Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: kauanko surit eroa/välien katkeamista?

Vierailija
07.01.2020 |

Kauanko siinä meni, kun pääsit ”irti”?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12v, jätettynä. Eron syy vaimo oli pettänyt kahden miehen kanssa lyhyen 2v kestäneen avioliiton aikana ja hän ei kestänyt valheessa elämistä. Häntä ahdisti ja hän halusi liitosta pois.. Tuli täytenä yllätyksenä, hän muutti pois viikon päästä kun kertoi hakevansa eroa.

Ymmärsin, että hän on tosissaan ja allekirjoitin paperin myös, niin en pitkittänyt prosessia. Lapsia ei onneksi keritty hankkia. Molempien kotitausta oli ehjä, molemmat hyvin pärjänneet koulussa hyvin ja työura siinä vaiheessa elämää hyvässä alussa. Mikään niistä ei kuitenkaan taannut meille onnellista avioliittoa, eikä se että olimme korviamme myöten rakastuneita naimisiin mennessä. Minä vielä vuosia eron jälkeenkin.

Nyt kaikesta tuosta on jo paljon aikaa, mutta en kykene vieläkään luottamaan naisiin kunnolla tuon jälkeen. Suhteita on ollut, mutta ei mitään mistä olisi kehittynyt niin vakavaa, että uudestaan olisin päätynyt naimisiin. Vaikka en ole sitä sulkenut pois, niin ei vain ole tullut ketään jonka kanssa se tuntuisi hyvältä ratkaisulta. Toki toivon, että tulisi, mutta se on aika epätodennäköistä enää iässä jossa jo olen.

Vierailija
22/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surin lasten puolesta kunnes näin ettei heillä ollut hätää. Sitä naista ja eroa hänestä en surrut lainkaan, mitä nyt manasin huonoa valintaa mikä tuli tehtyä. Ei ollut ydinperhe sitten minun elämäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotessa ei ole tullut surettua. Mutta jätettynä puolivuotta meni totaali surussa. Edelleen välillä mielessä mutta ei ole enää ikävä exex-kumppania.

Vierailija
24/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierestä katsoneena; jopa ne miehet, kenellä on toinen nainen oman vaimonsa ohella, suree sen salasuhteen loppumista kovastikin - vaikka itse olisivat salarakkaan jättäjiä tultuaan ”järkiinsä”...

Eli vaikka kotona odottaa kumppani, voi salasuhteen rakkaan menettäminen kirpoa kovastikin...

Sanonta kuuluu, että kakkonen on oikeasti se sydämen ykkönen. Muutenhan sille toiselle ei olisi edes tarvetta, vaan ykkönen olisi ainoa ja oikeasti rakastettu.

Vierailija
25/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta.

Vierailija
26/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä katsoneena; jopa ne miehet, kenellä on toinen nainen oman vaimonsa ohella, suree sen salasuhteen loppumista kovastikin - vaikka itse olisivat salarakkaan jättäjiä tultuaan ”järkiinsä”...

Eli vaikka kotona odottaa kumppani, voi salasuhteen rakkaan menettäminen kirpoa kovastikin...

Sanonta kuuluu, että kakkonen on oikeasti se sydämen ykkönen. Muutenhan sille toiselle ei olisi edes tarvetta, vaan ykkönen olisi ainoa ja oikeasti rakastettu.

😂 t. Epätoivoinen kakkonen

Vierailija
27/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että en ole välien katkeamisesta vieläkään päässyt yli. Emme olleet yhdessä, mutta taisin olla se, joka ne välit katkoi, kun en pystynyt leikkimään kaveria tms. Joo, se ”same ole story”.

Vierailija
28/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta panin exän kaveria vielä samana iltana kun hän ilmoitti jättävänsä minut. Feelsgoodman.

Vierailija
29/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, vaan petetty ja nyttemmin eronnut vaimo. Yritin jatkaa, mutta tajusin että tässäpä se ongelman ydin olikin :(

Mies ei edes jäänyt ikävöimään, joten voinpa vielä kommentoida, että hänen toipumisensa erosta oli varmasti ennätysnopea.

Vierailija
30/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Jos sitä ensimmäistä rakastaisi ei ikinä olisi tullut toista.

Vierailija
31/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole, vaan petetty ja nyttemmin eronnut vaimo. Yritin jatkaa, mutta tajusin että tässäpä se ongelman ydin olikin :(

Mies ei edes jäänyt ikävöimään, joten voinpa vielä kommentoida, että hänen toipumisensa erosta oli varmasti ennätysnopea.

Luuletko että kaikki kakkoset on jotain sielun sinfoniaa. Pikapanoja jossain hikisessä autossa hätäisesti. Sellaista suurta rakkautta.

Vierailija
32/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Jos sitä ensimmäistä rakastaisi ei ikinä olisi tullut toista.

Tai kolmatta, neljättä, viidettä... Pettäjän rakkaus on määrätöntä.

Vierailija
33/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on jättäjä? Ei sure? Kyllä jättäjäkin voi surra pitkäänkin - vaikka olisi uusi jo kierroksessa...

Onko järkevää ottaa uusi kierrokseen, jos suree vielä edellistä?

Vastaan sivusta....Ei todellakaan ole! Kokemusta siitäkin on.

Joo ei, myöskään sen uuden naisen kannalta.

Vierailija
34/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta on mieheni erosta exänsä kanssa eikä tunnu vielä päässeen yli. Siksipä tästä olen lähdössä. T. Surullinen

Vierailija
35/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta panin exän kaveria vielä samana iltana kun hän ilmoitti jättävänsä minut. Feelsgoodman.

ja molemmat voivat nauraa kuinka paska olit sängyssä,

Vierailija
36/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 12v, jätettynä. Eron syy vaimo oli pettänyt kahden miehen kanssa lyhyen 2v kestäneen avioliiton aikana ja hän ei kestänyt valheessa elämistä. Häntä ahdisti ja hän halusi liitosta pois.. Tuli täytenä yllätyksenä, hän muutti pois viikon päästä kun kertoi hakevansa eroa.

Ymmärsin, että hän on tosissaan ja allekirjoitin paperin myös, niin en pitkittänyt prosessia. Lapsia ei onneksi keritty hankkia. Molempien kotitausta oli ehjä, molemmat hyvin pärjänneet koulussa hyvin ja työura siinä vaiheessa elämää hyvässä alussa. Mikään niistä ei kuitenkaan taannut meille onnellista avioliittoa, eikä se että olimme korviamme myöten rakastuneita naimisiin mennessä. Minä vielä vuosia eron jälkeenkin.

Nyt kaikesta tuosta on jo paljon aikaa, mutta en kykene vieläkään luottamaan naisiin kunnolla tuon jälkeen. Suhteita on ollut, mutta ei mitään mistä olisi kehittynyt niin vakavaa, että uudestaan olisin päätynyt naimisiin. Vaikka en ole sitä sulkenut pois, niin ei vain ole tullut ketään jonka kanssa se tuntuisi hyvältä ratkaisulta. Toki toivon, että tulisi, mutta se on aika epätodennäköistä enää iässä jossa jo olen.

Jotkut jättävät kyllä todella rumasti. Oma ex-miesystävä vakuutti rakkauttaan ja lähti lyhyesti sen jälkeen toisen naisen kanssa. Yritti vielä sen jälkeen tyrkyttäytyä "ystäväksi", eikä tajunnut miksi en halua olla hänen kanssaan ystävä. Mietin, onko hänellä mennyt empatiakyky jotenkin vinoon, kun äitinsä sai synnytysmasennuksen kun hän syntyi ja hän joutui olemaan kylmän isänsä hoidossa vauvana, vai oliko kasvatus vaan muuten jotenkin huono...?

Vierailija
37/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitä suremaan ,ennen kuin ero astui voimaan olin jo avoliitossa toisen kanssa

Vierailija
38/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta on mieheni erosta exänsä kanssa eikä tunnu vielä päässeen yli. Siksipä tästä olen lähdössä. T. Surullinen

Kuinka kauan olette seurustelleet?

Vierailija
39/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4-5 vuotta. Aika on vähitellen parantanut niin kliseistä kuin se onkin. Surun väistymistä on helpottanut kun olen nähnyt millaiseen uusperhehelvettiin ex-vaimo ja tämän uusi mies ovat joutuneet. Tulen toki aina muistelemaan avioliittoamme haikeudella ja osa minusta rakastaa tietyllä tasolla ex-vaimoa ikuisesti, mutta yhteen en enää hänen kanssaan halua palata eikä se realistista olisikaan.

Vierailija
40/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-12kk meni, mistä eka kuukausi ihan törkeän paha olo, eikä ajatukset antaneet hetken rauhaa. Vitutti kaikki radiossa soivat biisit, telkkariohjelmat yms, kun aina muka sieltä tuli jotain aiheeseen liittyvää.

Sitten tulikin varmaan elämäni hauskimmat vuodet :)