille? Eikö toista saa kiinnostumaan, ellei heti näyttäydy puolipukeissa?
Meikittä ei olisi ongelma, mutta vaatteitta olisi.
Ensitreffeille saunaan? Kiva kiva, kerro lisää!
En menisi. En muutenkaan tykkää saunomisesta tai kylpylöistä tai paljuista, joten en mene sellaisiin edes hyvien kavereitteni kanssa. Kyse ei ole meikistä, vaan yleisestä epämukavuudesta.
Voisin mennä ilman meikkiä mutta saunaan en TODELLAKAAN menisi ekoilla treffeillä. Alastomuus ei kuulosta ollenkaan hyvältä idealta noin aikaisessa vaiheessa, kun ei yhtään tiedä miellyttääkö toinen ylipäätään ja haluaako hänen kanssaan jatkoa.
Mieshän on vain nero, jos haluaa sellaiseen paikkaan ensitreffeille. Eipä tule yllätyksiä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on vain nero, jos haluaa sellaiseen paikkaan ensitreffeille. Eipä tule yllätyksiä myöhemmin.
Todellinen nero, kun karsii paikkavalinnalla pois ison osan myös sellaisia, jotka voisivat oikeasti miellyttää. No eipä liene heille suuri menetys.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä luonne ei siis haittaa? Senhän voi feikata ensimmäisillä treffeillä.
Muistuipa mieleen epämiellyttävä tapaus. Olin ensimäisillä ja viimeisillä treffeillä, kun treffikumppanini alkoi vaatia uimahalliin menoa. Mikään syy ei kelvannut kieltäytymiseen, koska esimerkiksi ainakin tuolloin halleissa oli vuokrattavana uimapukuja ja pyyhkeitä. Kun kuitenkin kieltäydyin, hän puuskahti, että miten hän sitten muka tietäisi, millainen kroppa minulla oikeasti oli. Yök.
Naispuolinen tuttu meni ensitreffeillä miehen kanssa hiihtämään ja sen perään menivät julkiseen saunaan. Oli kuulemma ollut oikein onnistunut treffikokemus.
Voisin hyvin mennä ensitreffeille meikittä
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei noissa sukuelimet näytillä ole, ja avannepussikin jää kivasti uikkarin tai pyyhkeen alle.
No en muutenkaan meikkaa koskaan, joten siinä mielessä aivan sama.
Ei mulla ikinä ole meikkiä. Enkä toisaalta tarvitse surkeita Tinder-tonttusia.
Olen aina ilman meikkiä, niin ei sillä ole merkitystä. Mutta saunaan en menisi ensitreffeille.
En. Jotenkin outo ajatus mennä ensitreffeillä paikkaan, jossa on muitakin tuntemattomia niin lähellä, että mikään oikea keskustelu ei onnistu. Ja saunassa, vaikka miten olisi luonnonkaunis ihminen, on kuitenkin aina vähiten edustavimmillaan - hikoilee, naama ehkä punoittaa... Itsekin kiinnostun toisesta todennäköisemmin, jos hän voi olla sellaisena, jollaisena itse kokee olevansa edustavimmillaan. Ei minusta ole olennaista, miltä joku näyttää saunassa, vaan millainen tyyli hänellä on, ja mitä haluaa tuoda itsestään esiin. Vartalosta näkee ensitreffeillä jo riittävästi - esim. onko painoa - vaikka olisi vaatteetkin.
Ja toiseksi en oikein tykkää yleisistä saunoista muutenkaan, ja koska minulla on alhainen verenpaine, saattaa tulla huono olo, jos olen pitkään saunassa.
Voisin mennä esim. lenkille ensitreffeille tai vastaavaan meikittömään ja laittautunattomaan tilanteeseen, mutta mielestäni saunaan meno on vähän kyseenalainen ajatus ekoille treffeille. En kyllä kuulu ihmisiin, jotka hyppäävät heti sänkyyn jos joku vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaan haluan tutustua kuitenkin kunnolla ensin, niin siksi ajatus alastomuudesta (vaikkakin saunan muodossa) kuulostaa ekalle tapaamiselle huonolta idealta. Tai voihan saunassakin olla pyyhe/uimapuku päällä, mutta silti..