Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi kuolisi Ikean hyllyn alle, lohduttaisiko rehellisesti 40 miljoonaa siitä hyvästä?

Vierailija
07.01.2020 |

Mieti. Rehellisesti. 40 miljoonaa. Lapsen voi koittaa tehdä uudelleen, aika korjaa. 40 miljoonaa et voisi saada mitenkään.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin jäänyt kirjoitti:

Lohduttais siten, että saisi ostettua itselleen parasta ympärivuorokautista apua surun keskelle ja terapiaa loppuelämälle. Eikä tarvis stressata kuntoutuuko enää töihin. Itse suruun se ei vaikuttaisi, ainoastaan sen käsittelyn työkalupakkiin.

Suomessa kun lapsi saa narkolepsian rokotteesta, käännetään suunnilleen selkä ja leimataan luulosairaaksi. Soisin kunnon korvaukset noille perheille kuin myös valtiolta henkirikoksen uhrien perheille kunnon terapiarahat.

Mielummin henkirikosten uhrien perheille terapiarahat henkirikoksen tekijältä kuin valtiolta

Tottakai, mutta jos tekijä laittaa itsensä kylmäksi tai on varaton, niin kyllä mun verorahoista sais mielellään korvata uhrien omaisille. Esim. Bulevardin perhesurman perheenjäsen joutui itse siivoamaan ja jäi aika yksin. Itse en ole vastaavaa kokenut, läheisen kuoleman muuten kyllä ja yksin jäämisen, mutta ystäväni sisko kuoli perheväkivallan seurauksena ja yksin ovat omaiset jääneet. Kun ihmisellä on pahin hätä, toivoisin hänelle apua. Se tulee valtiolle halvemmaksi. En itse tiedä, palaudunko työkuntoon mutta jos olisin saanut heti keskusteluapua aiemmin...

Vierailija
22/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei korvauksista kerran jalojen ja pyyteettömien av-mammojen mielestä ole mitään iloa, niin eikö korvaukset voisi sitten kokonaan poistaa? Voitte tehdä kansalaisaloitteen sen puolesta. Itseäni ainakin 40miljoonaa lohduttaisi siinä mielessä että voisin lopettaa työt ja perustaa vaikka säätiön lapseni nimissä jonkin lapsia koskevan hyväntekeväisyyden parissa.

Ei siinä ole mitään jaloa tai pyyteetöntä että tietää miten ihmisen tunteet toimii. Ne ei lopu millään rahasummalla. Sillä ei myöskään tutkimusten mukaan ole merkitystä onko ihmisellä 1 miljoonaa vai 40 miljoonaa. Tietyn pisteen jälkeen rahalla ei enää ole lisäarvoa onnellisuuden tuottamisessa. Ihminen saa tyydytettyä kaikki tarpeensa niin paljon vähemmälläkin kuin 40 miljoonaa. Monet toki haalii sitä pakkomielteisesti enemmän kuin ikinä tarvitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rakennuttaisin unelmien talon unelmien tontille ja lähtisin unelmien lomille ja pukeutuisin unelmien vaatteisiin, söisin unelmien ruokaa jne., ne kaikki muistuttaisivat siitä, mikä menetys ja suru on kaiken takana...Vaikeaa sanoa, olisiko rikkampana siltins. lohdullisempaa.

Lapseton takuueläkeläinen (834€/kk) N50 ja risat

Vierailija
24/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit kuolemassa nälkään myisit tyttäresi satkusta ihmiskauppiaalle

SAMOIN jos saisit nyt AIKUISTEN oikeesti sen 40 miljoonaa

mitä hyödyttää olla tekopyhä?

Vierailija
25/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit palstalla ulistaan et 3000 nettoliksa ei riitä lasten elättämiseen?????

Vierailija
26/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin itkisin Rolls Roycen takapenkillä kuin ruuhkabussissa rankan työpäivän jälkeen.

Vierailija
27/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei korvauksista kerran jalojen ja pyyteettömien av-mammojen mielestä ole mitään iloa, niin eikö korvaukset voisi sitten kokonaan poistaa? Voitte tehdä kansalaisaloitteen sen puolesta. Itseäni ainakin 40miljoonaa lohduttaisi siinä mielessä että voisin lopettaa työt ja perustaa vaikka säätiön lapseni nimissä jonkin lapsia koskevan hyväntekeväisyyden parissa.

Ei siinä ole mitään jaloa tai pyyteetöntä että tietää miten ihmisen tunteet toimii. Ne ei lopu millään rahasummalla. Sillä ei myöskään tutkimusten mukaan ole merkitystä onko ihmisellä 1 miljoonaa vai 40 miljoonaa. Tietyn pisteen jälkeen rahalla ei enää ole lisäarvoa onnellisuuden tuottamisessa. Ihminen saa tyydytettyä kaikki tarpeensa niin paljon vähemmälläkin kuin 40 miljoonaa. Monet toki haalii sitä pakkomielteisesti enemmän kuin ikinä tarvitsevat.

Suomessa onnellisuuden kannalta 70K vuosiansiot on tällä hetkellä se piste, jonka jälkeen raha ei enää tee onnellisemmaksi. Jossain kohtaa omaisuuden vartiointi alkaa tuntua pahalta. Tuohon päälle oman lapsen menetys niin ei varmasti olisi koskaan niin onnellinen kuin sen 70K/v tienaava, joka sai pitää lapsensa.

Vierailija
28/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ois myyny HETI

hakkas ja piti nälässä

puhukaa vain omista tekopyhistä tunteistanne

Pillusta tulee jotain kun sinne tökkää kullin ja hinkkaa

Pillun yläpäätä puhutellaan sitten äidiksi

Vierailija
29/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä - saisin viimein taloudellisen ja sen todellisen vapauden!

Vierailija
30/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit kuolemassa nälkään myisit tyttäresi satkusta ihmiskauppiaalle

SAMOIN jos saisit nyt AIKUISTEN oikeesti sen 40 miljoonaa

mitä hyödyttää olla tekopyhä?

Aika moni vanhempi ei myy lapsiaan siinäkään vaiheessa kun on kuolemassa nälkään. Moni kyllä myy itseään, että saa lapselle ruokaa.

Vierailija
31/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi se aika hyvin jos omasta mokasta saisi noin paljon rahaa.

Vierailija
32/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ihana lapsi eituu vaihtaa vanhuksen paskaisia vaippoja?

Saaks sen lapsen vaihtaa eläkkeellä 40 miljoonaan?

Entäs rikollisen narkkilapsen? saisko siitäkin jotain..vaikka pari sataista?

Vierailija
33/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ois myyny HETI

hakkas ja piti nälässä

Jaha, väittelen täällä taas mielisairaitten kanssa. Pitää varmaan alkaa tekemään jotain.

Vierailija
34/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduttaisi. Mulla on rahaa ja se ei poista surua.

Silti, korvausvelvollisuus pitää olla valmistajalla jos tietoisesti tuottaa vaarallisia huonekaluja.

Vierailija
35/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Äiti asuu jossain tosi-alkoholistien hoivakodissa, ja koska on aina vihannut minua, on varmasti "testamentannut" vähät tavaransa serkulleni kuten aina uhkaili. Äiti muuten joi itse samaansa, vähän alle 100 000 euron perintönsä kurkusta alas.

Isä asuu uuden vaimonsa kanssa vuokralla ja on käsittääkseni ulosotossa ties mistä veloista.

Miinuspuolelle tulen jäämään. Joskus se suututtaa: joku rahallinen korvaus surkeasta lapsuudesta olisi kiva. Kun vielä ainoana lapsena joudun selvittämään kaiken, mm lapsuudessaan parikymmentä kertaa muuttaneen äitini perunkirjat

Vierailija
36/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduttaisi mikään summa.

Mutta miksei ihmiset ole vieläkään oppineet ankkuroimaan noita hemmetin lipastoja :/

Vierailija
37/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ois myyny HETI

hakkas ja piti nälässä

Jaha, väittelen täällä taas mielisairaitten kanssa. Pitää varmaan alkaa tekemään jotain.

eli lapsia tekevät vain mieleltään terveet äidiksi sopivat?

Mitä asialle pitäisi tehdä?

Oletko pitkäaikaistyötön?

Vierailija
38/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti ois myyny HETI

hakkas ja piti nälässä

Miksi se ihana lapsi eituu vaihtaa vanhuksen paskaisia vaippoja?

Saaks sen lapsen vaihtaa eläkkeellä 40 miljoonaan?

Entäs rikollisen narkkilapsen? saisko siitäkin jotain..vaikka pari sataista?

Vierailija
39/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lohduttaisi eikä auttaisi yhtään. Raha ei ole mulle mikään juttu. Sen verran kun on, että perustarpeet saa, niin se riittää. En osaisi tai varsinkaan haluaisi käyttää tämmösiä rahoja. Tai antaisin ne hyväntekeväisyyteen. Kaikkea ei voi ostaa enkä ottaisi tämän tapauksen rahoja. Jostain syystä ihminen on jotenkin sairaan ahne. Ottaa enemmän kuin tarvitsee ja ihan mikä tahansa raha kelpaa.

Vierailija
40/139 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ollut suurimman osan elämästäni köyhä niin veikkaan että kyllä lohduttaisi. Tai jos ei lohduttaisi niin helpottaisi elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän