Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit nainen jota tapailisin ja kuulisit tämän salaisuuden minusta, niin mitä tekisit?

Vierailija
07.01.2020 |

Harrastin vuosia sitten seksiä yhden illan jutussa tinderistä tapaamani naisen kanssa.
Parin kuukauden päästä sain tietää naisen olevan raskaana, mutta ei tiedä onko lapsi minun vai toisen miehen, jonka kanssa hän harrasti myös seksiä samoihin aikoihin.
He olivat tämän toisen miehen kanssa parisuhteessa tuolloin kun kuulin tästä raskaudesta.

Sovimme että lapsi tulee olemaan tämän toisen miehen, aivan sama kenen se biologisesti on.
En edelleenkään oliko se biologisesti minun lapseni vai ei, koska sovimme että emme pidä yhteyttä.
Tästä on aikaa jo 4 vuotta, sopimus on pitänyt.
Tapasimme naisen kanssa vain tuon yhden ainoan kerran.

Mitä tekisit tai sanoisit jos kertoisin tapailuvaiheessa asiasta sinulle?
Pitääkö tätä asiaa mielestäsi kertoa?
Olenko mielestänne kamala ihminen?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoilla aina sädekehät kiiltää. Kyllä moni vaan paneskelee mennen tunnen ilman kumia etenkin humalassa. Ei ole niin suuri yllätys, mutta toki turvonneelle perheenäidille on, kun ne villit vuodet on vaihtuneet aikoja sitten pieruverkkareihin ja saunan jälkeiseen lähetyssaarnaajaan pimeässä.

Vyötärönympärykseni on 59cm, naama kaunis ja energiaakin riittää villeilyyn, mutta en ole koskaan edes nähnyt missään yöelämässä pantavaa miestä, enkä myöskään harrastanut seksiä humalassa.

Lisäksi olen hyvin periaatteellinen ihminen, ja lapset ja perhe on noiden periaatteiden kärjessä!

En voisi elää tuollaista elämää, mutta toki varmaan lohduttaa noin eläviä ajatella kuten sinä, että paheksujat on jotain tylsiä plösöjä.:D

Vierailija
42/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, pitäisi asia mielestäni ehdottomasti kertoa minulle. Jos olisin mies, en todellakaan kertoisi ja jättäisin asian vatvomisen: olet tehnyt sopimuksen, asia ei kuulu enää sinulle, lapsi on toisen perheen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä ei ole mitenkään raskauttava tai merkityksellinen tieto, joten sanoisin, että koska asia on osapuolien kanssa sovittu ja ei kosketa nykyistä seurustelukumppaniasi, niin älä kerro.

Kaikilla on salaisuuksia tai luurankoja kaapissa. Lisäksi kaikkea ei tarvitse kertoa kaikille. Jos uusi kumppani osoittautuu luotettavaksi ja turvalliseksi kenelle uskallat avautua kaikesta niin voithan jossain myöhemmässä vaiheessa kertoa asiasta. Mutta näin 50v naisena niin en pidä asiaa minään dealbreakerina.

Vierailija
44/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitteko te siis kolmestaan että ketkä rupeaa perhettä pyörittämään? :D vai tietääkö se toinen mies sinusta? Minua tuollainen ei haittaisi jos siitä ei haittaa tule.

Järkevin ratkaisu tämä silloin tuntui olevan. He olivat parisuhteessa, ja me olimme tavanneet yhden kerran.

Sovimme että minä en sekaannu heidän elämäänsä tulevaisuudessa, eikä minulta vaadita mitään asian suhteen. Ja että emme pidä yhteyttä.

Lapsi sai ydinperheen ja molemmat vanhemmat...Se on minun mielestäni tärkeintä.

Mies oli täysin tietoinen asiasta.

ap

yhtälössä on edelleen yksi oleellinen muuttuja ja se tämä lapsi. Hän voi halutessaan selvittää kuka hänen oikea isänsä on ja silloin hän voi ilmestyä ovellesi.

Vierailija
45/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös aviottomalla lapsella on perintöoikeus joten vaikuttaa tuo pitkälle tulevaisuuteen. Vaikka lapsen äidin kanssa olisitte sopineet mitä, ei tätä voi kumota. Kunhan aikaa kuluu, voi mieli muuttua siitä naiivista ajatuksesta, "et hei, ei sen väliä kenen tämä lapsi on, tsih-hih, ei kerrota kellekään".

Tämä juuri.

Olen ollut juuri tällaisessa tilanteessa sinä uutena naisystävänä. Asiat menivät juuri kuin yllä oli kuvailtu ja no, ei se oikein mukavaa ollut. Jokainen meistä joskus on voinut hölmöillä, mutta tuntuu, että mun hölmöily oli todellakin katsella tuota tilannetta. Eihän siinä oikein ollut järkeä perustaa mitään pysyvää kyseisen miehen kanssa, koska lapsi oli kuin tikittävä pommi kokoajan siellä taustalla. Ja eikä sekään skenaario ihan kauheasti ilahduttanut, että jos olisimme menneet avioon ja olisin tullut leskeksi, niin tuo lapsi olisi voinut perillisenä kammeta minut omasta kodistani pois. Kaikki, mitä yhdessä olisi hankittu, olisi lopulta valunut jollekin täysin vieraalle ja ulkopuoliselle ihmiselle. Niin ikävältä kuin se kuulostaa, mutta se lapsi oli ihan pelkkä pallo jalassa tulevaisuutta tarkastellen.

Lähdin ja jätin, en ole katunut. Ja olen kyllä ehdottoman iloinen siitä, että olen nainen. Kukaan ei voi huijata naista raskaaksi.

Vierailija
46/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitteko te siis kolmestaan että ketkä rupeaa perhettä pyörittämään? :D vai tietääkö se toinen mies sinusta? Minua tuollainen ei haittaisi jos siitä ei haittaa tule.

Järkevin ratkaisu tämä silloin tuntui olevan. He olivat parisuhteessa, ja me olimme tavanneet yhden kerran.

Sovimme että minä en sekaannu heidän elämäänsä tulevaisuudessa, eikä minulta vaadita mitään asian suhteen. Ja että emme pidä yhteyttä.

Lapsi sai ydinperheen ja molemmat vanhemmat...Se on minun mielestäni tärkeintä.

Mies oli täysin tietoinen asiasta.

ap

yhtälössä on edelleen yksi oleellinen muuttuja ja se tämä lapsi. Hän voi halutessaan selvittää kuka hänen oikea isänsä on ja silloin hän voi ilmestyä ovellesi.

Olen täysin tietoinen tästä asiasta.

ap

Vierailija
47/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta sekoilemisesta kertominen välttämättä mitenkään kovin hyvää vaikutelmaa antaisi. Tapailuvauheessa en jatkaisi pidemmälle.

Vierailija
48/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisesta sekoilemisesta kertominen välttämättä mitenkään kovin hyvää vaikutelmaa antaisi. Tapailuvauheessa en jatkaisi pidemmälle.

Älä valehtele. Kyllä se Rolexi miehen ranteessa saisi mielesi muuttumaan. ;)

Vierailija
49/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua kiinnosta, että jos saat lisää lapsia, heillä on sisarpuoli, josta eivät tiedä?

Vierailija
50/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa loppujen lopuksi naiselta.

Taitaa koko juttu olla pelkkää satuilua, tuollaisia ei tapahdu.

Kukaan mies ei ole niin  nössö, että alkaa elättämään ja ottaa nimiinsä toisen miehen lapsen.

Tämä on pelkkää roskaa koko aloitus, taas nähtiin miten helpolla ihmiset lähtee mukaan vale"mediaan" ja uskovat kirjoitettuun teksitiin.

Vierailija
51/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jäin tässä miettimään, että olenkohan itse jotenkin ”viallinen”, kun en pidä tuota niin kamalana asiana. Ihmiset tekevät virheitä, mutta ei heitä pidä niistä loppuelämää rangaista. Itse olisin hyvilläni, jos toinen kykenisi kertomaan minulle tuollaisen asian. Ja jos se lapsi olisikin jossain vaiheessa oikeutettu perintöön, niin sitten hän olisi.

Vierailija
52/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ihmettelen, että tuollainen asia olisi ok joillekin naisille. 😮

Vierailija
53/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Kyllä se Rolexi miehen ranteessa saisi mielesi muuttumaan. ;)

Arvostan miehessä enemmän muita asioita. Ei vetoa rollet.

Vierailija
54/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä ap:n vastaukset ovat naismaisia.

Tämä on huuhaata koko ketju. Lähti lentoon vain kun aloitus oli miehen tekemä, niin tarrasivat kiinni pyrstö tervaan.

Tämä lienee päivän paras porvoolainen.

Vierailija
55/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon naisen mieheltä pimitetään tässä kuitenkin jotain mahdollisesti hyvin tärkeää.

Vierailija
56/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa loppujen lopuksi naiselta.

Taitaa koko juttu olla pelkkää satuilua, tuollaisia ei tapahdu.

Kukaan mies ei ole niin  nössö, että alkaa elättämään ja ottaa nimiinsä toisen miehen lapsen.

Tämä on pelkkää roskaa koko aloitus, taas nähtiin miten helpolla ihmiset lähtee mukaan vale"mediaan" ja uskovat kirjoitettuun teksitiin.

Olen tänne joskus kirjoitellut trollauksia, jotka ovat saaneet valtavasti vastauksia...Mutta tämä on ihan oikea juttu.

ap

Vierailija
57/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon naisen mieheltä pimitetään tässä kuitenkin jotain mahdollisesti hyvin tärkeää.

Olen jo muutamaan otteeseen tässä ketjussa kertonut että tuo mies on täysin tietoinen tilanteesta.

ap

Vierailija
58/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aloitus oli naisen tekemä, joka tekeytyi mieheksi ja siksi aloistus sai siivet alleen.

Vierailija
59/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aloitus oli naisen tekemä, joka tekeytyi mieheksi ja siksi aloistus sai siivet alleen.

Olen mies, enkä asu Porvoossa.

ap

Vierailija
60/91 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaisin isyystestiin, jos lapsi olisi sun niin vaihtaisin puolisoa. JOs lapsi ei olisi sun, voisin tutustua suhun. Jos et kertoisi ja selviäisi myöhemmin, että sun, vaihtaisin puolisoa. Jos et tekisi mitään asian eteen isyytesi selvittääksesi, vaihtaisin puolisoa.