Nainen: Ottaisitko mieluummin 170 cm pitkän bodarin vai 195 cm pitkän ruipelon mieluummin?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, trolli51 löysi ketjuun, ylläri. Viimeks oli kiven kovaa vänkäämässä kuinka kaikki naiset innostuisivat siitä roinanneesta bodarista, jonka sydän loppuviimeksi levisi aineiden takia.
Rouva kulkee itse selvästikin silmät ummessa. Ei kenenkään kroppa ole ainoa syy minkä takia kiinnostua, mutta on sillä suuri merkitys.
Toiselle kommentoijalle en sanonutkaan, että clooney on bodari vaan hyvännäköinen..naiset ei ihastu hyvännäköisiin miehiin. ..
mies51v
Sehän on kiva, että olet sen jankkaamisen jälkeen oppinut edes tuon verran naisista.
Tässä ketjussa ei taidettu käsitellä suoranaisesti hyvännäköisiä miehiä.
Siis se kumpi jää pystyyn kehässä.
Se kuka lyö kovaa. Tuskin ruipelo lyö kovaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, trolli51 löysi ketjuun, ylläri. Viimeks oli kiven kovaa vänkäämässä kuinka kaikki naiset innostuisivat siitä roinanneesta bodarista, jonka sydän loppuviimeksi levisi aineiden takia.
Rouva kulkee itse selvästikin silmät ummessa. Ei kenenkään kroppa ole ainoa syy minkä takia kiinnostua, mutta on sillä suuri merkitys.
Toiselle kommentoijalle en sanonutkaan, että clooney on bodari vaan hyvännäköinen..naiset ei ihastu hyvännäköisiin miehiin. ..
mies51v
Sehän on kiva, että olet sen jankkaamisen jälkeen oppinut edes tuon verran naisista.
Niin kommentti oli tuohon, että korvien väli ratkaisee ei ulkonäkö.
Minä tiedän teistä aivan riittävästi.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
195 jaksaa paremmin sängyssä.
Kuinka hirveän kauan sitä miehen pitää sängyssä jaksaa peuhata ?
Tuntikausia tarvitse kenenkään jaksaa, johan siinä puutuu paikat.
Siinä bodari tikkaa menemään kuin ruipelokin. Voi olla päinvastoinkin jos ruipelo ei ole urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Sovinisti ei tiedä naisista lähtökohtaisesti paljon paskaakaan. Vääntää vain oman totuutensa haluamaansa muotoon.
Piena-keskustelu oli täynnä väsynyttä jankkaustasi kuin ihan varmasti naiset innostuis. Joopa joo.
Bodaria en ottaisi vaikka maksettaisi, hulluja narkomaaneja. Enkä kyllä bnoin pitkääkään.. joutuisin katselemaan muniin. Piirtäisinkö sinne naaman..
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195 jaksaa paremmin sängyssä.
Kuinka hirveän kauan sitä miehen pitää sängyssä jaksaa peuhata ?
Tuntikausia tarvitse kenenkään jaksaa, johan siinä puutuu paikat.
Siinä bodari tikkaa menemään kuin ruipelokin. Voi olla päinvastoinkin jos ruipelo ei ole urheilija.
Bodari ei jaksa aerobista. Kävelepä jonkun kaapin vieressä kadulla joskus huviksesi, ja kuuntele kun se hengittää. Sen nimittäin kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Sovinisti ei tiedä naisista lähtökohtaisesti paljon paskaakaan. Vääntää vain oman totuutensa haluamaansa muotoon.
Piena-keskustelu oli täynnä väsynyttä jankkaustasi kuin ihan varmasti naiset innostuis. Joopa joo.
Me tiedämme teistä aivan riittävästi, jopa liikaakin. Kieroilu ei mene läpi :D
mies51v
Otin just tuollaisen ruipelon kohta 20 vuotta sitten, tuossa se köllöttää edelleen vieressä<3. Bodareista en pidä.
Viehätyn nimenomaan pitkistä ruipeloista, joten 195 hoikkeliini tänne ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Dieselnoi saattaa olla kanssasi vähän eri mieltä.
Olisi mahtavaa saada 195cm ruipelo <3
185cm, mutta ruipeloidesta voisi vähän karsia ;)
170 senttisen bodarin, vaikka en bodatuista vartaloista tykkääkään.
Mieluummin 170cm timmi ja hoikka mies (ei ruipelo, vaan sellainen kuin hyväkuntoiset nuoret miehet on).
En halua itseäni huomattavasti pidempää miestä, vaan suunnilleen samanpituinen kuin minä on paras.
Ja kauniit kasvot tärkeämmät kuin kroppa, vaikka kropankin pitää olla suht. kunnossa eli ei lihava tai huonoryhtinen ruipelo, eikä toisaalta myöskään köntti eli bodari.
Vierailija kirjoitti:
Saisinko 170-senttisen ruipelon? Bodarit eivät sytytä eivätkä yli 180-senttiset.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dieselnoi saattaa olla kanssasi vähän eri mieltä.
Tuskin olisi. sitä varten ne painorajat on. Mitä painavampi niin sitä kovemmat iskut. On ihan terveysriski mennä ruipelona kehään jytkyn kanssa. Jytky tuuttaa sellaisia tööttejä että tumahtelee alaparrut siihen malliin notta katosta ropisee laastit.
170cm bodarin. En tykkää laihoista miehistä.
mies51v