HUS logistiikka - onko kokemuksia työpaikkana?
Onko se nyt runkopalvelut viralliselta nimeltään. Tarkoitan varasto- ja vastaavia hommia. Onko töitä, onko hyvä vai huono jne.
Kommentit (18)
Pääseekö tuonne lähärin papereilla vai pitääkö olla logistiikka-alan perustutkinto?
Vierailija kirjoitti:
Työkokemuksella esimerkiksi pääsee, huono palkka.
Onko työ raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkokemuksella esimerkiksi pääsee, huono palkka.
Onko työ raskasta?
Fyysisesti ei.
En päässyt lähärin papereilla, olen myös siivooja ollut, nyt sh. opiskelija joka odottaa haastatteluun kutsua. Tämä on 5. Kerta kun haen. Ruskeita näyttää olevan laikkareina ja logistiikassa.
Onko lähärillä mitään hyviä paikkoja HUSissa? Olin hetken osastonsihteeri, mutta lopetin kahden viikon jälkeen kun en saanut kunnollista perehdytystä ja en tajunnut mitä olisi pitänyt tehdä.
Jossain vaiheessa koulutettiin hoitologistikkoja, jotka vastasi nimenomaan hoitotarvikkeista. Se koulutus taidettiin kuitenkin haudata, koska en ole nähnyt että niitä olisi ollut enää kahteen vuoteen tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko lähärillä mitään hyviä paikkoja HUSissa? Olin hetken osastonsihteeri, mutta lopetin kahden viikon jälkeen kun en saanut kunnollista perehdytystä ja en tajunnut mitä olisi pitänyt tehdä.
On jos hyvä päivetys sinulla. Kantakansaa syrjitään. On lottovoitto päästä tuonne valkosena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jos hyvä päivetys sinulla. Kantakansaa syrjitään. On lottovoitto päästä tuonne valkosena.
Okei, se on siis mennyt siihen.
Ei ole huono palkka. Käsittääkseni jotain 2600e tai sinnepäin. Ei ole vaikeaa. Osaa vaikka nopealla perehdytyksellä, ellei ole ihan taukki. Meillä logistiikka käy lukemassa varastoista mitä pitää tilata. Tuovat sitten tuotteet kun ne tulee rekalla ja purkaa varastoihin. Tuo ruokavaunut osastoille,tuo puhtaat pyykit,vie likaiset pois.
Tuttu oli jossakin röntgenissä vuoden, lähäri siis. Avustavia töitä. Viihtyi kovasti, mutta lähti sitten sairaanhoitajaksi lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huono palkka. Käsittääkseni jotain 2600e tai sinnepäin. Ei ole vaikeaa. Osaa vaikka nopealla perehdytyksellä, ellei ole ihan taukki. Meillä logistiikka käy lukemassa varastoista mitä pitää tilata. Tuovat sitten tuotteet kun ne tulee rekalla ja purkaa varastoihin. Tuo ruokavaunut osastoille,tuo puhtaat pyykit,vie likaiset pois.
Tiedätkö onko mahdollista päästä oppisopimuksella? Onko viikonlopputöitä? Onko työporukka minkälaista? Kiitos jos jaksat vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö onko mahdollista päästä oppisopimuksella? Onko viikonlopputöitä? Onko työporukka minkälaista? Kiitos jos jaksat vastata.
Kaksivuorotyötä taitaa olla. Eli aamua ja iltaa ma-su. Työporukkahan nyt on ihan missä vaan millasta vaan, sitä ei ikinä tiedä ihmisistä. Oppisopimuksesta en tiedä,mut vaikka keudassa voi käydä opiskelemassa logistiikan tutkinnon, iästä viis. Lapseni opiskelee sitä alaa nyt siellä. Itse toimin husissa laitoshuoltajana ja joka päivä katselen logistiikan työntekoa, meillä ainakin nuo kaverit on ihan mukavia. Riippuu kohteesta, heillä työkuvat vaihtelee kohteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksivuorotyötä taitaa olla. Eli aamua ja iltaa ma-su. Työporukkahan nyt on ihan missä vaan millasta vaan, sitä ei ikinä tiedä ihmisistä. Oppisopimuksesta en tiedä,mut vaikka keudassa voi käydä opiskelemassa logistiikan tutkinnon, iästä viis. Lapseni opiskelee sitä alaa nyt siellä. Itse toimin husissa laitoshuoltajana ja joka päivä katselen logistiikan työntekoa, meillä ainakin nuo kaverit on ihan mukavia. Riippuu kohteesta, heillä työkuvat vaihtelee kohteen mukaan.
Ok, kiitos. Taidan soittaa ja kysyä onko mahdollisuuksia päästä hommiin. Nyt lähärinä vanhuspuolella ja alkaa olla kyllä mitta täysi.
Kyllä on hoitologistikkoja olemassa kokoajan. Olen meilahdessa tällä hetkellä monipalvelutyöntekijänä.
No kai täällä joku Husin varastopena on?