Nainen: Ottaisitko mieluummin 170 cm pitkän bodarin vai 195 cm pitkän ruipelon mieluummin?
Kommentit (152)
Ottaisin fiksumman. Olen tosin aina tykännyt ruipeloista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa naiset miksi bodarit eivät ole suosiossa? Niillä on kuitenkin lihaksia ja pitävät itsensä treenaamalla kunnossa.
Rahkapetriys, harrastuksen viemä aika ja se että bodarit on hitaita ja kömpelöitä puuskuttajia. Minuun vetoaa enemmän hoikka ja jäntevä versio vaikka mainitusta 170 cm miehestä. Sellainen juoksijatyyppi. Ketterä ja energinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa naiset miksi bodarit eivät ole suosiossa? Niillä on kuitenkin lihaksia ja pitävät itsensä treenaamalla kunnossa.
Rahkapetriys, harrastuksen viemä aika ja se että bodarit on hitaita ja kömpelöitä puuskuttajia. Minuun vetoaa enemmän hoikka ja jäntevä versio vaikka mainitusta 170 cm miehestä. Sellainen juoksijatyyppi. Ketterä ja energinen.
No ne on sellaisia puhkuvia pullisteijoita. Kuka sellaista nyt jaksaa katsella.
Ottaisin mieluiten vaikka sen 168 cm empaattisen älykön, jonka kanssa on mukava olla.
Lyhyet bodarit on kyllä huvittavan näköisiä, ovat sellaisia paksuja, lyhytraajaisia ja turvonneita. Leveäharteiset pitkät bodarit ovat näyttäviä.
Otin 192cm ruipelon<3 Pitkät hoikat miehet on hot.
Oikeastaan lyhetkin hoikat miehet on hot. Ja keskimittaiset. (Olen niin lyhyt, että 160cm mieskin olisi hitusen itseäni pidempi, että pituus on ihan täysin se ja sama.)
Enkö millään saisi 170 cm ruipeloa?
170 cm pitkän bodarin ehdottomasti.
Ottaisin lyhyehkön tai keskimittaisen ruipelon, mieluiten pitkätukkaisen.
Vierailija kirjoitti:
Enkö millään saisi 170 cm ruipeloa?
Kyllä, hae eineshyllyltä paketti soijanakkeja.
193.
siitä pitkästä voi tulla bodari mut bodarista ei voi tulla pitkää
EN KUMPAAKAAN. Tykkään normaalipainoisista. Pituudella ei väliä.
Mun poika on 195 cm ja painaa alle 70kg. On kuvan kaunis. Oon koittanu tyrkkiä sitä mallimaailmaan, josta kyllä ei ole innostunut. Tää oli kyllä OT.
Mut joo, 100* mieluummin ottaisin pitkän ja hoikan, kuin pätkän, joka on itsensä huonossa itsetunnossaan pumpannut täyteen (aineita ja) lihaksia. Voihan se pitkäkin kehittää lihaksiaan tai hankkiutua normaalipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on 195 cm ja painaa alle 70kg. On kuvan kaunis. Oon koittanu tyrkkiä sitä mallimaailmaan, josta kyllä ei ole innostunut. Tää oli kyllä OT.
Mut joo, 100* mieluummin ottaisin pitkän ja hoikan, kuin pätkän, joka on itsensä huonossa itsetunnossaan pumpannut täyteen (aineita ja) lihaksia. Voihan se pitkäkin kehittää lihaksiaan tai hankkiutua normaalipainoon.
Painota sille pojalles minkä näköisiä mimmejä mallimaailmassa tapaa. Luulis että alkaa kiinnoistamaan...
170 normaalilla kehonkoostumuksella, kiitos
T. 160 itse