Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIEPPI JA KUNTOSALIKÄHINÄ

Vierailija
06.01.2020 |

Siepin Instassa on taas kunnon kähinä käynnissä. Mielestäni Sara taas veti herneet nenään aivan turhasta. Mitä parjsttu komentoja itseasiassa sanoi?

Hän totesi että Sara ei ole salilla viihtynyt. Väite pitää täysin paikkansa, aivan samaa Sara on itsekin sanonut monta kertaa.

Lisäksi komentoja jatkoi, että pelkät urheiluvaatteet eivät kasvata lihaksia. Tämäkin täysin totta. Vai onko joku sitä mieltä, että urheiluvaatteet kasvattavat lihaksia?

Näistä totuuksista Sara siis ärähti. Kaiken lisäksi hän stoorissa paheksuu kommentoijan mielipidettä. Ja mikä pahinta ,hän paheksuu myös niitä, jotka ovat kommentoijan kanssa samaa mieltä. Toisinsanoen Siepin maailmassa ei saa olla kuin yksi ainoa mielipide ja se on Siepin mielipide.

Kaiken päätteeksi , jos kommentoija mielipiteessä oli joku piikki , näen että hän kritisoi sitä , että Sara mainostaa asiaa, jonka takana hän ei todellisuudessa itse seiso.

Paljon melua tyhjästä, sanon minä!

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Sieppi vaikuttaa älyllisesti todella yksinkertaiselta ihmiseltä. Ei voi muuta sanoa.

Kieltämättä. Sieppi valittaa jatkuvasti julkisuuden varjopuolista mutta samalla ei osaa olla ilman huomiota. Hän vaikuttaa siltä, että hän on joutunut julkisuuteen vähän kuin puolivahingossa ja nyt on ihan hukassa itsensä kanssa. Jotkut muut julkkistyrkyt ovat hetkittäin edes hauskoja ja viihdyttäviä, Sieppi on ainoastaan tyhmä. 

Eiköhän joku jossain vaiheessa väittele someuhriutumisen käytöstä mainonnassa ja poliittisessa kampanjoinnissa. Vaikuttaa olevan melko menestyksekäs strategia höynäyttää yksinkertaisia.

Hyvä huomio. Nykyään somekohujen järjestäminen on keino pysyä pinnalla, ja siitä voi saada rahaakin. Sieppi vaikuttaa simppeliltä mutta osaa ilmeisesti hankkia massia manipuloinnilla. Jos somekohua ei synny, aina voi repäistä tissit tiskiin tai laittaa persekuvan Instaan ihan muuten vain. 

Vierailija
82/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi hyväksyä itseäni, jos olisin teidän kaltainen nettikiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on ollut tarkoitus kannustaa liikkumaan, mutta kyllähän tuosta Siepin omasta aloituksesta tulee vähän veetuileva kuva. Älä nyt pillastu, vaikka siellä jotain pullaa varmaan tällä hetkelläkin mussutat. Eli sellainen, että nimenomaan erottelee itseään muista. Sitten joku vastannut yhtä veetuilevaan sävyyn, että no et kyllä itsekään siellä salilla ole viihtynyt. 

Juuri näin olisin kirjoittanut , jos olisin osannut pukea ajatukseni sanoiksi! On niin helppoa huumorin varjolla näpäytellä muita, mutta varjelkoon jos samanlainen näpäytys kohdistuu itseen.

Arvostelematta lainkaan Saraa henkilönä kysyn mielipidettänne hänen meikistään? Onko se mielestänne hänen parhaita puoliaan korostava? En ymmärrä, miten ihminen, jolla on niin kaunis ja kuultava Iho , peittää sen tuollaisen ja likaisen näköisen tekorusketuksen alle. Kulmat ovat kauniin muotoiset mutta ehdottomasti liian tummat ja tekevät hänestä hiukan kovan näköisen.

Ehkäpä hän meikkaa siten, mikä itseään miellyttää. Varmaan aivan yks hailee mitä joku täysin random tyyppi ajattelee. Jos esimerkiksi itselleni joku sanoisi, että olisipa kivan näköinen joku tietyn värinen luomiväri minulla, niin aivan se ja sama jos itse en siitä pidä. Jatkaisin meikkaamista ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Mikä ihmisiä vaivaa kun kuvitellaan, että jonkun tulisi tehdä asioita tietyllä tavalla siksi, että muiden mielestä olisi parempi. Nyt pää pois sieltä pe*seestä.

Vierailija
84/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, kun laitetaan liian isot silikonirinnat ja ei tajuta, kuinka rumalta ne näyttävät korostavassa topissa.

Saralla on aidot rinnat! Palstamammat vain kateellisia!

Vierailija
85/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullinen hahmo...

Vierailija
86/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saralla mielestäni on aidot, kuvia kun katsoo niin ihan luomua on. Muutenkin topakan oloinen nainen.

No ei ole aidot. Yhtäkkiä lomamatkalla suureni rinnat.

E-pillerit turvottaneet niitä hieman 🤔

Vierailija
87/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hienoa, kun rinnat ovat, kuin meloni ja pää kuin viinirypäle. Häiritsee. Saran pitäisi saada isompi pää!

Vierailija
88/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Saran olisi taas kannattanut miettiä muutaman kerran ennen kuin ottaa tuollaisen kuvan ja laittaa mukaan tuollaisen tekstin. Miksi hän aina vaan tekee noin? Vaikea ymmärtää, kun hän ei vaan ikinä opi virheistään. Kun onhan selvää, että moni pitää outona että Sara menee salille ottamaan selfie kuvia ja postaa ne someen. Kuvissa hän esittelee urheiluvaatteita ja rintojaan. Niin onko ihme, että joku vähän kyseenalaistaa tuon kaltaisen mainostamisen.

Alhainen älykkyysosamäärä?

No kieltämättä, tyhmältähän Sara vaikuttaa, siis yksinkertaisesti yksinkertaiselta. Eihän siitä ole pitkä aika siitä täysin käsittämättömästä raitapaita postauksesta lentokoneessa, ja nyt taas täysin typerä kuva ja lapsellinen teksti kuntosalilta.

Vierailija
89/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Huomiota keinolla millä hyvänsä. Herne nokassa tyttösellä milloin mistäkin.

Vierailija
90/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Huomiota keinolla millä hyvänsä. Herne nokassa tyttösellä milloin mistäkin.

Luulen., että olisi parempi mennä vielä äitinsä huomaan sen somessa kiukkuilun sijaan.

Vierailija
91/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Kaikki nämä fitness-pimut on heikkoja ja lihaksettomia. Treenattu alavartalo ja ylävartalo on sitten joku pulkannaru jossa muoviset kumipallot.

Vierailija
92/105 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kyseessä ollut se, etteivät lihavat saisi mennä salille, vaan se, että insta-julkkikset menevät vain poseeraamaan salille urheilukamppeissa, vaikkeivat mitään liikuntaa harrastakaan.

Ja se toppiviritelmä oli ihan käsittämätön.

Vierailija
93/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sara taas uhriutuu, jokaisen kuvan takana on oikea ihminen, ja jokaisen pitää miettiä, mitä someen kirjoittaa jne. TOTTA. Tässä Sara olet oikeassa. Mutta nyt kun et vaan itse mieti, mitä kirjoitat, ja minkälaisia kuvia someen laitat. Tämä kai se pointti tässä nyt on. Eli nyt Sara ET vaan tee itse niin kuin sanot. Esim. aika monella on muistissa sinun itse aloittama raitapaita case..

Vierailija
94/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Sara taas uhriutuu, jokaisen kuvan takana on oikea ihminen, ja jokaisen pitää miettiä, mitä someen kirjoittaa jne. TOTTA. Tässä Sara olet oikeassa. Mutta nyt kun et vaan itse mieti, mitä kirjoitat, ja minkälaisia kuvia someen laitat. Tämä kai se pointti tässä nyt on. Eli nyt Sara ET vaan tee itse niin kuin sanot. Esim. aika monella on muistissa sinun itse aloittama raitapaita case..

Sara on tainnut mussuttaa liikaa pullaa.

Vierailija
95/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara voisi aloittaa pienentämällä rintansa.

Vierailija
96/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että kuntosalilla voi käydä ihan kuka vaan ja vähän harrastelemassa.

Totta Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Kuka tahansa voi käydä kuntosalilla ja vetää päällensä vaikka Minkälaiset kuluneet salihousut ja se on ok!sen sijasn en oikein ymmärrä tuota Saran mainostamaa tyyliä: poseerataan viimeistä huutoa olevissa vetimissä ja täydessä maskissa ja esitetään että kovasti käydään kuntosalilla!

Eihän esittänyt, kertoi vaan että jollain salilla on nyt tarjous, jota hänenkin seuraajat voi hyödyntää. Missään ei väittänyt käyvänsä "kovasti kuntosalilla".

Vierailija
97/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden sortin huoraamista tuokin mainostaa jotain kämäistä kuntosalia esittelemällä tissejä ja persettä. No, ei Lidlin kassalta voi muuta odottaa.

Yhden sortin nettikiusaamista, kun haukkuu bloggaajaa joka tekee työtänsä.

Missä kuvassa on takapuoli esillä?

Totuus on totuus, eikä kiusaamista. Sara Siepillä on kaikki mahdollisuudet tehdä jotain tuottavaa ja ihmiskuntaa laajemmin hyödyttävää työtä.

ja sinulla on kaikki mahdollisuudet seurata niitä bloggaajia jotka tekee jotain tuottavaa ja ihmiskuntaa laajemmin hyödyntävää työtä. Mitä työtä itse teet? Toivottavasti kovastikin ihmiskuntaa laajemmin hyödyntävää, muutenhän sillä ei ole merkitystä. 

Jos tuon postauksen ja mainitun tarjouksen innostamana edes yksi Saran seuraajista päättää lähteä salille kuntoilemaan, on postaus ollut hyödyllinen. 

Vierailija
98/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo ihmisestä että seuraa jotain silikonibimboa sen sijaan että pohtisi vaikka Gretan sanomaa.

Vierailija
99/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa saa omassa Instagramissaan ihan älyttömän ilkeitä viestejä, mutta Maisa peukuttaa niitä ja virnuilee takaisin. Maisalla on hyvä itsetunto ja tekee mitä haluaa, ja se taas lisää vettä myllyyn ja ihmiset ilkeilevät tälle kahta kauheammin.

Olen käynyt joskus uteliaisuuttani katsomassa näiden ilkeiden kommentoijien profiilia ja ymmärtänyt, miksi he ehkä ärsyyntyvät. Jos itseltä puuttuu jotain mitä haluaa, saattaa vihata jotain, kenellä niitä asioita on...

Saralla on hyvä elämä, rahaa, ystäviä (varaa valita ne vielä) ja kauneutta. On selvää, että se herättää kateutta ja ne kadehtijat pitäisi vaan jättää omilleen. En käsitä tuota Saran uhriutumista jokaiseen negatiiviseen viestiin.

Kaikkihan sen tietävät, että ilkeät kommentoijat eivät itse ole kovin positiivisia ihmisiä, ja ehkä heillä on tarve sitten "ampua alas" niitä, ketkä vaikuttavat onnellisilta. Miksi sitten kiusataan porukalla takaisin tällaista ihmistä, tekevätkö positiiviset ihmiset sitä?

Ihmiset ottavat itseensä liian herkästi. Jos on oikeasti onnellinen ihminen ja tasapainossa itsensä kanssa, kestää kyllä tuollaisia kommentteja, niin kuin Sara nyt sai. Eihän kommentti edes ollut mikään superilkeä, perusveetuilua vaan, jolle itse olisin vastannut virnistellen.

Minua ei sitäpaitsi ärsytä Saran Instassa Sara, eivätkä haukkujat, vaan nämä pers*ennuolijat, jotka kommentoivat Saralle kuten tuntisivat hänet oikeasti. "Olet Sara kaunis sisältä ja ulkoa ja upea ihminen". Mistä sen tietää, onko kaunis sisältäkin kun hän tekee työtä somessa ja on puhunut avoimesti, että ylläpitää somessa tiettyä kulissia. Samalla tavalla ärsyttävät nämä, jotka tägäävät negakommentoijat ja haukkuvat ilkeästi takaisin. Tekeekö positiivinen ja onnellinen ihminen sitä, kiusaa tuntematonta takaisin, koska tämä on aukonut päätään tuntemattomalle missille?

Koko Instagram voitais lopettaa, se tekee ihmisistä aivan idiootteja.

Vierailija
100/105 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla haettuja kohuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme