Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin murhe elämässäsi tällä hetkellä?

Vierailija
06.01.2020 |

Mikä on suurin tai suurimmat murheet elämässäsi juuri tällä hetkellä?

Itselläni lapsen heikko koulumotivaatio ja omien vanhempien vanheneminen.

Eikä pliis vertailuja tai vähättelyjä - jokaisen murheet ovat todellisia, olivat ne sitten pieniä tai suuria.

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pahentunut alkoholismi, jota en jaksa enää. —> Pitäisi löytää voimia erota, järjestää asiat, hankkia asunto. Pärjäisinkö taloudellisesti ja muutenkin?

Kohtalotoveri. Joulu meni juoppoa katsellessa. Mietin jatkuvasti mitä pitäisi tehdä, erota vaiko yrittää vielä kerran saada mies hoitoon.

Jos eroan, niin en pysty yksin pitämään isoa taloa. Mikä olisi lapsen kannalta parasta? Menettää isä vaiko kärsiä huonosta isästä? Ja jos erotaan niin silloin koko elämä muuttuu koska pitää muuttaa ja luopua monesta nykyisestä asiasta.

Voit saada paljon uutta tilalle. Lapsi ei kärsi pienestä mutta raittiista kodista, juhlat pilaavasta juoposta sitäkin enemmän.

Kun lopettaa aikuisen hyysäämisen, hänen on pakko ottaa itsestään vastuu kuten kuuluukin.

Todennäköisesti näin. Tosin lapsi pitää isästään (on selvin päin ihan hyvä isä), ja tiedän ettei isäsuhde jatkuisi ollenkaan eron jälkeen.

Ero tarkoittaisi tosiaan todennäköisesti muuttoa eri alueelle, uutta asuinympäristöä, koulua ja kaverisuhteita. Myös lemmikeistä saattaisi joutua luopumaan. Eli todella paljon kaikkea uutta.

Aikuista ihmistä en jaksaisi enää hoitaa kun ei itse itsestään huolehdi.

Vierailija
282/287 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen lemmikki otti ja kuoli eilen sitten.

Lemmikki oli mukana menossa 13 vuotta, ja nyt sitten en tiedä pitäisi itkeä vai nauraa. Molempia ?

Tyhjä häkki vaan nököttää vielä olohuoneessa. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-äidin kuolema

-parisuhteen huono vaihe ja toiseen mieheen ihastuminen (saatan olla vaan myös sekasin ensimmäisestä kohdasta)

Vierailija
284/287 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys. Lähettänyt varmaan 126 hakemusta 7kk aikana, eikä vaan natsaa. Pari haastattelua ollut, mutta paikat menneet nuoremmille. 

Vierailija
285/287 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-äidin kuolema

-parisuhteen huono vaihe ja toiseen mieheen ihastuminen (saatan olla vaan myös sekasin ensimmäisestä kohdasta)

Toinen johtuu ensimmäisestä eli olet sekaisin. Saman kokenut.

Vierailija
286/287 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sössin välini ihastukseeni ja nyt hän on kylmä minulle.

Vierailija
287/287 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sössin välini ihastukseeni ja nyt hän on kylmä minulle.

Voi olla kylmä senkin takia, että välittää ja se ilmenee tuollaisena kylmyytenä. Suojamuuri tai jotain. Mies ei enään uskalla olla normaali, koska pelkää reaktiota eikä halua olla tyrkky.  Mun vaimon kanssa oli sama ja ikinä ei oltaisi yhdessä ellei vaimo olisi niellyt ylpeyttään ja soittanut mulle. Ikinä en olisi itse soittanut, koska luulin, että vaimoa ei kiinnosta. Mitä voit menettää? Ylpeyden? Parhaassa tapauksessa saat siitä hyvän ukon itsellesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan