Entinen tuttuni Tinderistä on nyt huippumenestynyt elämässään
Onneksi päätin suhteen, ennen kuin se vielä alkoikaan. Mies on tohtori, huippuvirassa yliopistolla ja tienaa varmaan maltaita. Käy luennoimassa ulkomailla Ivy League yliopistossa., esim. Harvardissa ja Stanfordissa. LinkedInissäkin jo yli 4000 seuraajaa. On kaiken lisäksi vielä valtavan hyvännäköinenkin. Huh, kun mietin itseäni ja vertaan häneen niin puna nousee poskille nolouden takia, niin luuseri olen häneen verrattuna. Olisi varmaan jättänyt minut heti, kun olisi ollut mahdollisuus upeampaan, koulutetumpaan ja rikkaampaan naiseen. Oikeastaan toivon hänelle pelkkää hyvää, huippuyksilö tarvitsee toisen huippuyksilön vierelleen. Itse olen pelkkä rumilus, jolla ei ole edes korkeakoulutusta.
Kommentit (8)
Niin koville se voi Niilolla ottaa ghostatuksi tuleminen 🥺
Eniten kuitenkin harmittaa se, että minulla on melkein aina kakka housussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin koville se voi Niilolla ottaa ghostatuksi tuleminen 🥺
Kuka on Niilo?
Olitte suhteessa mutta hän on "entinen tuttu".
Mäkin olen ollut suhteessa Jennifer Lopezin ja Shakiran kanssa, monesti.. m43
Vierailija kirjoitti:
Olitte suhteessa mutta hän on "entinen tuttu".
Mäkin olen ollut suhteessa Jennifer Lopezin ja Shakiran kanssa, monesti.. m43
Olimme yhdessä tosi vähän, vain n.3 kk . Lopetin itse, koska tiesin ihan varmasti, että jos tämä vielä vähäkään jatkuu niin sydänsuruja tulee. Vielä viestiteltiin vuosi sitten ihan ystävinä, nyt ei enää. Ja miten Shakira liittyy asiaan? Ap
Minkä alan tohtori hän on? Ihan muuten vaan kiinnostaa.
Olen samaa mieltä siinä, että riittävän samankaltainen kumppani tukee parhaiten elämässä eteenpäin. Urheilullista ihmistä painaa helposti alas, jos kumppani haluaa vain maata sohvalla ja houkuttelee siihen. Samoin älykkötyön ja opiskelun kanssa. Jos molemmat lukee ja haastaa itseään, se voi kantaa kauas. Verrattuna että toinen haluaakin illalla katsoa jotain hömppäsarjoja, saatika tuhota aivonsa selaamalla parin sekunnin somevideoita..
Toisinpäin voisi toimia. Itseä parempikuntoinen, fiksumpi ja kunnianhimoisempi kumppani saattaa kannustaa yrittämään?
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan tohtori hän on? Ihan muuten vaan kiinnostaa.
Olen samaa mieltä siinä, että riittävän samankaltainen kumppani tukee parhaiten elämässä eteenpäin. Urheilullista ihmistä painaa helposti alas, jos kumppani haluaa vain maata sohvalla ja houkuttelee siihen. Samoin älykkötyön ja opiskelun kanssa. Jos molemmat lukee ja haastaa itseään, se voi kantaa kauas. Verrattuna että toinen haluaakin illalla katsoa jotain hömppäsarjoja, saatika tuhota aivonsa selaamalla parin sekunnin somevideoita..
Toisinpäin voisi toimia. Itseä parempikuntoinen, fiksumpi ja kunnianhimoisempi kumppani saattaa kannustaa yrittämään?
Tekniikan tohtori. Ap
Entä sitten?