Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko enää ketään kolmenkympin jälkeen?

Vierailija
07.01.2020 |

Täällä kirjoittelee nainen, joka on vajaa 30v. Minulla oli useampi muutaman vuoden suhde nuorempana, jotka päättyivät erilaisista syistä. Päätin sitten, että olen nyt muutaman vuoden omillani ja opettelen tulemaan toimeen itseni kanssa, sekä keskityn elämässä asioihin, joista todella nautin (kuten opiskelu, työ, harrastukset ja ystävät). Samalla panostan ulkonäkööni liikunnan ym. keinoin. Kuitenkin pelko naputtaa perskannikkaan, että sitten kun olen yli 30, saanko enää miestä? En tällä hetkellä halua suhdetta, mutta suunnitelmissa olisi, että tulevaisuudessa tahtoisin asettua aloilleni ja ehkä mennä naimisiin, jos löydän sopivan miehen. Tuntuu kuitenkin, että yli 30-vuotiaiden on tosi vaikea löytää kumppania. Jos haluaa pariutua, täytyy olla 20+, jotta pärjää parisuhdemarkkinoilla. No, miten on?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *ittu. Et todellakaan saa miestä, mutta se ei johdu iästäsi, vaan huonosta itsetunnostasi. 

Vierailija
2/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, en tiedä mistä naistenlehdestä tuo on keksitty. Ne jotka on tavanneet 20+ eroaa siinä 25-27 ikäisenä, joten oikein hyvä aika etsiä oikeaa aikuisten parisuhdetta on 30+, kun nuoruuden hölmöydet on takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, en tiedä mistä naistenlehdestä tuo on keksitty. Ne jotka on tavanneet 20+ eroaa siinä 25-27 ikäisenä, joten oikein hyvä aika etsiä oikeaa aikuisten parisuhdetta on 30+, kun nuoruuden hölmöydet on takana.

Juuri näin. Itseäni vähän kummastuttaa ihmiset, jotka ovat saman ihmisen kanssa yhdessä teini-iästä alkaen ja ovat edelleen yhdessä noin 30-vuotiaana. Tuossa iässä 10 vuotta henkistä kasvua on todella paljon, eivätkö he ole yhtään muuttuneet ja kasvaneet ihmisinä kun tyytyvät samaan jamppaan?

Vierailija
4/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos realisteja ollaan eikä palstakatkeroita, niin hyvännäköinen nainen tai mies saa aina irtopanoja tai suhdeseuraa oli sitten 23v, 33v tai vaikka 40v.

Vierailija
5/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun ikäinen mies halua tuollaista vanhaa miesvihaaja kurppaa. Ota yli 40 vuotias mies, sellaisen EHKÄ voit saada.

Ja sinä voit alkaa seurustella sen pumpattavan barbaran kanssa.

Vierailija
6/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä 🙄

Vierailija
7/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti saa. Ihmiset löytävät rakkausmielessä toisensa vielä yli 60-vuotiainakin.

Vierailija
8/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pääset sen helpommalla kuin muutkaan, vaan päädyt parisuhteeseen. Vielä on hyvin aikaa, mutta ei loputtomasti

mies51v

Vierailija
9/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko karkeita. Hänhän kertoi heti alkuun olevansa vajaa kolmekymppinen. Ei siitä pidä pilkata, vaan tukea ja neuvoa ystävällisesti. 

Vierailija
10/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kolmekymppisenä paljon enemmän vientiä kuin 10 vuotta sitten, vaikka kauheesti pelotellaan, että naisen parasta ennen päiväys menee umpeen 25veenä tms. 

Vierailija
11/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten eri tavalla ihmiset ajattelee näitä ja on monia eri kokemuksia. Olen ollut naimisissa 5 vuotta ja olen ihan peruspulliaisen näköinen. Silti aika ajoin löytyy aina joku, joka haluaisi kanssani enemmän ja yrittävät vieläpä melko sinnikkäästi. Jos nyt tulisi ero, niin en hetkeäkään epäilisi, etteikö joku sopiva löytyisi. Tosin jos tulisi ero, niin en kyllä haluaisi ketään moneen hetkeen. Kaipaan jo nyt välillä täydellistä vapautta, vaikka rakastankin miestäni.

Kyllä se sopiva ilmaantuu, kun pitää aistit ja mielen avoimena. Toivelistoja voi tehdä vaikka kuinka paljon, mutta kokemuksesta sanon, että ne joutaa roskakoppaan, kun oikea tulee vastaan. Naisen parhaat avut ovat hyvä itsetunto ja aidosti iloinen mieli, joka säteilee koko kehossa. Loput ovat muotoseikkoja.

Vierailija
12/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten eri tavalla ihmiset ajattelee näitä ja on monia eri kokemuksia. Olen ollut naimisissa 5 vuotta ja olen ihan peruspulliaisen näköinen. Silti aika ajoin löytyy aina joku, joka haluaisi kanssani enemmän ja yrittävät vieläpä melko sinnikkäästi. Jos nyt tulisi ero, niin en hetkeäkään epäilisi, etteikö joku sopiva löytyisi. Tosin jos tulisi ero, niin en kyllä haluaisi ketään moneen hetkeen. Kaipaan jo nyt välillä täydellistä vapautta, vaikka rakastankin miestäni.

Kyllä se sopiva ilmaantuu, kun pitää aistit ja mielen avoimena. Toivelistoja voi tehdä vaikka kuinka paljon, mutta kokemuksesta sanon, että ne joutaa roskakoppaan, kun oikea tulee vastaan. Naisen parhaat avut ovat hyvä itsetunto ja aidosti iloinen mieli, joka säteilee koko kehossa. Loput ovat muotoseikkoja.

Totta, hyvä kommentti sinulta ja olen samaa mieltä monesta asiasta. Tuosta varattu-statuksesta tuli mieleen, että itsekin olin puoli vuosikymmentä varattuna ja paljon enemmän oli ottajia sillä ajalla, kuin sinkkuna ollessa. Kai se varattu-status tuo olemukseen jonkinlaisen itsevarmuuden ja rentouden, kun taas sinkkuna (erityisesti mitä pidempään ollut) näkyy olemuksessa tietynlaisena epätoivoisuutena tai roikkumisena pahimmillaan, joka sitten taas karkottaa miehiä pois. 

Vierailija
13/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pääset sen helpommalla kuin muutkaan, vaan päädyt parisuhteeseen. Vielä on hyvin aikaa, mutta ei loputtomasti

mies51v

Päädyt pääsemättä helpommalla, mutta aikaa ei ole paljon siihen ettei pääse helpommalla?

Ai että sä jaksat huvittaa kerrasta toiseen. Vähän ehkä jo rakoilee parisuhdetuputus naisille. :)

Vierailija
14/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Päädyt pääsemättä helpommalla, mutta aikaa ei ole paljon siihen ettei pääse helpommalla?

Ai että sä jaksat huvittaa kerrasta toiseen. Vähän ehkä jo rakoilee parisuhdetuputus naisille. :)

Sinulla se rakoilee ihan selvästi:D mene nyt sinne ikäero ketjuun huolehtimaan deittipalvelujen oikeista ikärajauksista, dear

mies51v

Vierailija
15/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Sinulla se rakoilee ihan selvästi:D mene nyt sinne ikäero ketjuun huolehtimaan deittipalvelujen oikeista ikärajauksista, dear

mies51v

Saanko itse vielä valita mitä ketjuja luen? :)

Vierailija
16/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi *ittu. Et todellakaan saa miestä, mutta se ei johdu iästäsi, vaan huonosta itsetunnostasi. 

Kyllä ihmiset tuppaavat pariutua heikosta itsetunnosta riippumatta. Vaikeus tulee, kun ei kykene kritisoimaan toista ja heikon itsetunnon takia erotaankin. Hyvässä liitossa pärjää heikolla tai hyvällä itsetunnolla, kun vaan muistaa, että sen eteen on tehtävä töitä. Vaikein on itse muistaa rakastaa puolisoa joka päivä ja rakentaa rakkaus yhä uudestaan. Kun siinä jaksaa, hioutuu liitosta itsetunnollekin timantti.

Vierailija
17/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko karkeita. Hänhän kertoi heti alkuun olevansa vajaa kolmekymppinen. Ei siitä pidä pilkata, vaan tukea ja neuvoa ystävällisesti. 

Aika vajaalta tosiaan kuulosti.

Vierailija
18/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulimiekkosen uusin provoyritys💩

Vierailija
19/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 34v pienen lapsen yh ja löysin 25v miehen. Nyt ollaan oltu vuosia naimisissa.

Vierailija
20/40 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen se reilu nelikymppinen. Hei, voin heittää sut kaupunkiin kun ensi kerran ajan ohi😁 Ja tulen muuttoavuksi jos on tarvis. M44.