Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Ensikot tiistaihin!+++

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan löytäny tän päivän pinoa niin ajattelin laittaa sen pystyyn...

Eilinen pino olikin vähän sekaisin, sieltä puuttui tosiaan muutama viesti! Noita sattuu aina välillä...

Siis voitteko kuvitella, mulla on ihan krapulaolo vaikka join tosiaan sen KAKSI kaljaa eilen ja nekin joskus ennen kuutta! Ei mulla kyllä ennen oo aurinko tällasta tuottanut, ja oon vielä pitäny huivia päässä niin ettei se ihan pehmenis... =)

Mitähän mun piti kirjottaa, täällä oli eilen tosiaan käynyt kuhina illalla! Tervetuloa uudet, mukaan vaan! Joku oli jo listannut nimiä ja ostoksia, sitä en minä vielä oo tehnyt mutta vielä ehtii! =) Tosin nimistä ollaan puhuttu miehen kanssa, että mistä tykätään jne. Jos meille joskus tulis tyttö niin sen toinen nimi on jo valmiina, miehen ehdotus! Ja on vielä niin kaunis nimi että tuli melkeen itku kun se sanoi tykkäävänsä siitä, se on sellanen hempee, kaunis nimi...

No joo, koulun itsenäisten töiden pariin taas, jos sitä vaikka sitten valmistuisi syksyllä! Ja nyt menossa kp22/28, eikä mitään erikoista näillä nurkilla!

Vierailija
2/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Naksulle pinosta *moi*

meitsi testasi sitten tänä aamuna herkällä Clearbluella tyylipuhtaan negan, eli taisi tämä inssi ja kierto mennä mönkään. Älkää pliis harmitelko, koska mä olen jo ihan ookoo!! Torstaina teen varmistustestin ja sitten jätän luget pois. Pari kiertoa luomusti ja sitten IVF - klinikka on vasta elokuussa auki, niin mulla ehtii jo toinen kierto olla hyvässä vauhdissa silloin.

Koettakaahan nyt muut enskakamut plussata! Mä ainakin otan sitten intiaanikesäplussan:=)

palailen kohta!

Mukavaa aurinkoista päivää!!

-mooli, pp11 (kp25)

ai niin vilkutukset tutuille***

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti katosi äskeinen viestini.

Naksulle piti vaan tsempittää, että tiedän fiiliksen kun täytyisi keskittyä kesäkuumalla opintoihin, ei ole kovin helppoa. Ja lisäksi yhdyn tuohon ihmettelyyn krapulasta pienenkin alkomäärän jälkeen, se on tuttua nyt helteillä. Lisäksi tuntuu että tulee ihan hiprakkaan jo esim. yhden viinilasillisen jälkeen - kummallista! Liittyy varmasti jotenkin tuohon nestetasapainoon näin kuumilla ilmoilla.

Nyt takaisin töihin, pöytä on pakko saada tyhjäksi ennen lomaa (johon siis enää pari päivää, hehkuti hehkuti!).

Jessis

Vierailija
4/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mooli! En harmittele jos et sinäkään! =) Uutta yritystä kohden vaan, jos on siis tarvis! ;) Mikäs toi IVF olikaan? Onko se se koeputkihedelmöitys vai? Mä oon niin huono noitten kirjainlyhenteiden kanssa, ei mee sitten millään muistiin noi " termit" ... Olitkos sä muuten käynyt siinä aukiolotutkimuksessa? Mulla on se sitten seuraavaksi kai edessä... Pus pus sulle!

Jessis: No hyvä että muidenkin viinapää kärsii! =) Ihan totta muuten toi että aine nousee päähänkin ku häkä tällasilla ilmoilla... Mutta oottekos huomannu sitten sellasta, että kun on etelässä ja ottaa siellä alkomahoolia, niin ei nouse päähän sitten ei millään! Me ainakin viime syksynä Kreikassa juotiin useampi tuoppi päivässä, eikä tuntunut missään! Täällä jos tekis saman niin ois jo ihan humalassa!

Vierailija
5/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tapahtui merkillinen juttu. Olin aamuseitsemältä ajotunnilla (autokoulua siis kun käyn). Kun kehällä kaasuttelin kahdeksaa kymppiä niin tien vieressä möllötti suuri ja kaunis HAIKARA! En oo siis koskaan nähny Suomessa haikaraa ja nyt heti kun rupes nää vauvantekohommat käynnistymään niin tuollainen eläin tupsahtaa tien viereen. Tuli ihan " wow" olo, että tän on pakko olla enne!! :))

Hyvä teille, joilla on lomaa. Meikäläinen paahtaa koko töitä toimistossa, jossa ei toimi ilmastointi :/

Onneksi synttärit just oviksen alla heinäkuun alussa niin jotain hubaa tiedossa :D

-Naksu-: sanoit ettei etelässä nouse päähän. Minä kun en etelässä ole ollut niin en tiedä :)

Tahtoo pois töistä ulos nauttimaan :)

Vierailija
6/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli: Vedätte kuule nyt yllätysluomuplussan kun klinikka on kiinni!!!

Mitenkäs se Naksu koko ajan voi pahoin?! Kummallista. Voisin melkein luulla, että tyttö on paksuna =)

Mä kävin eilen ultrassa ja sieltä löytyi suht kypsä munarakkula. Nyt sitten tikutetaan ovista, ei ainakaan tänään tullut vielä plussaa. Niin ja onneksi tuo ovulaatio tapahtuu vasemmalla puolella, koska mulla nyt sitten todettiin olevan tuolla oikealla puolella endometrioosi. Jos ne nyt mitenkään vaikuttaa noi puolet niin paljon... Se on kuulemma pieni, eikä lääkärin mielestä kannata leikata. Enemmänkin alkoi puhumaan että tehtäis tuo aukiolotutkimus. Suositteli sitä varsinkin jos ryhdytään inseminaatioon. Miehen tuotoksen alustavia tuloksia kuultiin ja arvosana oli hyvä. Ei mitään priimaa, mutta kuulemma ihan ok. Liikkuvuus pitäis olla yli 50 %, niin miehellä oli 51 %. Kunhan lopulliset tulokset tulee, niin sitten mietitään jatkoa.

Nyt tuli kiire, olen lähdössä stadiin kavereiden kanssa ja bussi lähtee puolen tunnin päästä ja mä istun yöpaita päällä vielä....

+++++

Vierailija
7/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 29/28 menossa ja eilen tuli vielä joku kumman mahatauti...vessas on eileen rampattu kyllästymiseen asti ja tänään onneksi enään kiertää mahassa, mutta tärkeintä että menkkoja ei näy... jossei huomenna näy niin ehkä usklatudun testaamaan...

nyt meen vielä lepäämään ja pitää tuota jaffaa juoda vielä...se kuulemma auttaa...

adette

Vierailija
8/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin minäkin tulla pitkästä aikaa kurkkaamaan. Viestit olen yrittänyt lukea joka päivä, mutta ei oikein ole ollut mitään ihmeempää kirjoiteltavaa.

Täällä on viikonloppu mennyt sotimalla, joten ihme oli että saatiin eilen oletetun oviksen aikoihin simpat liikkeelle. Molemmat vielä ihan vihaisina toisillemme ja mies puolikuollut edellisten öiden 3 tunnin unien jäljiltä (ei siis olla kyllä öitä riidelty, kunhan on muuten kukkunu ylhäällä)... Että termi pakkoseksi on nyt tullut tutuksi:D

Muutenkin on ollut vähän paska fiilis. Saako täällä edes sanoa noin?

Oon tosiaan kuluttanut aikaa ja bensaa työhaastatteluissa, kun joka paikassa pitää käydä kolmeen kertaan kaiken maailman testeissä. Testit on kuulemma menneet erinomaisesti ja haastattelutkin omasta mielestä ok, mutta nytpä ei vaan kuulu enää mistään työnantajasta mitään.

Olis ollu niin kiva jo mennä töihin, jo tässä on kuukauden päivät lomailtu! Noh täytyy nyt toivoa että työttömyyskassa mua muistais jollakin rahasummalla. Harmi vaan että en kyllä taida saada sen vertaa rahaa et se nostais tota perusäippärahaa jos nyt tässä joskus vaikka raskautuis. Kyllä on niin kivaa kun on toinen työtön ja toisella selkä p**kana. Ja vielä reilu kuukausi sitten kaikki oli oikein hyvin.

Anteeksi kauheasti tää vuodatus! Ei pitäis valittaa kun monella immeisellä menee varmasti vielä huonommin:(

Mitäs mun piti kommentoida, ei kykene enää muistamaan...

Ainakin Moolille tsempitykset seuraavaan kiertoon, jos nyt olet negan myötä luovuttanut jo tässä vaiheessa kiertoa! Kovasti toivoisin teille pidempään palstailleille plussia! ja tietty kaikille muillekkin.

Mistä tulikin mieleen, että vierailin eilen tuolla odotus-puolella lukemassa pinoja ja siellä vanhat tutut kasvattaa jo kauheeta vauhtia mahojaan ja raskausviikkoja:) Kiva käydä tsekkailemassa kuulumisia:) Käykös moni muukin kurkkimassa?

T: Ansku kp 16/~30

Vierailija
9/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus oma napaista selostusta tiedossa.

Olipas aamulla herätys, kun täti ryykäs kylään kunnon kipujen kanssa eli nyt olis kp1/28 menossa. Eilen tätiä illasta jo odottelin, kun tuhrutteli aikas paljon, mutta oli näköjään päättänyt yllättää aamulla. Onneksi olin ennakoinut, eikä täti päässyt sänkyyn valskaamaan. Nyt saa sitten pari päivää syödä särkylääkettä, että pystyy olemaan. Onneksi en ole yhtä pahalla päällä kuin eilen. Eilen otti niin pahasti päähän taas menkkojen alkaminen ja mies sai taas kerran kärsiä mun pahantuulisuudesta. Musta kun tulee tosi itkuherkkä sillon, kun menkat alkaa ja sillon tuntuu, että kaikki potkii päähän. Saan aikaiseksi " riidan" mistä vaan sillon, tosin taidan kiukutella itsekseni, kun mies ei onneksi lähde niihin " riitoihin" mukaan. Nyt tosin voi hyvällä omalla tunnolla nauttia juhannuksena hieman alkomahoolia ja rentoutua kavereitten kanssa mökillä.

Ai niin, tervetuloa kaikilla uusille, teitä oli aikas monta, joten en valitettavasti muista teiän nikkejä. En ole tainnut muistaa teitä, kun on vaan pohtinut omia tuntojani.

Plussasäteitä lähettelen kaikille tosi paljon.

Kathy, joka taitaa kohta mennä ottaan taas särkylääkettä =)

Vierailija
10/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette: bd bd! Hassua että toiset ne jaksaa odottaa ton testailun kanssa, itse olen niin kärsimätön että vaikka alkukierrosta suunnittelen etten testaa, niin loppukierrossa jo on aivan toiset ajatukset! Innolla odotan sun uutisia!!!!

Masu: No niinhän sitä voisi luulla, mutta tuskinpa vaan! =) Onhan tota aalloittaista yökötystä ollut jo lähes tulkoon viikon verran, mutta luulen että toi kuumuus/joku pöpö siellä vaan aiheuttaa sitä. Ja sitä paitsi just se että tota pahaa oloa on jatkunu jo niin kauan, vie toivot raskaudesta. Enpä usko että tässä vaiheessa kiertoa ois vielä mitään oireita! Kuulin just kaverilta että on tosi paljon nyt liikkeellä mahapöpöä, joten voi olla jotain sellasta. Ja lasten kanssa ku työskentelen niin sitäkin todennäköisempää... Kiva kuulla susta taas, ja tsemppiä tilanteen selvittelyyn!

Ansku: Täähän on juurikin se paikka missä paskat ja muut saa lennellä! =) Terapiaa parhaimmillaan! Toivottavasti jokin ratkaisu teille löytyy!

Missä on Killa?

Nyt takaisin kouluhommiin, en millään vaan meinaa pysyä poissa täältä! ;)

Vierailija
11/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uskaltauduin nyt viimein tulemaan keskusteluun mukaan kun meilläkin alkaa ensimmäisen yritys :) toivotaan että (pian) tärppää. Plussaonnea kaikille :)

Vierailija
12/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nää päivät ennen lomaa näköjään töitä paiskiessa ja iltaisin tahtoo olla ulkona, joten ei paljoo ehdi palstailemaan!

En enää eilisestä pinosta muista mitään, joten kommentointi jää vähään!

[b]Naksu[/b]: hitto kun sullakin on kovin hyviä oireita melkein koko ajan! Harmi vaan, että väärään aikaa kiertoa... :/ Otahan sä sit se seuraava plussa! *bd*

[b]Mooli[/b]: vai negan testasit?! No, mä olen kyllä pettynyt ja harmissani sun puolesta, vaikka sä ootkin noin reipas! Olin ihan vakuuttunut, että teillä tärppäsi!

[b]Jessis[/b]: ..ööö... jotain piti sanoa, mutta meni jo!

[b]Masu[/b]: tsemppiä tikuttamiseen ja sit intoa pupuiluun, kun saat sen plussan! Mulle on kanssa tehty se aukiolotutkimus. Ei ollut mahdottoman paha, vaikka etukäteen niin pelkäsin!

[b]Kathy[/b]: pahoittelut tädistä ja plussaonnea tähän kiertoon!

[b]Ansku[/b]: voi kun riiteöy on tylsää ja teidän tilanne muutenkin! Onneksi sentään saitte simpat asemiin odottamaan! Pidetään edelleen peukkuja pystyssä duunijuttujen puolesta! *bd*

[b]Miauu[/b]: ai säkin löydyit! :)

[b]Adette[/b]: sähän oot rautahermoinen! :)

Ai niin, taas oli uusia liittynyt joukkoon eli [b]tervetuloa[/b] vaan kaikille! Hetki menee ennen kuin nikit jää mieleen... Kukas se siitä haikarasta kirjoitti?! Hyvä enne!

Vierailija
13/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä töissä edelleen. AI-VAN TUSKAISTA. :/

Kohta himaan ja oon päättänyt omistaa tän illan vauvasta unelmoimiselle. Mä olen todella hulluna suunnitellut jo kaikkea! :D

Tuntuuko teistä kenestäkään siltä, että jos itse on ihan pää pilvissä vauva-unelmista niin mies siinä vieressä on hiljaa ja " tosi innostunut" . Olevinaan :) Mulla tällanen tunne, ja mies sanoo että " En mä ole nainen" , ihan ku se ois vaan naisen homma uneksia ja hömpöttää vauvajuttuja... siksi kai mä tänne tulinkin että jonkun kanssa sais hömpöttää :))

Kertokaapas kaikki että onko teillä tullut vauvakuumeen huumassa tullut hankittua tai varastoitua mitään vauvakamaa?

Itse olen säilönyt kaikki mahdolliset klassikosatukirjat, disney-klassikko leffat, muut klassikko-piirretyt tohtori sykeröstä olipa kerran elämään, ja jopa pienen pahvisen mikko mallikkaan olen säilyttänyt. ainiin, ja eilen sain sellasen prinsessaverhon sängyn ylle...siis pikkuprinsessan sängyn ylle, jos sellainen tulisi :)

Mä en osaa kauheasti osallistua noihin ovis-testijuttuihin tai muihin, kun meillä tosissaan ei ole kuin vasta äskettäin yritys alkanut... joten anteeksi kun en osaa oikein osoittaa myötätuntoa ja läsnä-elämistä teille!

mutta toivotan kaikkea hyvää teille rakkahiset enskahiset!

Vierailija
14/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmu pitkät pinot ootte taas väsänny...en meninaa pysyä perässä!

Enkä enää muista kenelle piti mitä kommentoida joten suokaa anteeksi..

Ainakin mooli oli testannu negan, en pahoittele kun et sitä halunnut, mutta eikös sun pitäny testata vasta torstaina? Oonko mä nyt ihan pihalla taas (ei kyllä olis mitään uutta).?

Pepsikin oli jossain välissä käyny morjestamassa, ihana kuulla sustakin välillä!!

nellamaija; kyselit juoman ohjetta joten täältä pesee;

LOUHISAAREN JUOMA l. Marskin juoma

5l vettä

5l mustaherukan LEHTIÄ (luit ihan oikein)

50g sitruunahappoa (apteekista)

n. 1kg sokeria (maun mukaan tietty)

lado kerroksittain huuhdellut lehdet ja happo, kaada päälle kiehuva vesi ja anna " hautua" yön yli. Siivilöi juoma ja kiehauta - sotke sokeri joukkoon. Pullota ja siinä se on. Nautitaan jääkylmänä, voipi vähän laimentaa jos siltä tuntuu. NAmia on, hyvää hellejuomaa!

Että näin, omassa navassa ei erityistä - ovista odotellessa, tänään vielä nega siinä hommassa.

Tappert

Vierailija
15/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mooli Mooli, sorry vaan mutta kyllä mua harmittaa puolestasi!! Toivon ihan kympillä että saat sen luomuplussan tässä välissä ennen syssyn koitoksia : )

Kuulkaas, joku kyseli että käykö muut taustailemassa Odottejien Ensikko-pinoissa; no mä sitten kävin kurkkaamassa, kun en ole pitkään aikaan käynyt. Alkoi ihan kauheasti masentaa; siellä on kaikki onnellisesti raskaana ja suunnittelee vauvanvaateostoksia yms. Pakko myöntää että olen ihan tosi tosi kade : ( Miten kauan sitä joutuukaan itse vielä odottelemaan... nyyh. Täällä taas vaan sadatta kiertoa mennään ja ovista bongaillaan, ja olo on kyllä tosi turhautunut. voi voivoi. No, kai täältä joskus vielä noustaan

t. Jessis ja superpessimistiset mietteet

Vierailija
16/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen voi kertoa kun kerran tonne o-puolelle oli jo ilmoittautunut...

Siellä vakoillessani huomasin että Tokkopa on plussannut! Vanhat enskat ainakin varmaan muistavat Tokkiksen! Tuli kyllä hyvä mieli kun huomasin!

Vierailija
17/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kanssa saman uutisen, taisi olla lapsettomuuspuolella, pari päivää sitten: piti kertoa teille, mutta unohdin!

Niin ja kyselyyn, käykö o-puolella, vastaan että aika harvoin, mutta joskus pistäydyn. Välillä se on kivaa, mutta joskus alkaa ahdistaa kun haluaisi itse niin kovin kanssa sinne!

Ja Mary kysyi hankinnoista: periaatteesta en ostele mitään vielä, pelkään huonoa onnea, vaikka en taikauskoinen olekaan. Yrityksen alkuvaiheessa teki ihan kamalasti mieli ostaa kaikkea, mutta hillitsin itseni.

Ainoa mitä olen ostanut, on " raskauskalenteri" jota haluan alkaa täyttää heti siitä hetkestä kun plussan saan. Se on siis raskausviikottain etenevä kalenteri, jossa kerrotaan kustakin vaiheesta ja on tilaa omille kirjoituksille. No niin ja sitten kellari pursuaa vauvanvaatteita: olivat hankkiutumassa eroon veljen lasten vaatteista ja jos en olisi ottanut niitä itselleni, olisivat antaneet muualle!

Ja Mary: älä murehdi noita ovis- ym- juttuja. Toivotaan, ettet ehdi niitä oppiakaan ennen kuin jo saat siirtyä onnellisesti tuonne odottavien puolelle! ;)

Tappert: saako noita lehtiä muuten kerätä koko kesän? Mietin vaan, kun on seuraavan kerran mökille meno joskus kuukauden kuluttua (jos ei ihmettä tapahdu), niin vieläköhän ne on ok...

Killa

Vierailija
18/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs olet tollasen raskauskalenterin löytänyt? Oliko kallis? Oon kanssa miettiny että alkaisin pitämään " raskauspäiväkirjaa" ihan tavalliseen vihkoon, mutta uskon, että jos ois tollanen ihan sitä varten tehty opus niin sitä tulisi säännöllisemmin täytettyä...

Vierailija
19/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se on ihanaa, kun tokkis sai plussan!!! Antaa toivoa vanhalle enskalle:=)

lähden töistä kotiin - saa nähdä, jaksaako tänään lenkille, kun on 30 astetta lämmintä...

onneksi 2 päivää töitä ennen juhannusta!

*vilkuti vilkuti*

-mooli

p.s. Voi Jessis, just tolta mustakin tuntuu!!! *hali*

Vierailija
20/31 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tainnut saada riittästi aurinkoa ja lämpöä hetkeksi, kun ei tee yhtään mieli ulos. Outoa! No saampahan kotihommia tehtyä! :)

No mutta siis Naksun kysymykseen: ostin (muistaakseni) Akateemisesta Kirjakaupasta sen kalenterin, maksoi alle 20,-. Täytyy ostamaani mainostaa, kun se on musta niin kiva eli sen nimi on " raskauskalenteri" ja tekijät Ritva Prieur ja (kivat) kuvat Mervi Lindman. Ja kustanatnut HElmi-kustannus.

Äh, rupes ahdistamaan... ostin ton kalenterin joskus tokassa tai kolmannessa yrityskierrossa viime vuoden puolella, enkä tosiaankaan kuvitellut, että EN vielä olisi sitä täyttämässä! :( Miksi tää homma on toisille niin vaikeeta?! :(

Okei, mä häivyn taas ruikuttamasta...