Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit nainen jota tapailisin ja kuulisit tämän salaisuuden minusta, niin mitä tekisit?

Vierailija
07.01.2020 |

Harrastin vuosia sitten seksiä yhden illan jutussa tinderistä tapaamani naisen kanssa.
Parin kuukauden päästä sain tietää naisen olevan raskaana, mutta ei tiedä onko lapsi minun vai toisen miehen, jonka kanssa hän harrasti myös seksiä samoihin aikoihin.
He olivat tämän toisen miehen kanssa parisuhteessa tuolloin kun kuulin tästä raskaudesta.

Sovimme että lapsi tulee olemaan tämän toisen miehen, aivan sama kenen se biologisesti on.
En edelleenkään oliko se biologisesti minun lapseni vai ei, koska sovimme että emme pidä yhteyttä.
Tästä on aikaa jo 4 vuotta, sopimus on pitänyt.
Tapasimme naisen kanssa vain tuon yhden ainoan kerran.

Mitä tekisit tai sanoisit jos kertoisin tapailuvaiheessa asiasta sinulle?
Pitääkö tätä asiaa mielestäsi kertoa?
Olenko mielestänne kamala ihminen?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut tullaan tuomitsemaan maailman pa*kimmaksi ihmiseksi jos lapsi onkin sinun. Tänä päivänä ihmiset tekee dna- testejä ihan huvin vuoksi. Siihen ei tarvita kuin joku sinun pikkkuserkku niin lapsi seisoo jonain päivänä oven takana ja ilmoittaa että joku teistä on mun iskä ja sinä ainoana kieltäydyt testistä..

Eiköhän jokainen osaa kertoa lapselleen jo teini-iän kynnyksellä, että älä tee niitä testejä, tietosi myydään samantien ja saatat huomaamattasi päätyä lääketeollisuuden koekaniiniksi jopa niin, että et edes itse siitä tiedä.

Vierailija
82/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kerran varattua baarista löytynyttä naista, tietenkin ilman kumia ja sisään tulin. Näin naisen miehen kanssa n. vuosi tuon jälkeen työntämässä lastenvaunuja. Minun tai jonkun muun, yksi ja sama minulle..

Vierailija
84/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtisin, että siinä on mies, joka ei osaa käyttää kortsua. Mitä lie sairauksia kerännyt jos on pökkinyt tinderissä ristiin rastiin ilman suojaa. Ei kiitos.

Vierailija
85/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtisin, että siinä on mies, joka ei osaa käyttää kortsua. Mitä lie sairauksia kerännyt jos on pökkinyt tinderissä ristiin rastiin ilman suojaa. Ei kiitos.

Käyn testeissä säännöllisesti. Viimeksi noin kaksi kuukautta sitten.

ap

Vierailija
86/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sopinut lapsen äidin kanssa asiasta ja luvannut olla hänelle lojaali. Et voi pettää hänen luottamustaan eikä asia kuulu nykyiselle seuralaisellesi.

Niin, kun tuo nainen on ollut itse niin luotettava...

Vierailija
87/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn testeissä säännöllisesti. Viimeksi noin kaksi kuukautta sitten.

ap

Hyvä kun käyt, mutta ei se sua tee kuin hitusen vastuullisemmaksi, jos kuitenkin edelleen painat paljaalla random-muijia.

Vierailija
88/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sopinut lapsen äidin kanssa asiasta ja luvannut olla hänelle lojaali. Et voi pettää hänen luottamustaan eikä asia kuulu nykyiselle seuralaisellesi.

Niin, kun tuo nainen on ollut itse niin luotettava...

Millä tavalla nainen ei ole ollut luotettava?

Vierailija
89/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et selvittäisi tuota lapsiasiaa nyt, kun selvästi se mieltäsi painaa!?Ja tulet aina miettimään ,että onko kyseinen lapsi sun vai ei!? Jos ei ole niin voit huoletta unohtaa asian kokonaan..

Vierailija
90/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis jollain kierolla tavalla nautit tilanteesta koska et edes halua selvittää oikeaa isyyttä. Se on helppo toimenpide. Kerrohan oikea syy, miksi et halua?

Vierailija
91/91 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ei halua elättää omaa siitosta