Mikä on/oli/olisi sinulle viimeinen niitti erota?
Pettäminen?
Salasuhde?
Kylmyys?
Välinpitämätömyys?
Erilleen kasvaminen?
Tyhmyys?
Kommentit (31)
Jatkuva haukkuminen ja muu henkinen väkivalta. Sitten oli ihan hämmästynyt ja ihmeissään, kun halusin lopettaa tapailun.
Nuo kaikki. Vain aikataulussa on eroa.
Tein yhtenä päivänä kaiken väärin, en siis valtaosaa, vaan kaiken. Siitä lähtien elämässäni ei ole ollut yhtäkään naista, eikä tule. Otin väärän juoman pizzeriassa taisi olla se viimeinen niitti. Otin siis tylsän juoman itselleni (kokis).
Jos puoliso teeskentelisi orgasmin.
M. 45
Mies oli hyvä, mutta äärimmäisen tylsä. En minä sellaista miestä jaksa, joka ei halua mun kanssa lasta ja oksentelee kahden viinilasin jälkeen.
Minä olen joko raskaana tai en ole eli en juo tai juon.
Ja mies joko juo mun tahtiin tai ei juo.
Tätä on jossain määrin järkevä kysyä vain jo tapahtuneille eroille. Missä järjestyksessä asiat tapahtuivat. Mutta tulevasta ei kyllä tiedä. Se viimeinen niitti ei välttämättä ole se pahin. Ja kaikki riippuu asiayhteydestä ja taustasta. Valehtelu ja mustasukkaisuus voivat olla deal-breaker tai sitten. Itse esim. valehtelin vaimolle, kun en kertonut, että talvirenkaat piti vaihtaa uusiin. Olisi turhaan harmitellut rahanmenoa. Tai vaimo voi olla mustasukkainen ajastani. Toisaalta valehtelu peliongelmasta tai aiheeton epäily salasuhteesta ovat taas toista kokoluokkaa olevia ongelmia.
Nuorempana olesssani kihloissa, naimisiin menossa mieheni pettäminen oli mielestäni hyvä syy lopettaa suhde välittömästi. Pettäminen oli ketänyt selkäni takana kauan ja olin jotain aavstellut ja kysynytkin. Hän piti minua vainoharhausena mustasukkaisena. Sukulaiselta kuulin sitten mitä touhuaa.
Nykyisestä suhteesta olisi pitänyt jo vuosia sitten lähteä. Perheessämme oli pieniä lapsia ja sain usein kuulla olevani idiootti ja vaikka mitä. Väsyneenä en vaan silloin jaksanut tehdä mitään. Hälyytyskellojen olisi pitänyt soida edes silloin kun noiden sanallisten loukkausten jälkeen ei koskaan ikinä tullut minkäänlaista anteeksipyyntöä. Nykyään ainoa läheisyytemee on olla joskus samassa huoneesa.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli hyvä, mutta äärimmäisen tylsä. En minä sellaista miestä jaksa, joka ei halua mun kanssa lasta ja oksentelee kahden viinilasin jälkeen.
Minä olen joko raskaana tai en ole eli en juo tai juon.
Ja mies joko juo mun tahtiin tai ei juo.
1,5/5.... Ehdin hetken uskoa...
Alkoholi, pettäminen, alistaminen ja päivittäinen tappami_sella uhkailu ehkä oli merkittävimmät syyt.