Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän kaikkien lapsiperheiden elämä hirveää?

Vierailija
05.01.2020 |

Täällä saa sen käsityksen, että jos on lapsia niin elämä on pelkkää vastoinkäymistä ja ylämäkeä. Parisuhde kuolee, inhoatte toisianne ja lasten takia sinnittelette. Seksi loppuu ja väsyttää.. Niinkö se menee? Taidan harkita vielä haluanko sittenkään perhettä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja kiitollinen perheestäni. Mies ja kolme lastamme ovat elämäni tärkeimmät ihmiset.

Olisin saattanut jäädä vapaaehtoisesti lapsettomaksi, ellei mies olisi ollut avoin lasten saamiselle. Aina ei ole ollut helppoa, itselleni oli aluksi vaikea sopeutua äitiyteen ja lapsen/lasten tarvitsevuuteen, kaikkiin niihin ristiriitaisiin tunteisiin, joita äitiyteen voi liittyä, mutta nyt olen äärimmäisen iloinen siitä, millaiseksi olen kasvanut perheen myötä. En vaihtaisi perhettäni mihinkään.

Lasten kasvun seuraaminen, kasvattaminen, kaikki yhteiset tekemiset ja nyt jo teini-ikää kolkuttelevien vanhimpien lasten kanssa jutteleminen on mahtavaa!

Vierailija
42/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsia saanut ystäväni kertoo, kuinka koko elämä on hirveää, kiirettä, riitoja, huolia, jatkuvasti ongelmia, vaikka perheessä on kaikki rakennuspalikat päällepäin kohdallaan. Serkkujeni lapsia on myös k*ollut ja tehnyt i*tsem*rhan yms. Onnellisena totean että ihanaa elää yksin ilman parisuhdetta ja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan