Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jostain ihmisestä tulee paha olo, miten toimitte?

Vierailija
23.07.2025 |

?

Kommentit (33)

1/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois ja estin 

Vierailija
2/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon, ap. Vika on sinussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin voimia lopettaa sellaisen "ystävyys"suhteen. Tämä henkilö ei ollut kiinnostunut minun kuulumisista, puhui tunti tolkulla itsestään ja saarnasi kaikista salaliittoteorioista. Muut olivat tyhmiä. Olin aina uupunut yhteydenoton jälkeen. Tunsin itseni mitättömäksi ja tyhmäksi. Ehkä olenkin, mutta nyt on paljon parempi olo.

Vierailija
4/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla itkuinen ja paha olo? Kipuilet ja oireilet ja ahistaa? 😢

Vierailija
5/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estän hänet kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
6/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoin voimia lopettaa sellaisen "ystävyys"suhteen. Tämä henkilö ei ollut kiinnostunut minun kuulumisista, puhui tunti tolkulla itsestään ja saarnasi kaikista salaliittoteorioista. Muut olivat tyhmiä. Olin aina uupunut yhteydenoton jälkeen. Tunsin itseni mitättömäksi ja tyhmäksi. Ehkä olenkin, mutta nyt on paljon parempi olo.

Täti on ihan uUuUpUnut. Nyyh. 

Vierailija
7/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setä itkee tyhmyyttään. Nyyh.

Vierailija
8/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen etäällä ja minimoin kontaktin. Erikoinen kysymys. Onko sinun oltava j8stain syystä hänen kanssaan tekemisissä? Sukulainen tai työkaveri? Jos on pakko olla tekemisissä, niin mahdollisimman neutraalisti ja vähän informaatiota itsestäsi. Kontaktit lyhyeksi ja viestintä muuten kuin puhumalla, viestein tai sähköpostiin niin voi rajata koska on henkisesti valmistautunut yhteydenpitoon. Ettet väsyneenä tai muuten allapäin vahingossa päästä ihon alle turhaa.

Vierailija
9/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään olet varannut muutaman vuoden traumaterapian tuon takia?

Vierailija
10/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Millainen ystävä sinä "Nyyh" olet?

Vierailija
11/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Millainen ystävä sinä "Nyyh" olet?

En ainakaan sellainen joka lopettaa ystävyyden koska minäminäminä. 

Vierailija
12/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan lääkehiiltä ja varaan oksennuspussin tms. lähettyville.

Vierailija
13/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tampio täällä alapeukuttaa järkeviä vastauksia :D

Vierailija
14/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon, ap. Vika on sinussa. 

Narsisti siellä projisoi.

Vierailija
15/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tampio täällä alapeukuttaa järkeviä vastauksia :D

- Ihminen, joka ei voi itse hyvin. Siksi yrittää kaikin tavoin levittää pahaa ilmapiiriä kaikkialle. On ehkä katkeroitunut, kateellinen ja yksinäinen. 

Vierailija
16/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen nykyelämää, jossa kaikki erilaiset ihmiset pyritään "karsimaan" pois pilaamasta omaa elämää. Ihmisiä on kovin erilaisia ja eikö erilaisuuttakin voisi opetella sietämään? Edes jotenkin?

Vierailija
17/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään olet varannut muutaman vuoden traumaterapian tuon takia?

- Enpä ole tarvinnut. Nyt minulla on ystäviä, kannustamme toinen toisiamme, kuuntelemme ja autamme. Onko sinulla tällaisia ystäviä?  

Vierailija
18/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miksi tulee paha olo. Jos siksi, että toinen käyttäytyy huonosti, niin en ole hänen kanssaan tekemisissä. Jos ei ole mitään suoraa syytä, niin tutkin itseäni kunnes löydän sen pahan olon syyn. Usein se saattaa olla hyvin mitätön ja kertoo vain minusta, ei hänestä. Hän voi vaikka muistuttaa jotakuta muuta ihmistä tai muuten herättää ikäviä muistoja. Kun tämän tiedostaa, paha olo usein poistuu ja voi suhtautua kyseiseen ihmiseen terveemmin.

Vierailija
19/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen

Vierailija
20/33 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen nykyelämää, jossa kaikki erilaiset ihmiset pyritään "karsimaan" pois pilaamasta omaa elämää. Ihmisiä on kovin erilaisia ja eikö erilaisuuttakin voisi opetella sietämään? Edes jotenkin?

En usko että aloittaja tarkoitti erilaisia ihmisiä, vaan ihan puhtaasti epäterveesti toimivia. Jos itsellä kaikki kunnossa, jaksaa paremmin ohittaa manipuloivat, ilkeät ja kateelliset ihmiset. Ja jos olet henkisesti säröillä, on vain tervettä rajata tämmöiset pois omasta elämästä. Valehtelevat t ja mustamaalaavat ihmiset ovat erilaisia, mutta kaipaatko sinä sellaista erikoisuutta elämääsi enempää kuin on pakko? Minä en.