Äitiä ei kiinnosta uusi miesystäväni
Olen vihdoin tavannut hyvän miehen, aiempi suhteeni oli todella raskas. Olen käynyt vieraisilla miehen sukulaisilla, tavannut kavereita yms. Mutta on todella noloa, ettei minulla ole vastaavaa sukua joille onneani esitellä. Käytännössä ainut jonka kanssa yhteyksiä on äitini. Eikä häntä kiinnosta seurusteluni. Mieheni on jo useampaan kertaan ehdotellut, että olisi kiva tavata minunkin läheisiä. Mutta kun olen ehdottanut äidille edes kevyesti ohimennen tapaamista, hän on haluton, keksii tekosyitä, mitä vaan. Eipä hän nyt kovin välittävä ole koskaan ollut mutta haluaa kuitenkin pysyä tietoisena, mitä elämässäni tapahtuu. Mitä ihmettä sanon miesystävälleni, että minun ainutkaan sukulaiseni ei ole kiinnostunut häntä tapaamaan? Äiti on mielestään liian vanha tutustutaan uusiin ihmisiin. Ihan sama, kuinka se loukkaa minua. En edes pyydä tutustumaan, riittää kun olisi hyväksyvästi kiinnostunut. Surullista. Mutta myös niin noloa. Hävettää, ettei minulla ole normaaleja, sosiaalisia sukulaisia. Ainoat läheiseni on muutamat ystäväni.
Kommentit (2)
Josko niitä elämäsi rakkauksia on nähty jonoksi asti ja enää ei vain jaksa?
Miesystävä ja sinä viette äidin ex tempore syömään tai kahville tai taidenäyttelyyn tai teatteriin. Ei tarvitse olla niin virallista. Menette vaan käymään äidilläsi.