Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut 10 v vanhemmasta

Vierailija
08.12.2023 |

Oon 36 vuotias mies ja kiinnostunu itteäni 10 v vanhemmasta naisesta? Miten saan sen sanottua hänelle? En haluais että nainen luulee että haen vain seksiseuran vaan haluaisin tutustua ja katsoa rauhassa miten asiat etenevät 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeanlainen, nainen voi ilahtua paljonkin. Pyydä kahville tai kävelylle.

Vierailija
2/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees nyt torikahvilaan jutteleen paikallisten miesten kanssa mukavia. Kyllä toi hulluuskohtaus ohi menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin 35v ja kundi 20. Toimi aikansa, mutta yhteistä pintaa ei oikein löytynyt.

Aikansa oli joo kivaa, seksi ja juttelut mutta, eipä oikein voi kakskymppistä esitellä kavereille.

JA joo, jos mun 35v poika tois liki viiskymppisen...en nyt tiedä, omapa on asiansa mutta katsoisin kieroon kuiteskin...

Vierailija
4/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Rehelliset, rakastavat, hellät miehet erottuu aina joukosta. 🧡

Vierailija
5/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralismi kohdillaan. 

Vierailija
6/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vain. 😁 Jos toista ei haittaa se ikäero. Mutta eihän sitä tiedä jos ei yritä.

Vierailija
7/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä, että olet vielä 30 vuoden jälkeen vielä täysissä voimissa ja kova panomies, mutta nainen on jo 76v muumio. Joudut vaihtamaan sille kuivia ja pesemään roikkuvaa takapuolta. Kannattaako? Niinpä!

Vierailija
8/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 10v ole mikään ikäero, Katri-Helena, Sani, Rosti jo tämän tiesi. 

Vierailija
9/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin 35v ja kundi 20. Toimi aikansa, mutta yhteistä pintaa ei oikein löytynyt.

Aikansa oli joo kivaa, seksi ja juttelut mutta, eipä oikein voi kakskymppistä esitellä kavereille.

JA joo, jos mun 35v poika tois liki viiskymppisen...en nyt tiedä, omapa on asiansa mutta katsoisin kieroon kuiteskin...

Hävettää sitten varmaan poikaa kun esittelee vanhan äitinsä jolla on silmät kierossa. Et varmaan kovin montaa tuntia putkeen jaksa olla silmät killissä. Vähän raskasta hommaa, mutta mielenosoituksensa kullakin.

Vierailija
10/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotiaana on vaihdevuodet aika lähellä. Mieti vielä ja jos taso riittää ota 25 vuotias.

Vierailija
11/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se fetissi tuokin, että himoitaan isoäitinsä ikäisiä naisia.

Vierailija
12/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gilf

Vierailija
13/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot pitäväsi häntä kauniina ja mielenkiintoisena ja olisiko mitenkään mahdollista päästä treffeille. 🥰

Vierailija
14/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen asioissa ei ikä merkkaa. Sano naiselle, että pidät hänestä paljon.

Vierailija
15/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se fetissi tuokin, että himoitaan isoäitinsä ikäisiä naisia.

Terv. Sirkka 120kg

Vierailija
16/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä, että olet vielä 30 vuoden jälkeen vielä täysissä voimissa ja kova panomies, mutta nainen on jo 76v muumio. Joudut vaihtamaan sille kuivia ja pesemään roikkuvaa takapuolta. Kannattaako? Niinpä!

Naiset elää keskimäärin miehiä pitempään jotenka 10v ikäerossa ei vielä todennäköisesti joudu omaishoitajaksi.

Yhtälailla riski voi samanikäisilläkin olla kun ei sairuksia voi tietää etukäteen.

Vierailija
17/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten tuollainen ikäero alkaa jo tuntua. Itsellä oli 11 vuotta vanhempi poikkis. Ei se nuorena tuntunut, mutta nyt kauhistelen, että hän olisi jo 70-vuotias, kun itse vasta 59. Ihan eri elämäntilanne, kun toinen jo 5 v eläkkeellä ja mulla 6 vuotta siihen vielä jäljellä. 

Vierailija
18/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis?🤣

Vierailija
19/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten tuollainen ikäero alkaa jo tuntua. Itsellä oli 11 vuotta vanhempi poikkis. Ei se nuorena tuntunut, mutta nyt kauhistelen, että hän olisi jo 70-vuotias, kun itse vasta 59. Ihan eri elämäntilanne, kun toinen jo 5 v eläkkeellä ja mulla 6 vuotta siihen vielä jäljellä. 

Olen samanikäinen nainen ja 10v ollut jo työttömänä ja vähän vanhempi mies vielä työssä, eikä ole meitä haitannut mitenkään eri elämäntilanteet. Kohta ollaan kumpikin kotona ja meillä on tilaa omallekkin rauhalle niin että tuskin alkaa salamaa iskeä. Ja kummallakin on omiakin harrastuksia, ettei kaikki yhteisiä.

Jos on rakkaus suhde niin ei vaikuta mitkään ikäerot. Jos ollaan vain jonkun muiden syiden tai hyödykkeiden takia yhdessä niin tuntuuhan se sitten ihan kaikki negatiiviset asiat mitä löytyy.

Vierailija
20/21 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuohan on ihannetilanne, kotona oleva hoitaa ruuanlaiton ja itse voi tulla pitkän päivän jälkeen valmiiseen pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän