Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit nainen jota tapailisin ja kuulisit tämän salaisuuden minusta, niin mitä tekisit?

Vierailija
07.01.2020 |

Harrastin vuosia sitten seksiä yhden illan jutussa tinderistä tapaamani naisen kanssa.
Parin kuukauden päästä sain tietää naisen olevan raskaana, mutta ei tiedä onko lapsi minun vai toisen miehen, jonka kanssa hän harrasti myös seksiä samoihin aikoihin.
He olivat tämän toisen miehen kanssa parisuhteessa tuolloin kun kuulin tästä raskaudesta.

Sovimme että lapsi tulee olemaan tämän toisen miehen, aivan sama kenen se biologisesti on.
En edelleenkään oliko se biologisesti minun lapseni vai ei, koska sovimme että emme pidä yhteyttä.
Tästä on aikaa jo 4 vuotta, sopimus on pitänyt.
Tapasimme naisen kanssa vain tuon yhden ainoan kerran.

Mitä tekisit tai sanoisit jos kertoisin tapailuvaiheessa asiasta sinulle?
Pitääkö tätä asiaa mielestäsi kertoa?
Olenko mielestänne kamala ihminen?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, en edes jaksanut lukea kaikkia viestejä, kokenut lukija näkee nopeasti onko tarinalla totuuspohjaa.

Vierailija
62/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, en edes jaksanut lukea kaikkia viestejä, kokenut lukija näkee nopeasti onko tarinalla totuuspohjaa.

Ei ole provo.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sä kyllä aika kamala ja vielä kamalampi on tuo naikkonen.

Siis on kamalaa, että yksimäinen nainen haluaa lapsen, ja mies, joka pyydettäessä suostuu biologiseksi isäksi, on ihmishirviö.

Ap:n viestistä ei käy ilmi, oliko tausta tämä. Tietysti sekin on mahdollista, että se nainen valehteli syövänsä pillereitä saadakseen siittiöitä isäksi haluamattomilta miehiltä. Peri elarit mieluummin siltä toiselta, joka on rikkaampi.

Tai sitten tässä on vain kännisten touhuja. Mahdollisuuksia on monia - turha arvailla.

Vierailija
64/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuttaisi minun suhtautumiseeni. Tosin mielestäni lapsella on oikeus tietää ihan oikea isä, enkä ymmärrä lapsen äidin toimintaa siltä kannalta, mutta mielestäni tuo on enemmän hänen asiansa kuin sinun ja minun asiani se nyt ei ainakaan olisi.

Vierailija
65/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa loppujen lopuksi naiselta.

Taitaa koko juttu olla pelkkää satuilua, tuollaisia ei tapahdu.

Kukaan mies ei ole niin  nössö, että alkaa elättämään ja ottaa nimiinsä toisen miehen lapsen.

Tämä on pelkkää roskaa koko aloitus, taas nähtiin miten helpolla ihmiset lähtee mukaan vale"mediaan" ja uskovat kirjoitettuun teksitiin.

Olen tänne joskus kirjoitellut trollauksia, jotka ovat saaneet valtavasti vastauksia...Mutta tämä on ihan oikea juttu.

ap

Olisit sitten värittänyt tätäkin juttua. Tosielämän jutut ovat tylsiä. Vastailen yleensä vain ilmiselviin provoihin.

Vierailija
66/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei kannata kertoa mitään salaisuuksia. Juoruavat heti niistä ystävilleen ja paisuttelevat koko asiaa.

Tämä on 100% totta

Vierailija
67/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit tämän saman tosse isä aloitukseen

Vierailija
68/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt paljon eroa siitä jos mies on luovuttanut siittiöitä. Lapsen kannalta ikävä tilanne kyllä, jos ei saa tietää biologista isäänsä.

Vierailija
69/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit tämän saman tosse isä aloitukseen

Niin kirjoitin.

Ja sitten päätin tehdä asiasta oman ketjun.

ap

Vierailija
70/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt paljon eroa siitä jos mies on luovuttanut siittiöitä. Lapsen kannalta ikävä tilanne kyllä, jos ei saa tietää biologista isäänsä.

Miksi se sitten on niin kamalaa? Kumpi on mielestäsi enemmän isä; Se joka on yhden yön känniseksissä pannut siemenet sisään, vai se joka on ollut yhdessä naisen kanssa koko raskausajan, ja ollut läsnä alusta lähtien ja kasvattanut lasta rakastaen.

Maailmassa on paljon pareja jotka joutuvat hakemaan siittiöitä muualta kun pariskunnan miehen omat eivät toimi.

Onko tämä mies ikuisesti tuomittu olemaan se "ei oikea isä" kun lapsi ei ole hänen biologinen jälkeläisensä?

Vierailija
71/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut lapsen tuolla tavalla eli tindertreffit oli vain yhtä asiaa varten. Tietenkään en ole kertonut sille isälle yhtään mitään, koska kukaan fiksu nainen ei ryhdy sekoittamaan 4 ihmisen elämää tuollaisen takia. Lapsi on minun ja aviomieheni, tinderdeitti ei tiedä siitä mitään eikä tule tietämäänkään. Anopin mukaan lapsi on kuin isänsä pienenä ja minä katselen lasta pää kallellaan ja totean, että nuo silmät on kyllä meidän suvusta. Kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
72/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan kehittymättömiä lapsia vielä, molemmat, lapsen äiti ja oletettu isä. Oikean isyyden salaaminen lapselta on julma teko. Ette kyllä yhtään kypsästi nyt ajattele lapsen parasta. Geneettisellä perimällä on iso merkitys esimerkiksi sairauksissa. Oikeassa elämässä se ei mene kuin elokuvissa: ihanaa, rakas kauan kadoksissa ollut iskä löytyi, kyynelehditään onnesta ja halataan.

Toivon todellakin. että ap provoilee.

Vierailija
73/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet 25? Voi luoja kuule joka ukolla on lehtolapsia. Exä ja sen kaveri ei edes tiedä kumpi on lapsuuden naapurin rouvan lapsen isä kun kumpikin kävi sitä panemassa. Vielä hauskempi juttu on se, että nähtävästi kumpikaan ei tiedä toistensa panemisia ja on 30 vuotta itsekseen pähkäilleet kumpikohan on lapsen isä. Meinaan lapsi näyttää heiltä kummaltakin. Saman näköisiä kun ovat. Minä en ole viitsinyt heille kertoa toisistaan enkä että saattoi siellä naapurin rouvan helman alla koko kylän spermat. Tuskin on heihin jäänyt.

Vierailija
74/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sopinut lapsen äidin kanssa asiasta ja luvannut olla hänelle lojaali. Et voi pettää hänen luottamustaan eikä asia kuulu nykyiselle seuralaisellesi.

Vierailija
75/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiasi, mutta ei tuota tarvitse kertoa heti tuttavuuden alussa. Sitten jos homma alkaa muuttua vakavaksi, sen voisi kyllä jo kertoa.

Vierailija
76/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroat, kerrotko myös tämän naisen yksityisasiat seuraavalle?

Vierailija
77/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deittisi kysyy sinulta onko sinulla lapsia, mitä vastaat?

Vierailija
78/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan että ei ole.

ap

Vierailija
79/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan että ei ole.

ap

Arvelisin, että olet vielä kusessa asian kanssa jonain päivänä. Selvitä isyys nyt. Eihän sillä pitäisi olla väliä, kun sanojesi mukaan äidin uusi puolisokin on tietoinen asiasta.

Vierailija
80/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tullaan tuomitsemaan maailman pa*kimmaksi ihmiseksi jos lapsi onkin sinun. Tänä päivänä ihmiset tekee dna- testejä ihan huvin vuoksi. Siihen ei tarvita kuin joku sinun pikkkuserkku niin lapsi seisoo jonain päivänä oven takana ja ilmoittaa että joku teistä on mun iskä ja sinä ainoana kieltäydyt testistä..