Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: kauanko surit eroa/välien katkeamista?

Vierailija
07.01.2020 |

Kauanko siinä meni, kun pääsit ”irti”?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren lasten puolesta että he eivät saaneet ehjää perhettä. Itseni puolesta olen iloinen, olisin varmaankin lopulta menehtynyt tuon nalkutuksen ja kaiken kateellisuuden keskellä. Ei enää ikinä naista.

Vierailija
42/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan isäni puolesta, että ei ole yli erosta vieläkään, vanhempani erosivat 2003... että sellaiset parikyt vuotta tai loppu elämä voi hyvinkin kestää varsinkin jos menettää elämänsä rakkauden oman loputtoman törppöilyn vuoksi. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9-12kk meni, mistä eka kuukausi ihan törkeän paha olo, eikä ajatukset antaneet hetken rauhaa. Vitutti kaikki radiossa soivat biisit, telkkariohjelmat yms, kun aina muka sieltä tuli jotain aiheeseen liittyvää.

Sitten tulikin varmaan elämäni hauskimmat vuodet :)

Kuulostaa todella tutulle. Plus melkein 20kg lähti läskittömästä miehestä pois..

Vierailija
44/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä katsoneena; jopa ne miehet, kenellä on toinen nainen oman vaimonsa ohella, suree sen salasuhteen loppumista kovastikin - vaikka itse olisivat salarakkaan jättäjiä tultuaan ”järkiinsä”...

Eli vaikka kotona odottaa kumppani, voi salasuhteen rakkaan menettäminen kirpoa kovastikin...

Sanonta kuuluu, että kakkonen on oikeasti se sydämen ykkönen. Muutenhan sille toiselle ei olisi edes tarvetta, vaan ykkönen olisi ainoa ja oikeasti rakastettu.

Niinhän se on. Jos sitä ensimmäistä rakastaisi ei ikinä olisi tullut toista.

Tai kolmatta, neljättä, viidettä... Pettäjän rakkaus on määrätöntä.

Sarjanussijoilla ei ole kakkosia, ne ei välitä niin pitkälle ihmisistä että jaksaisi laskea. Kun sellaisen sosiopaatin kanssa seurustelee niin siinä ei häviä kun siitä eroon pääsee.

Vierailija
45/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 sekentia, elämäni onnellisin hetki kun viimeinen muuttolastikko lähti exän mukana ovesta ulos ja suljin oven.

Vierailija
46/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä katsoneena; jopa ne miehet, kenellä on toinen nainen oman vaimonsa ohella, suree sen salasuhteen loppumista kovastikin - vaikka itse olisivat salarakkaan jättäjiä tultuaan ”järkiinsä”...

Eli vaikka kotona odottaa kumppani, voi salasuhteen rakkaan menettäminen kirpoa kovastikin...

Sanonta kuuluu, että kakkonen on oikeasti se sydämen ykkönen. Muutenhan sille toiselle ei olisi edes tarvetta, vaan ykkönen olisi ainoa ja oikeasti rakastettu.

😂 t. Epätoivoinen kakkonen

Enpä ole, vaan petetty ja nyttemmin eronnut vaimo. Yritin jatkaa, mutta tajusin että tässäpä se ongelman ydin olikin :(

Mies ei edes jäänyt ikävöimään, joten voinpa vielä kommentoida, että hänen toipumisensa erosta oli varmasti ennätysnopea.

Luuletko että kaikki kakkoset on jotain sielun sinfoniaa. Pikapanoja jossain hikisessä autossa hätäisesti. Sellaista suurta rakkautta.

No ex-miehelleni se ainakin oli. Hän hullaantui tästä 2. naisesta ja luulenpa, että hän koki niin isoja tunteita tätä kohtaan, että meidän suhteemme loppuminen ei sitten enää tuntunutkaan missään.

Vierailija
47/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itse jättää - kauanko hän sitä miettii...?🤔Onko jättäjä aina vahvemmilla...?

Vierailija
48/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies itse jättää - kauanko hän sitä miettii...?🤔Onko jättäjä aina vahvemmilla...?

Ei välttämättä aina, mutta omassa tapauksessani mies suorastaan harhautti jäämään suhteeseen, vaikka meillä meni huonosti, ilmeisesti jotta hän saisi olla jättäjä (uusi suhde alkoi enne kuin meidän suhde oli loppunut). Jouduin käymään tämän johdosta terapiassa ja terapeuttikin oli sitä mieltä, että mies oli "suojellut omaa nahkansa" pitämällä minusta kiinni, vaikka ilmeisesti jo tiesi, että haluaa lopettaa suhteen.

Vierailija
49/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää, niin silloin ei ole enää toivoa. Miehet roikkuvat suhteissa niin kauan kunnes uusi nainen on testattu ja hyväksi havaittu. Sitten kun lähtevät niin se on laakista loppu. Eivät kaipailekaan, paitsi jos uusi osoittautuu todella huonoksi.

Vierailija
50/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää, niin silloin ei ole enää toivoa. Miehet roikkuvat suhteissa niin kauan kunnes uusi nainen on testattu ja hyväksi havaittu. Sitten kun lähtevät niin se on laakista loppu. Eivät kaipailekaan, paitsi jos uusi osoittautuu todella huonoksi.

On naiset kyllä tyhmiä (siis uudet, exäähän siinä huijataan), kun tuohon suostuvat. Siinähän on selväsi itsekäs, epäitsenäinen ja sikamainen mies kyseessä, joka voi tehdä saman sille seuraavallekin naiselle. Kuka sellaisen haluaa? Ja kuka nainen haluaa satuttaa ja huijata toista naista tuolla tavalla?

Vierailija
51/75 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta on mieheni erosta exänsä kanssa eikä tunnu vielä päässeen yli. Siksipä tästä olen lähdössä. T. Surullinen

Kuinka kauan olette seurustelleet?

2,5 vuotta. En siis todella ollut heidän eronsa syy, vaan ex-rouva oli lähtenyt toisen miehen mukaan.

Vierailija
52/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviovaimoa surin pari vuotta. Rakastin häntä. Elämä meni sekaisin.

Avovaimoa ei päivääkään. En koskaan edes rakastanut ja olin vain tyytyväinen, että pääsin vapaaksi.

Miksi olit parisuhteessa ihmisen kanssa, jota et rakastanut ja vapaa lähtemään kai olit koko ajan?

Yhteinen yritys. Nainen halusi lapsia. Minä halusin yrityksen, joten suostuin lapsiin. Ajattelin, että opin rakastamaan. Ei siitä kombosta ole vapaa lähtemään niin vain. Kun yrityksemme meni nurin, niin nainen heitti minut ulos. Ehkä hänkään ei rakastanut minua, vaikka niin alussa luulin.

Vierailija
53/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat yleistää oman kokemuksesi pohjalta.

Vierailija
54/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ilmeisemmin surevat kun vielä vuosien jälkeen ottaa yhteyttä, voi vaimo parka kun tietäisi millaisen ukon kanssa elää, hyi!

Ei ikinä enää, varatut on suurin virhe koskaan.

Vierailija
55/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tullut jätetyksi toisen naisen takia, mutta lähipiiristä olen tehnyt samanlaisia havaintoja. /eri

Vierailija
56/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tullut jätetyksi toisen naisen takia, mutta lähipiiristä olen tehnyt samanlaisia havaintoja. /eri

Sinusta siis ei ole enää mitään toivoa, jos mies jättää?

Vierailija
57/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi pitkässä suhteessa missä toinen säännöllisesti salaa juodessaan haukkui ja ajoi pois minua, kun vihdoin sain tarpeekseni ja lähdin pois minusta tuli se pahis joka lähtee "hyvästä" yhteiselämästä. Yhteiset ystävät ja lapsipuolet hylkäsivät kokonaan mutta onneksi lähdin ja olen nyt löytäyt mahtavan vaimon itselleni ja olen onnelinen, vaikkei se ero helppo ollut joskus on vaan parempi lähteä kuin jäädä.

Vierailija
58/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa kovaa suremista, seuraavat 2 vähemmän. Takana 7 yhteistä vuotta ja 1 lapsi. Itse olin jättäjänä pettämisen takia, ei vaan pystynyt enää luottamaan joten heti poikki. Toisaalta kohdallani on aina ollut helppoa pyyhkiä ihmisiä pois elämästäni, mutta tässä oli enemmän haastetta.

Uutta ei tullut kiertoon, meni jotenkin maku koko hommasta.

YH-M -79

Vierailija
60/75 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mielenkiintoinen ketju. Olen jotenkin ollut taipuvainen ajattelemaan että miehet ei sure ja märehdi... mutta täällä on koskettavia tarinoita elävästä elämästä.

Se minua kiinnostaisi, että kun miehet olette päässeet ”yli”, tuleeko tämä entinen kuitenkin mieleenne joskus / kaipaatteko häntä? Siis jos eroon ei liittynyt sen suurempaa dramatiikkaa...