Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin, sisko v**tuilee aivan kaikesta. Vuodesta toiseen

Vierailija
06.01.2020 |

Olen sanonut monta kertaa, etten jaksa sitä. Vastaukseksi saan lisää kiroilua ja v**tuilua. Aikuinen ihminen, mutta käytös ei todellakaan ole sen mukaista.

Minua ei edes yritetä ymmärtää. Ikinä. Kun yhden kerran tulee poikkeustilanne, sekin on minun syytäni eikä kukaan kuuntele, kun kerron mistä se johtuu.

Normaalisti siskot voivat kommunikoida ihan kuten tavalliset ihmiset, normaalilla arvostuksella. Miksi minä ansaitsen v**tuilua v**tuilun perään ja kiroamista?!?

Jatkuvaa pommitusta eikä pyyntöäni elää rauhassa kunnioiteta ikinä. Minua kohdellaan kuin lasta tai idioottiteiniä. Olen aikuinen nainen, tosin ulkonäöltäni menisin lähestulkoon teinistä. Sen takia kukaan ei ota minua vakavasti eikä kohtele ikäni mukaisesti. Tunnen olevani täysin tukahdutettu enkä saa ikinä elää normaalia elämää kuten muut. Sisälläni kiehuu, kun asioihini puututaan ja yritetään kontrolloida AIKUISTA IHMISTÄ.

Kuten kerroin, tilasin jo uuden liittymän uudella numerolla. Ei tässä ole enää muuta vaihtoehtoa. Olen niin ahdistunut ja vihainen. Vannon, etten pidä mitään yhteyttä noihin s**tanan k**ipäihin ainakaan vuoteen.

HALUAN ELÄÄ AIKUISEN ELÄMÄÄ!!!!!!!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ongelmahan siskolla on. Ei tuollainen käytös ole normaalia. Olen huomannut, että hän muuttuu sen mukaan kenen kanssa seurustelee. Tällä hetkellä hänellä on joku kakaran näköinen mies, jonka kuvan olen nähnyt. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa tavata kyseistä henkilöä, mutta jokin hänessä on, kun on muuttanut siskoni tuollaiseksi sietämättömäksi mulkuksi. En sano, etteikö tällaista olisi ollut aiemmin, mutta nykyään tuo jatkuva kiroaminen ja v**tuilu on aivan loputonta.

Vierailija
2/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, ei ehkä kakaran näkönen mutta jotenkin luotaantyöntävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisiaan ei ole pakko sietää. Itse välttäisin tapaamasta häntä. Jos asuisin samassa talossa, poistuisin paikalta aina hänen tullessaan.

Vierailija
4/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hengaat siskosi kanssa? Oma vika.

Vierailija
5/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisiaan ei ole pakko sietää. Itse välttäisin tapaamasta häntä. Jos asuisin samassa talossa, poistuisin paikalta aina hänen tullessaan.

En vain ymmärrä miksi minua kohdellaan niin törkeästi??

Vierailija
6/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olenko hengannut???? Puhelimet on keksitty, tervetuloa 2020-luvulle 😴 juuri sain vaihdettua numeron, mutta nyt odottelen uutta sim-korttia ja sitä kautta uutta numeroa. Ja sitä numeroa ei ns. perheeni tule saamaan.

Vierailija
7/7 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olenko hengannut???? Puhelimet on keksitty, tervetuloa 2020-luvulle 😴 juuri sain vaihdettua numeron, mutta nyt odottelen uutta sim-korttia ja sitä kautta uutta numeroa. Ja sitä numeroa ei ns. perheeni tule saamaan.

No juuri niin. Puhelimet on keksitty ja niihin on keksitty blacklista-asetuksia ja sovelluksia pilvin pimein.

Kakkalistatuille numeroille luuri ei soi, ja puhelu/viesti menee suoraan roskiin. Toisessa päässä kuulostaa vain siltä kuin toinen ei koskaan vastaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän