Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pöydällä avomieheni ulosottopaperit. Saanko katsoa paljon hän on vielä velkaa?

Vierailija
07.01.2020 |

Syynä olisi pelkkä uteliaisuus. Olenko paha ihminen jos vilkaisen?
Joskus olen kysynyt ja hän vastannut ettei minun tarvitse tietää koska hoitaa ne itse pois ja niin on tehnyt.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako luottamuspulaan vetoaviin sen että mies saa vapaasti käyttää nettipankkiani? Hän näkee kaikki raha-asiani. Kyllä itse hänen annan jättämällä tunnukset niin että saa ne käsiinsä mutta nyt on myös tuo avonainen paperipino minun käsilläni.

Ap

Siis luotat oman identiteettisi sellaisen henkilön käsiin, joka ei luota sinuun omissa raha-asioissaan?

Onko sinulla tarkka tieto siitä, kuinka paljon hän on ottanut lainaa sinun nimissäsi?

Tähän on ihan käytännönsyy. Sattuneesta syystä suurin osa laskuista tulee nimelläni ja haluan seurata niiden maksua. Jos mies maksaa laskun hän siirtää rahaa tililleni ja maksaa sen sieltä.

Ja yhä vain minä luotan häneen myös raha-asioissa. Näen jopa itse tiliäni seuratessa miten säntillisesti hän niitä hoitaa.

Ap

Näet juuri sen mitä hän haluaa sinun näkevän tililläsi. Miksi vastavuoroisesti sinä et saa nähdä miehen tiliä?

Ja miksei mies vain siirrä rahaa tilillesi ja sinä maksat sitten laskut sieltä omilla tunnuksillasi? Tai miksi mies ei maksa niitä laskuja omalta tililtään vaikka ne sinun nimilläsi ovatkin. Minä ainakin maksan välillä miehen tilitä omia laskujani tai omalta tililtäni miehen nimissä tulleita laskuja.

Tapanne toimia kuulostaa laittomalta ja siltä että altistat itsesi pahemman kerran ongelmille tulevaisuudessa.

Miksi mies ei käytä omia pankkitunnuksiaan, jos on käyttöoikeus sinun tiliisi?

Sinäkään et taida ymmärtää mitä kaikkea pankkitunnuksilla voi tehdä. Kirjaudu suomi.fi-sivulle ja ihmettele.

Vierailija
62/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mitään oikeutta lukea toisen ihmisen papereita!! Idiootti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies hoitaa velkansa itse, hoitaako hän oman osuutensa teidän yhteisistä kuluista. Oletko joutunut ottamaan omiin nimiisi vakuutuksia, vuokrasopimuksen, velkoja jne, koska mies ei niitä saa?

Haaveiletteko omistusasunnosta?

Kyllä, nuo kaikki tarpeelliset on minun nimissä koska mies ei saa. Tässä minä luotan häneen eikä hän ole koskaan osoittanut mitään merkkiä että sen rikkoisi.

Omistusasunto on haaveissa ja se myös olisi minun, sen siis saisin myös ilman miestä. Hän senkin lainasta sanoo maksavansa osansa ja minä olen puhunut tutun perheasioihin erikoistuneen lakimiehen kanssa miten hän voisi pikkuhiljaa samalla ostaa sitä omistukseensa että diili olisi reilu.

Raha-asiat meillä on todella hyvin eikä minulla ole huoli syynä että menisin katsomaan paljonko hänellä on vielä maksettavaa.

Ap

Jos teillä taloudellisesti menee tosi hyvin ja mies pystyisi jopa maksamaan osansa asuntolainasata, niin miten hemmetissä ei ole saanut velkojaan maksettua???

Vierailija
64/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muuttaisi yhteen miehen kanssa, jos tällä olis ulosottovelkaa.

Vierailija
65/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha-asiat meillä on todella hyvin eikä minulla ole huoli syynä että menisin katsomaan paljonko hänellä on vielä maksettavaa.

Ap

Olet jutellut raha-asioihin perehtyneen juristin kanssa mutta silti kysyt ulosottoasiaa täällä? Joku tässä tarinassa ei täsmää.

Erikoinen käsitys 'hyvin olevista' raha-asioista kun toinen on ulosotossa. Tiedätkö edes syytä ulosottoon?

Vierailija
66/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa. Kirjesalaisuus koskee myös avopuolisoita. Toisen kirjeitä ei lueta. Piste.

Kirje ei ole osoitettu miehelleni vaan yritykselle jonka osakas olen. Saako silloin katsoa?

Ap

No nyt alkoi haista porvoolta. Miksi ihmeessä ulosotto lähettelisi miehesi parereta hänen yritykselleen?

Vierailija
67/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa. Kirjesalaisuus koskee myös avopuolisoita. Toisen kirjeitä ei lueta. Piste.

Kirje ei ole osoitettu miehelleni vaan yritykselle jonka osakas olen. Saako silloin katsoa?

Ap

Tuossa tapauksessa tilanne on hiukan eri, koska kyseessä ei ole henkilökohtainen kirje. Itse saattaisin katsoa, mutta myös kertoisin, että katsoin.

Kyseessä voi olla yritykselle lähetetty maksukielto jos maksaa palkkaa miehelle tai peräti ulosmittauspäätös.

Vierailija
68/68 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoit jo kumminkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi